De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Endurance (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=33)
-   -   Le Mans 2005 – praktische informatie en vragen (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=9693)

vandijk 13-02-2005 14:53

Thanks for the info, neen we vertrekken dinsdag, dus een camping ter plaatse zoeken voor onze mobil home.

Okay, het beste kun je dan starten in het ACO/Pers welkomst gebouw ten noorden van het Circuit. Hier op de kaart bij de 'i' http://www.planetlemans.com/index.ph...d=64&Itemid=69

Zijn er dan tickets waar men mee in de paddock kan tijdens de race? Nogmaals bedankt.

eh nee... het deel achter de pits is afgelsoten -- voor de rest is het eigenlijk 1 groot paddock waar je in rond loopt ....

Ps uwe web site is super.

Dank u ;)

The Leader 13-02-2005 15:10

Bedankt voor al de info, hiermee zijn we toch al een goed stuk wijzer.

Mr.Dallara 13-02-2005 15:44

Heeft er al iemand ervaringen met de camping "Bausejour" ? Goede Liging? Druk? Hoelang is het wandelen naar de paddock?Is de camping écht vlak naast de track (Porsche Curves)? Zijn er propere toiletten en douchen?

Wat is dan de prijs van het extra ticket dat je nodig hebt om tijdens de race (zaterdag en zondag) in de paddock te kunnen? Is het te riskeren of mogelijk om dit ticket te kopen terplaatse de dag zelf aan de kassa? Of verkoopt men maar een X-aantal tickets voor de paddock tijdens de race?

The Leader 01-03-2005 12:38

Wij hebben ook geboekt op camping beausejour, vanaf dinsdag zijn we terplaatse. We hebben ne mobilhome gehuurd van 6 man voor ik en mijne maat, dus plaats genoeg zou ik zeggen.

Ps zijn er hier nog mannen die dinsdag vertrekken en op Beausejour gaan zitten. Kwestie van als Paddockers daar ewa ondereen te zitten he.

Mr.Dallara 23-05-2005 19:30

Intussen zijn we op minder dan een maand genaderd van de 24uren van LeMans. Mss eens tijd om ff rond te vragen wie er ter plaatse zal bij zijn. Vanaf wanneer ter plaatse? en waar (camping)?

Ik zelf zal drie dagen doorbrengen op de camping van Beausejour met een groep van de fanclub van Goossens. Vanaf vrijdag morgend vroeg zal ik er zijn, hopelijk met het goed weertje...

Wie gaat er ook???

EDIT: in lijstvorm

- Mr.Dallara (@ Beausejour vanaf vrijdag)
- The Leader (@ Beausejour vanaf dinsdag)
- Corvetteboy (@ Beausejour vanaf vrijdag)
- Belle (@ Beausejour vanaf vrijdag)
- Raceshots (@ camping Bleue vanaf dinsdag)
- ...

wie volgt???

http://www.planetlemans.com/images/s...ap_camping.jpg

The Leader 24-05-2005 16:03

Ook Beausejour uitkijken naar ne mobilhome met een Belgische vlag op de achterruit en 2 zotten met een pruik op in kleuren van de Belgische vlag.

Mr.Dallara 24-05-2005 16:10

Quote:

Originally Posted by The Leader
Ook Beausejour uitkijken naar ne mobilhome met een Belgische vlag op de achterruit en 2 zotten met een pruik op in kleuren van de Belgische vlag.

Beausejour lijkt wel de place 2 be voor ons Belgen!?! :rolleyes:
Laten we dan ook de Fransen eens kennis maken met ons hé, met een deftig Belgisch feestje enzo... ;)

Al geweest op Beausejour de voorbije jaren? Is er elektriciteit (230V) voor handen? Moet er voor bij betaald worden???

The Leader 24-05-2005 16:18

Geen idee, tis den eertse keer da we naar Le Mans gaan, het is te hopen dat er 230V is want anders een ganse week op de batterijen van de mobilhome, dat komt nooit goed.

Raceshot 25-05-2005 01:03

Aanwezig vanaf dinsdagmorgend, waarschijnlijk op camping Bleue. Heb daar zowat een vaste plaats waar we al een paar jaar gaan staan.
Op electriciteit zou ik niet al teveel hopen, of je moet geluk hebben. Wij nemen altijd een generator mee, da's eigenlijk meer noodzaak dan luxe.

Mr.Dallara 25-05-2005 15:41

Quote:

Originally Posted by Raceshot
Aanwezig vanaf dinsdagmorgend, waarschijnlijk op camping Bleue. Heb daar zowat een vaste plaats waar we al een paar jaar gaan staan.

Camping Bleu lijkt volgens bovenstaand plan niet vlak naast de trak te liggen? of heb ik het verkeerd voor?
Is camping Beausejour dan echt vlak naast de track gelegen?

Quote:

Op electriciteit zou ik niet al teveel hopen, of je moet geluk hebben. Wij nemen altijd een generator mee, da's eigenlijk meer noodzaak dan luxe.

Is die camping bleue dan "een gewone wijde" van een boer die het verhuurt (en er daardoor dus geen stroom is...)???
Of is er daar nergens stroom voorziening? als ik het goed voorheb is Beausejour een "échte" camping waar ik dan toch zeker elektriciteit zou verwachten...

@ Racechot: Een stroomgroep kan best wel veel geld opbrengen ;) Op de Nordschleiffe durven de Duitsers zonder blozen 10€ per dag te vragen voor elektriciteit voor één lamp te laten branden (enkele uren 's avonds en 's nachts) En er vertrokken veel draden aan zijn stroomgroepke zene ;)

jpengelhardt 01-06-2005 10:44

[QUOTE=Mr.Dallara]Intussen zijn we op minder dan een maand genaderd van de 24uren van LeMans. Mss eens tijd om ff rond te vragen wie er ter plaatse zal bij zijn. Vanaf wanneer ter plaatse? en waar (camping)?

Ik zelf zal drie dagen doorbrengen op de camping van Beausejour met een groep van de fanclub van Goossens. Vanaf vrijdag morgend vroeg zal ik er zijn, hopelijk met het goed weertje...

Wie gaat er ook???

EDIT: in lijstvorm

- Mr.Dallara (@ Beausejour vanaf vrijdag)
- The Leader (@ Beausejour vanaf dinsdag)
- Corvetteboy (@ Beausejour vanaf vrijdag)
- Belle (@ Beausejour vanaf vrijdag)
- Raceshots (@ camping Bleue vanaf dinsdag)
- ...

wie volgt???
QUOTE]

Ik sta vanaf donderdag op Parking Blue met in totaal 10 man!

Raceshot 01-06-2005 12:29

Quote:

Originally Posted by Mr.Dallara
Camping Bleu lijkt volgens bovenstaand plan niet vlak naast de trak te liggen? of heb ik het verkeerd voor?
Is camping Beausejour dan echt vlak naast de track gelegen?

Is die camping bleue dan "een gewone wijde" van een boer die het verhuurt (en er daardoor dus geen stroom is...)???
Of is er daar nergens stroom voorziening? als ik het goed voorheb is Beausejour een "échte" camping waar ik dan toch zeker elektriciteit zou verwachten...

@ Racechot: Een stroomgroep kan best wel veel geld opbrengen ;) Op de Nordschleiffe durven de Duitsers zonder blozen 10€ per dag te vragen voor elektriciteit voor één lamp te laten branden (enkele uren 's avonds en 's nachts) En er vertrokken veel draden aan zijn stroomgroepke zene ;)

Camping en Parking Bleue ligt schuin over de ingang van Maison Blanche, op twee minuten ben je daar het circuit binnen. Wij staan eigenlijk altijd op de grens van Camping/Parking Bleue en Parking Blanc (genummerde parking). Er staan daar een aantal verlichtingspalen waar je eventueel stroom kan afnemen, maar dan heb je ofwel 100 meter verlengkabel nodig, ofwel moet je het geluk hebben dat je juist daar kan staan. De kiekens die de campings daar controleren hebben spijtig genoeg de gewoonte om eerst iedereen aan de buitenkant te zetten en pas achteraf het middenplein te vullen.

Beausejour ken ik enkel van het voorbijrijden, dit is net zogoed een weide als de rest van de campings, maar gelegen binnenin het circuit (binnenrijden via de tunnel aan de Porsche-curves). Voor zover ik vorig jaar heb kunnen zien, is er ook daar geen echte aansluiting voor electriciteit.

Wij komen toe op dinsdagmorgend (vertrekken zaterdagnacht) en gaan dan eerst en vooral met de fiets op verkenning (alle campings afrijden om te zien waar wat voorhanden is), met wat geluk zijn de voorzieningen verbeterd tegenover vorig jaar.

The Interceptor 01-06-2005 12:33

Quote:

Wij komen toe op dinsdagmorgend (vertrekken zaterdagnacht)

Ik dacht dat Le Mans dichter bij België lag, of doet ge dat ook al met de fiets? :)

Raceshot 01-06-2005 12:39

Quote:

Originally Posted by The Interceptor
Ik dacht dat Le Mans dichter bij België lag, of doet ge dat ook al met de fiets? :)

Kleine correctie : we vertrekken maandagnacht. Excuus ...

Met de fiets zou het trouwens te doen moeten zijn als ge zaterdag vertrekt; op de kop 600 km = 3 dagen ... (wel geen bagage meenemen en goe trainen op voorhand).

jpengelhardt 02-06-2005 14:43

Zwembad?

Weet iemand of er een zwembad in de buurt is? Dit heb ik namelijk vorig jaar opgevangen bij een stel beschonken Engelsen, dus weet niet zeker of het waar is.....

All times are GMT +2. The time now is 10:16.