![]() |
Knap filmpke ! Proficiat.
Dries (Ik heb maar één opmerking : de beelden volgen elkaar zo snel op, zijn zo "flitsend", dat er op sommige momenten eigenlijk niet te zien is wat er zou moeten te zien zijn...Maar dat is een zeer persoonlijke visie hé, en smaken verschillen nu eenmaal, misschien zien anderen het zo niet, en ben ik verkeerd in mijn visie/smaak... ;) ) |
Prachtig filmke Dries.
Welk liedje speelt er tijdens het filmke en wie is de uitvoerder? |
Onze Robby, Let me entertaine you. Is wel een passelijk liedjen voor zo iets
|
Echt knap werk. Bijna professioneel gemaakt :D :D
Waarom dit geen versie 2002-2003 noemen en het filmpje gebruiken om het volgende seizoen in Zolder te promoten? Ik denk toch dat er wel belangstelling te vinden voor zoiets? Trouwens wie waren de kameralui die dit allemaal op band (of moetik zeggen bestand) gezet hebben. Van mij krijgen die gasten ook een pluim. |
Fordje,
Indien Zolder of sommige teams intresse tonen dan kunnen we zo wel iets voor 2003 maken. De bedoeling van dit filmpje is, de teams te laten zien dat zoiets echt werkt als je dit bij een sponsorboek voegt. Zoiets persoonlijk kost zo een 250 euro + opgenomen intervieuw inbegrepen. De mensen die dit filmen en maken zijn gasten van bij ons op den bureau en die doen dat voor mij. Jullie weten dat het mijn bedoeling is om de TC te promoten maar alleen is maar alleen he. Momenteel gebruik ik dit filmpje voor mijn sponsorboek. Wij hebben er eentje op maat gemaakt van onze auto uiteraard. Voor zij die binnen enkele weken commentaar gaan geven. AD Sport heeft al gereageerd en voor hen gaan we al een filpje maken. Kom dus niet af dat we steeds alles enkel en alleen doen voor AD. Zij reageren snel en zien er dan ook het nut van in. Momenteel zijn we bezig om de CD hoezen te maken en op 23 nov. bieden we deze te koop aan, aan iedereen wie het wil. Voor filmen op maat moeten ze mij maar contacteren. We moeten misschien maar eens iets maken van bv : - de 10 uur van Zolder - Paris Dakar - Het Belcarfeest U vraagt, wij draaien |
knap filmke ...
keep up the good work |
|
Dries, ik zie niks over de mak karting staan
|
Er staat voorlopig al een klein verslagje. Een groter verslag volgt morgen. Geert Van der Heyden wint Mak karting onder het gedeelt nieuws. Indien iemand een compleet verslagje schrijft zet ik dat er ook op. Hiervoor kijk ik even naar Werner of Mistery.
|
|
|
|
Driesco, nog nieuws voor uwen TC site :
AD Sport zet maar liefst 4 auto's in tijdens de komende race promotion night. Nieuws in uwe mailbox over enkele minuten... |
Alvast bedankt. Laat maar komen de geruchten en de nieuwtjes.
Morgen nog nieuws. Voor de echte beginners - nog 2 wagens te koop voor de TC 2003. Het startveld zal er in 2003 redelijk zwaarder gaan uitzien. Binnen enkele weken misschien een Clio te koop. :) Alhoewel ik vrees van niet want ik hou echt van mijn machientje. Spijtig dat hij zo ver van mijn bed slaapt. |
Ik dacht da ge al een "machien" had voor in uw bed...
|
All times are GMT +2. The time now is 17:55. |