![]() |
|
|
||||
|
||||
F1rem
f1rem
Dit is een online managerspelletje met bijna 2000 deelnamers, en enorm verslavend. Het is de bedoeling om in reekd G1 te raken, waarin slechts de 4 beste van ht spel mogen rijden. Ik zou het zeker eens proberen, nu er weinig inschrijvingen zijn. |
|
||||
|
||||
Ik heb mij daar ook aangemeld. Tot nu toe 11de kwalitijd van de 38 in Frankrijk.
greetz Last edited by yvdp; 30-11-2002 at 15:59. |
|
||||
|
||||
Ja, lap, weer een race naar de knoppen omwille van een slechte strategie, ik heb denkik voor 30 liter te weinig mee om op 1 stop uit te rijden.
|
||||
|
||||
hoe lang duurt het voor je approved bent ?
|
||||
|
||||
Als je je vanavond of morgen inschrijft, kun je vrijdag al deelnemen.
|
|
||||
|
||||
ik ben al ingeschrevn maar ik wacht op approval ben nu de G1 race aan het volgen
|
||||
|
||||
hoe weet je hoeveel naft je moet meenemen ?
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
1° race gisteren meegedaan in G4f. Quali 24
![]() ![]() Vandaag practice en quali voor Silverstone al gereden. Rain-man ![]() Enne brandstof, reken op een verbruik van 80l/ halve race. Dan kom je al een end denk ik. Bouw voor alle veiligheid een extra pitstop in (splash en dash). See you on the grid ! |
|
||||
|
||||
seg fordje in testing ben ik dus wel sneller dan jou
![]()
|
||||
|
||||
Ok, ik heb me zojuist geregistreerd
![]() Kan er mij iemand wel vertellen hoe ik ergens aan mee kan doen? Want dat vind ik niet ![]() Last edited by Beemer; 04-12-2002 at 00:38. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
geen idee
![]() |
|
||||
|
||||
Eum, even alles overlopen, eerst krijg je een e-mail waar in staat dat je bent ingeschreven, samen met een activation code. kopieer die code en ga naar de url die in de mail staat. Dan zie je onderaan een ruimte vrij voor die activation code in te geven. Nadat dit gebeurt is zal je normaal klaar zijn voor deel te nemen. Als je je naam eens geeft kan ik eens kijken hoever je staat.
|
|
||||
|
||||
Sledge, check pm
![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|