![]() |
|
|
|||
|
|||
Touring Cup site
Beste vrienden,
Het is bijna zo ver. We zitten op enkele dagen van de eerste exlusieve Touring cup - Sprinterscup en Belkarting site. Mooi overzichtelijke site met alle info die je moet weten ivm met deze zaken. Wel vragen wij even jullie medewerking. Wij zoeken zoveel mogelijk fotomateriaal van de TC en sprinterscup. Alle mogelijke foto's zijn welkom. Onze webmaster zal er de beste uitnemen en deze op de site plaatsen. Wij hebben plaats zat dus het steekt niet op ééntje. Ook zoeken wij foto's van alle piloten van de TC en sprinterscup. Da is al iets moeilijker maar hier doen we beroep op de teams zelf. Ook is een plaats voorzien waar alle foto's van meetings kunnen geplaatst worden. Geen auto's dus maar gezellige onderonsjes, samenkomsten, enz... Hoe gaan we te werk. Lees het goed, het is belangrijk. Ga naar volgende link ftp://data.mediaexpress.be Daar kom je op een map guests. Doe deze open en daar zie je verschillende mappen. Gelieve enkel de mappen te gebruiken die voorzien zijn voor ons en geen enkele andere, anders vinden we niets terug. Er is een map voor : foto's TC Meetings Belkarting Onder deze rubriek kan je alles uploaden. Indien je iets upload stuur je wel even een berichtje naar dries@mediaexpress.be zodat wij weten dat er nieuw materiaal is bijgekomen. Gebruik hem niet als server want indien we de foto's op de site zetten deleten we het materiaal direct. Hij dient dus enkel als drop down voor enkele uren. Onze webmaster neemt dan de foto's en zet ze op de site. In een latere fase zullen we de foto's gaan klasseren per team en per race. De site zal zeker online gaan voor eind deze week. Dit aanbod is voor alle autosportliefhebbers van alle verschillende fora en sites. Profiteer ervan, wij proberen er enkel iets moois van te maken. |
|
|||
|
|||
En allemaal gratis he mannen.
|
|
|||
|
|||
En foto's dat we binnenkrijgen man, nie te doen. We beschikken momenteel al over 0 foto's van andere teams. En dan maar liggen zagen dat ze geen mediaaandacht krijgen. Vreemde houding toch van sommige van die webmasters en teams die schreeuwen achter sponsors en als er dan al iets gedaan wordt horen we ze niet meer.
Op zijn minst een rare manier van werken die mannen. ![]() |
|
||||
|
||||
als ge foto's van onze funcup moet hebben moet ge het maar zeggen hé dries
![]()
|
|||
|
|||
Da zou kunnen dat we er dat in de toekomst bijnemen maar nu even TC en sprinterscup. Binnen enkele weken is alles misschien ok en dan kan jij me helpen om het Fun Cup gedeelte op te stellen.
|
|
||||
|
||||
Ok mensen, de eerste (nieuwe) versie van de touring cup en belkarting site staat online!!
Er zitten nog enkele kleine foutjes in, maar die gaan we er maandag (tijdens kantooruren ![]() Dus ik zou zeggen surf allen naar: www.touring-cup.be of www.belkarting.be Enkele opmerkingen nog, de knop "home" werkt nog niet alsook het bestelformulier van de online shop en de inschrijfformulieren van de belkarting. Dit is allemaal voor maandag. Greetz en veel surfgenot Barry |
|
|||
|
|||
Quote:
Ik ga mij niet amuseren met efkes een 150-tal foto's daar te gaan uploaden, da begrijpt ge ook wel denk ik. Check uw mail, dan treft ge daar de link aan waar ge ze zo kunt gaan plukken, mits bronvermelding, uiteraard ! |
|
|||
|
|||
Propere site trouwens ! Proficiat !
|
|
||||
|
||||
zou zeggen, pluk ze maar van mijn zandbakje..........zit hier nog steeds met een prehistorische 56kb verbinding.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
Vincent
|
||||
|
||||
Persoonlijk vind ik dat als je een site runt, je er ook zelf het werk moet insteken. Je mag (mits bronvermelding) al mijn foto's gebruiken voor je site, met veel plezier zelfs, maar ik heb echt niet de tijd om honderden foto's te gaan uploaden voor een site terwijl ik hier zelf een site of 3, 4 moet runnen en waar ik nu al al mijn vrije tijd in steek.
Dus je mag gerust mijn foto's downloaden op je site, geen probleem. Maar ze op jouw site zetten, moet het personeel van je site/werk maar doen vind ik. No offence! Dat er weinig respons komt van de teams zelf zal waarschijnlijk liggen aan het feit dat er nog niet genoeg bekendheid is en/of dat de teams die al een fotograaf in dienst hebben op één hand te tellen zijn en meestal ook nog met een eigen site incusief copyright zitten... |
|
||||
|
||||
De site zelf vind ik dan wel zeer goed geslaagd moet ik zeggen. Proficiat! En de online shop is een leuk idee! Ik ga er wel van uit dat eventuele bestellers op één of andere manier bij mij terecht komen? Ik heb namelijk de kas én de stock hier thuis...
Wat de productcodes betreft zou ik je wel willen vragen om dezelfde codes te gebruiken als ik in het begin van de merchandising-thread vooropgesteld heb : T (T-shirt), P (polo), H (hemd), F (fleece), K (pet) en de maten S, M, L, XL, en XXL Dank u! Last edited by Sennake; 01-09-2002 at 22:20. |
|
||||
|
||||
Codes worden op dit moment aangepast!
En wat die foto's betreft, Stijn en ik hebben het hele weekend ons hard ingezet al zo veel mogelijk foto's online te krijgen (met bronvermelding). Dit alles zou in de loop van de week 100% in orde moeten zijn. In ieder geval, bedankt voor de massale reacties! Webmasters (van een site die iets met autosport te maken heeft) die een link naar ons willen plaatsen, laat het ons weten en wij plaatsen een link terug! Onze banner vindt je op volgende url: http://users.pandora.be/o2design/Fotos/banner-tc.jpg Greetz Barry |
|
||||
|
||||
We hadden zowel hier als op sportplanet als op pitstop een post gedaan ivm touring-cup.be, kwestie van de mensen te laten weten dat we er zijn.
Dries heeft een mail gekregen van Mr Baert om niets meer te posten :s Toffe jongens daar |
|
||||
|
||||
die banner staat binnenkort bij mij op de site......mail wel wanneer precies. Toch geweldig, die volvo in de banner
![]() ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|