![]() |
Een rotwerkje is het, deze decals aanbrengen. Ze scheuren steeds bij kleine uitsteeksels (klinken) en dan heb je wit. Of als er een kreukje in zit, weg is de kleur... Zal bijstippen worden, want ik zie het niet zitten om nog eens te herbeginnen... Trouwens, ik moet de rechterkant nog doen en mits wat geluk zal die mooier ogen dan de linkerkant... En dan weet ik in welke positie de wagen moet staan ;-)
Hier twee foto's: http://albums.modelbrouwers.nl/coppe...1/IMG_8016.jpg http://albums.modelbrouwers.nl/coppe...1/IMG_8018.jpg Grtzzzz |
Als je hem zo in het geheel ziet, ziet het er nog vrij goed uit. Maar de grens tussen het gespoten rood en de blauwe decal zie je wel. Ge je dat helemaal bijstippen ?
|
Quote:
|
Neem er uw tijd voor zou ik zeggen. Ben met de Williams ook ff te snel geweest, nu moet ik een andere livery aanmeten dan diegene die ik in mijn hoofd had :(
|
Anders moet je eens proberen de decals in zo goed als kokend water af te weken. Ze worden in principe dan toch wel ietsje soepeler.
|
Quote:
|
Ik denk dat zijn witte decal bladen, zoja daar zet je nog een andere kleur over geen probleem maar uw wit decal papier kreukt altijd, en dat is uw probleem:frusty:
|
Dus als ik het op doorzichtige decal plaats dan zou het wel kunnen lukken? Mijn ondergrond zal dan wel wit moeten zijn of niet??
|
Ik denk dat het dan wel beter gaat zijn,je hebt dan wel een groot vlak(decal), voor dat ik wit kon maken moest het zo wel gedaan worden:gas:
|
Even een belangrijke beslissing hierzo...
Terug naar af !! Ik heb daarnet even rustig de wagen met decals bekeken en ik vind dat hij er echt niet goed uitziet. Er zitten op de motorkap krassen, er is al verf verdwenen en gerepareerd aan de zijkanten. Op het dak zitten beschadigingen... En de decals, pffff Sommige zijn te klein, andere hebben fouten en die blauwe wil maar niet lukken. Misschien ben ik nu te perfectionistisch, maar ik herbegin. Alle reeds geplaatste decals gaan eraf. De wagen gaat de ovenreiniger in. Daarne wordt er wat plamuur en zo toegevoegd om alles glad te maken. De grote kleurvlakken (grijs, rood en blauw) worden allemaal gespoten. Ik heb Flame gevraagd om die achterste decals te maken alsook de witte op de ramen. Hopelijk ziet hij dat zitten... Maar dus vanaf nu, back to the start. Alleen het interieur is voorlopig nog goed genoeg voor me. Ik ga waarschijnlijk de deadline van eind april niet halen maar das gewoon jammer. Ik wil een geslaagde reproductie, niet eentje die vlug vlug in elkaar gezet werd. Hopelijk is dit niet te drastisch want ik weet een beetje van de zon en stress (moet nog zoveel in huis doen en heb enkel nog een weekend, daarna weer werken) Grtzzzzzz |
Je kan mss de nieuwe deco maken? Hij start morgen voor de eerste keer dit jaar.
|
Quote:
Zou dus geen slecht idee zijn om dit toe te passen en dan alsnog klaar te raken tegen hun etentje... Hoewel dat heeeeeeel krap zal zijn... Zal vanavond eens nadenken hierover. Morgen ga ik alvast naar de rally, denk ik. Misschien enkel de service-area. Hangt wat af van tijd en goesting. Er is immers ook Parijs-Roubaix... |
Quote:
|
Ik zal proberen morgen paar mooie foto's te nemen van de lancer van Pyck en dan hier misschien posten.
|
Quote:
Anyway, je hebt inderdaad gelijk hoor. Maar heb planning op papier gezet zodat ik goed weet wat er wanneer moet gebeuren... Dus als ik die volg, komt alles goed uit. En een bezoekje aan de rally zal niet lukken, heb nog verbeterwerk... Duvalleke, wil je aub een reekske foto's nemen van die Lancer? ik weet dat de zonneband vooraan en achteraan veranderd zijn, samen met wat deco's op de achterzijde en misschien aan de zijkant. Ik maak van den eerste keer de 2007-versie... Grtzzzz enne mij niet meer zo opjagen he!! Heb hier nog een kleine die om zijn Luigi zaagt... |
All times are GMT +2. The time now is 18:32. |