![]() |
Zou natuurlijk ook kunnen dat onze BMW-rijder een kontrole-punt gemist heeft en dus straftijd staat te wachten ... Anderzijds stel ik me ook al even vragen bij de kwaliteit van het iriTrack systeem en de tijdsnoteringen ...
|
Quote:
|
@gwyllion
Zou idd kunnen dat dat gebeurd. Maar waarom gaan ze dan vet halen bij X-raid, vet dat tegen hogere temperaturen bestand is? Zelf te kleine voorraad meegenomen lijkt me niet logisch, want iedere avond moeten de wagens toch goed doorgesmeerd worden volgens mij. En zelfs als dat vet tegen hogere temperaturen kan, zal het ook bij de rubbers aankomen, en die doen smelten naar mijn mening ... |
Quote:
10 minuten later zijn Saby en Henrard gezamelijk CP2 voorbij gereden. Ze hebben 20 km voor het CP2 samen de wagen van Saby nog hersteld. Gordon is echter nog niet voor CP2. Hij zal dus wel persoonlijke problemen. |
Quote:
|
Vermoed eerder dat er een andere oorzaak is: de wieluitslag is te groot. Gevolg: de steekassen worden niet recht, maar soms schuin belast, en dat zorgt voor hogere temperaturen en meer wrijving, met als gekende gevolg de hoge temperatuur van het vet en verdere gekende gevolgen ...
|
Loomans 19e, klopt dit wel?
|
Voorlopig zou dit wel kunnen kloppen denk ik. Ook Ten Harkel is blijkbaar net als Loomans zonder vastzitten, panne of misrijden het controlepunt gepasseerd ...
|
Kan goed zijn, was 33e na CP1 en nu met de problemen van Gordon, Saby, henrard, ... noem maar op
@gwyllion: Dat ze de transponder verkeerd gehangen hebben kan mss zijn, maar dat Al Attiyah een uur goedmaakt op de Mitsu's na CP1, kan ik bijzonder moeilijk geloven ;) edit: Wat is er aan de hand met Magnaldi? samen met schlesser voorbij CP2. Maar nu is Schlesser toch al een klein half uur binnen en nog steeds geen spoor van Magnaldi |
Loix zit in de sh*t, achterbrug kapot 21km voor CP2 en ook de assistentietruck staat blijkbaar stil... op zijn site te lezen :(
|
Chagin nog niet voorbij CP2. :)
|
Quote:
Ik ben maar aan het gokken ;) Quote:
|
Quote:
|
Quote:
Quote:
Quote:
|
Chagin is misschien wel een uur kwijt, maar dat betekent wel dat hij nog een uur voorstaat in het classement, bij deze stand ...
|
All times are GMT +2. The time now is 20:14. |