![]() |
Hmm, ik zit hier blijkbaar met de posts te knoeien, sorry admins!! :+
Intussen ben ik wel mijne pole kwijt :( . Blijkbaar is groep G4f het "Belgisch Kampioenschap " aan het worden. Ik zit al met 4 Belgische vlagskes in een poule. Enne diene andere Hendrickx is geen familie hoor! |
knoei-posts van Fordje weggemod :+:+
|
Niet vergeten !
De eerste race van seizoen 9 gaat maandagavond van start !! Ik zie nog geen quali's van onze Paddockers :( Raceboy, Bart, Airco, Sennake, Oneliner...Waar zitten jullie allemaal ?? :confused: |
we zullen is beginnen.
|
ik heb ne nogtans ingeschreven maar ik kan nog niks veranderen aan mijn team :mad:
|
Jos,
Heb je je team al wel geactiveert ? Eerst krijg je een bericht via e-mail dat je account is opgemaakt. Dan moet je zelf je account activeren en kan je je instellingen gaan doen. |
rotquali. Fordje wil je die set up is mailen ?
|
Quote:
|
skynet ;)
|
**OT mode ON**
Ja zeg !! :D Kom es onder de mensen he :D **OT Mode OFF** |
Ik sta er toch al bij Fordje!!!
|
bij mijn status staat er "wait for a free spot" wat wil dat juist zeggen ??? kan ik al iets doen met mijn team ???
|
Dit is nu es een topic die ik regematig GELEZEN HEB, maar als ik de D/T fouten tel die hierin voorkomen, dan heb ik toch wel mijn bedenkingen...F1 blijkt dus duidelijk niet het hoogste niveau te zijn..je moet niet eens kunnen lezen of schrijven om aan F1 deel te nemen, maar, ja...vorig seizoen was al duidelijk hé....
|
Quote:
|
nee, ben absoluut geen leraar van beroep, maar het "niveau" vertelt wel vrij veel...
Er zijn hier op "de paddock" al ellenlange discussies geweest over taalgebruik, maar dit scheert toch wel de toppen... |
All times are GMT +2. The time now is 15:32. |