De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Rally (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=5)
-   -   stage 7 - Friday 6 January 2006 | Zouérat > Atâr (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=11967)

Pinzie 06-01-2006 18:30

Zou natuurlijk ook kunnen dat onze BMW-rijder een kontrole-punt gemist heeft en dus straftijd staat te wachten ... Anderzijds stel ik me ook al even vragen bij de kwaliteit van het iriTrack systeem en de tijdsnoteringen ...

gwyllion 06-01-2006 18:31

Quote:

Originally Posted by Lambo
rare dingen toch aan de hand hoor...

Al Attiyah moet op CP1 anderhalf uur toegeven op de Mitsu's, wordt nog nie vermeld bij CP2, maar zou nu toch al binnengekomen zijn op een goed half uur van de Mitsu's...

Vraag me af hoeveel we ons moeten aantrekken van de tijden die zijn doorgegeven...

Rare boel inderdaad. Vermoedelijk hebben ze bij X-Raid de transponder van Al Attiyah op de verkeerde wagen gehangen :D

Pinzie 06-01-2006 18:35

@gwyllion

Zou idd kunnen dat dat gebeurd. Maar waarom gaan ze dan vet halen bij X-raid, vet dat tegen hogere temperaturen bestand is? Zelf te kleine voorraad meegenomen lijkt me niet logisch, want iedere avond moeten de wagens toch goed doorgesmeerd worden volgens mij. En zelfs als dat vet tegen hogere temperaturen kan, zal het ook bij de rubbers aankomen, en die doen smelten naar mijn mening ...

gwyllion 06-01-2006 18:35

Quote:

Originally Posted by gwyllion
Saby, Henrard en Gordon lijken stil te staan op de plaats waar Miller gecrasht is.

Miller is CP2 gepasseerd. Vermoedelijk hebben ze zijn wagen recht getrokken en wat herstellingen door gevoerd.

10 minuten later zijn Saby en Henrard gezamelijk CP2 voorbij gereden. Ze hebben 20 km voor het CP2 samen de wagen van Saby nog hersteld.

Gordon is echter nog niet voor CP2. Hij zal dus wel persoonlijke problemen.

gwyllion 06-01-2006 18:38

Quote:

Originally Posted by Pinzie
Zou idd kunnen dat dat gebeurd. Maar waarom gaan ze dan vet halen bij X-raid, vet dat tegen hogere temperaturen bestand is? Zelf te kleine voorraad meegenomen lijkt me niet logisch, want iedere avond moeten de wagens toch goed doorgesmeerd worden volgens mij. En zelfs als dat vet tegen hogere temperaturen kan, zal het ook bij de rubbers aankomen, en die doen smelten naar mijn mening ...

AD Sport beschikt blijkbaar niet over dit vet en moet dus gaan bedellen bij X-Raid.

Pinzie 06-01-2006 18:42

Vermoed eerder dat er een andere oorzaak is: de wieluitslag is te groot. Gevolg: de steekassen worden niet recht, maar soms schuin belast, en dat zorgt voor hogere temperaturen en meer wrijving, met als gekende gevolg de hoge temperatuur van het vet en verdere gekende gevolgen ...

Wimanna 06-01-2006 18:52

Loomans 19e, klopt dit wel?

Pinzie 06-01-2006 18:55

Voorlopig zou dit wel kunnen kloppen denk ik. Ook Ten Harkel is blijkbaar net als Loomans zonder vastzitten, panne of misrijden het controlepunt gepasseerd ...

Lambo 06-01-2006 18:56

Kan goed zijn, was 33e na CP1 en nu met de problemen van Gordon, Saby, henrard, ... noem maar op

@gwyllion: Dat ze de transponder verkeerd gehangen hebben kan mss zijn, maar dat Al Attiyah een uur goedmaakt op de Mitsu's na CP1, kan ik bijzonder moeilijk geloven ;)

edit: Wat is er aan de hand met Magnaldi? samen met schlesser voorbij CP2. Maar nu is Schlesser toch al een klein half uur binnen en nog steeds geen spoor van Magnaldi

Wimanna 06-01-2006 19:07

Loix zit in de sh*t, achterbrug kapot 21km voor CP2 en ook de assistentietruck staat blijkbaar stil... op zijn site te lezen :(

FIRE 06-01-2006 19:08

Chagin nog niet voorbij CP2. :)

gwyllion 06-01-2006 19:09

Quote:

@gwyllion: Dat ze de transponder verkeerd gehangen hebben kan mss zijn, maar dat Al Attiyah een uur goedmaakt op de Mitsu's na CP1, kan ik bijzonder moeilijk geloven ;)

Bij CP1 is er een type fout gebeurd. Al Attiyah zal daar om 12:36:19 i.p.v. 13:36:19 gepasseerd zijn. Dus tussen Sainz en Roma. Bij CP2 werd zijn tijd niet genoteerd.

Ik ben maar aan het gokken ;)
Quote:

edit: Wat is er aan de hand met Magnaldi? samen met schlesser voorbij CP2. Maar nu is Schlesser toch al een klein half uur binnen en nog steeds geen spoor van Magnaldi
Hij is binnen. Vast gezet of zo.

gwyllion 06-01-2006 19:13

Quote:

Originally Posted by FIRE
Chagin nog niet voorbij CP2. :)

Hij is er wel niet ver meer van verwijderd. Kabirov is ondertussen Stacey wel voorbij gestoken.

gwyllion 06-01-2006 19:24

Quote:

maar wat een demonstratie van de twee Mitsu's! (en van Kleinschmidt, die als enige enigzinds het tempo van de ontekende Fransen kan volgen)

Eigenlijk valt de achterstand van Kleinschmidt nog redelijk goed mee wetende dat ze op het einde geen reserve wielen meer had.
Quote:

Jutta Kleinschmidt (ALL – VW – 3rd)
„We had many problems today. We punctured three times so I ran out of spare tyres. After the third puncture, we had to deflate and inflate the tyres according to the kind of track we had to negotiate. The main thing was not to puncture again and risk to be stuck on the track, obliged to wait for the assistance car. So I am surprised we lost so little time. Apart from this, we got lost in the beginning of the stage. But, nothing serious”.
De Villiers gelooft er ook nog in.
Quote:

Giniel De Villiers (AFS – VW – 4th)
“It was obviously the most difficult stage so far. We got lost at kilometre 100 with Schlesser. We had many difficulties to find our way back to the good track. But when we did, we drove fast , so that we didn’t lose too much time.. There was a lot of camel grass, what is not good for both the car and the crew. But, it is part of the game. Tomorrow, the Mitsubishi will open the track. It should change the game.”

Pinzie 06-01-2006 19:36

Chagin is misschien wel een uur kwijt, maar dat betekent wel dat hij nog een uur voorstaat in het classement, bij deze stand ...

All times are GMT +2. The time now is 20:14.