![]() |
En de startnummers ook, want Staden zal ook niet meer kloppen :D
Maar ik denk dat onzen duval enkel kp's doet. En ik ga 9 kansen op 10 niet naar komen morgen. Ik doe wel zeker de monteberg en daar zou hij ook starten. |
Quote:
14 & 15 april - Rallye LRT Comines 5 & 6 Mei - RS Monteberg 26 Mei - 12 uren van Wervik 22 & 23 Juni - Ypres Westhoek Rallye 28 & 29 Juli - Terre de Langres Ik weet het nog niet of ik er ga geraken. Misschien 's morgens vroeg... Maar dan moest ik al in bed zitten. En ik moet eigenlijk mijn lesjes maken morgenochtend... Ah ja, anders hopen op goeie pics op zijn eigen site... Misschien dat Duvalleke een paar pics neemt bij een start van een kp... Nu ja, hij doet wat hem het beste is natuurlijk, no hard feelings !! |
Quote:
|
Je bent me een minuutje voor... Ik heb ook net gezien dat hij niet eens gestart is... Shame want als ik het eindklassement zie en wetende dat Filip zo goed als altijd uitrijdt... Een top 5 was zeker mogelijk...
De RS Monteberg staat ook op mijn bezoekerslijstje. Meestal sta ik dan op een punt waar er kort een linkse en rechtse is. Als ze de eerste missen liggen ze in een vijver... Grtzzz en toch bedankt voor je moeite ! |
Quote:
|
Een mens zou voor minder superblij zijn... Heb zonet een mailtje naar Filip gestuurd om aan foto's van de nieuwe livery te geraken. Binnen het kwartier had ik al reactie van hem én van zijn webmaster. Ik kreeg zelfs alle foto's die bij de afstelling gemaakt zijn. Nu kan ik zeker verder gaan om de 2007-versie te maken. De plakaten en nummers moeten er alzo nog niet op, want de wagen deed nog geen rally dit jaar. Later met de RS Monteberg komen die er dan bij, samen met de gebruikelijke plaatselijke sponsors.
Foto's van de vernieuwde livery plaats ik later, als ze ook via de officiële site te bewonderen zijn. Veel extra werk komt er alvast niet bij, hoop ik toch... De deadline halen zal heel moeilijk worden, maar we zien wel. Ondertussen heb ik heel wat plamuur- en schuurwerk verricht om de krassen en andere leliijke elementen die op de body zaten eruit te halen. Straks volgt nog een laatste inspectie met primer om dan hopelijk morgen de grijze lak te zetten. De nieuwe decals worden straks ook nog geprint, samen met de ogen van Luigi... Grtzzzz |
Voor mezelf even dit lijstje van veranderingen tov 2006 neerzetten:
- Andere zonneband vooraan en achteraan: "www.picoskoffie.be" - Zijkanten onder symbool van Duindistel: Logo Pico's koffie - Vooraan zijkant bumper: Logo pico's koffie - Vooraan zijkant boven band: "Power" wordt vervangen door een ander logo maar ik weet niet welke ?? (Ik mail de webmaster wel effe) - Achteraan boven nummerplaat: Oud-Vlaenderen is vervangen door "www.picosracingteam.be" - Bumper achteraan: 13 (!!) keer het logo van Pico's koffie. - Wit pijltje aan onderkant bumper Dat is het denk ik... En eerlijk gezegd, het is te doen... |
Enandere startnummers? of word het een voorstelingsmodel?
|
Voorlopig voorstellingsmodel als hij af raakt tegen het etentje. Later komen dan de platen en nummers en extra sponsors van de RS Monteberg.
De tekst voorop is van Rudy Lebon Racing. Geen site daarvan te vinden, dus ook die reclame zal er nog niet op staan... Overigens heeft het schuren mooi werk geleverd: het is weer een blitse, "cleane" wagen geworden. Laatste primerlaag mag er straks op. Morgen dan de silver halen van DupliColor... Ik verwacht om zondag klaar te zijn met de verschillende spuitlagen. |
De lagen primer, grijs (TS-30 ditmaal) en het rood (RAL 3002) zitten er al op. Ik heb gezorgd voor wat schuurwerk vooraleer ik het rood aanbracht. Hopelijk blijft het dus zitten. Morgen komt het blauw erop.
De deadline halen zal heel nipt zijn... Volg maar mee: - Blauw erop zetten maandag - Dit minimaal 24 uur laten drogen, liefst 48u - Decals er dan op op dinsdag of woensdag, op voorwaarde dat die van Flame er ook geraken... - Woensdag of donderdag een eerste mistlaagje vernis (Gunze) - Vrijdag een dikker laagje vernis die dan 48 u moet uitharden - Ik kan dus pas zondag de rubbers schilderen... Maar haast en spoed zijn zelden goed...:no: Niet haalbaar dus... Ik ga geen risico's nemen en doe het nu slow. Het schema hierboven volg ik dus niet in dat tempo. Ik ga er wat extra dagen tussengooien... Zo is ie wel klaar tegen de RS Monteberg. De kans is dan heel groot dat ie mooi oogt ipvs hup hup... Dan kan ik em eens gaan showen bij Filip... Grtzzz http://albums.modelbrouwers.nl/coppe...1/IMG_8058.jpg |
Pffff, gisteren even langs geweest bij Filip en zijn team. Beetje incognito foto's gemaakt om hen niet teveel te storen (ze reden toch voor winst he). Hoewel die mannen waarschijnlijk wel doorhadden dat ik het was, dat zag ik aan hun meeglurende ogen en de relatieve stilte. het si daar meestal grappen en grollen. Of was het stress??
Anyway, ik heb nu alle decals en details klaar. Thansk to Flame voor de witte prints !! BUT... Nu rijdt Filip nog wel met een andere copiloot zeker!! Het was de sponsor himself in het zitje ernaast (Ignace). Dus mijn raamdecals kloppen niet... Maar geen ramp. Ik kreeg al te horen via mijn ouders dat zowel Filip als Liliane grote interesse hebben in dit model. De kans bestaat dus dat ik hem nog tweemaal mag in elkaar steken. Ik hoor het gauw wel denk ik. Alleen is dan de vraag: wat vraag je voor zoiets? Want eigenlijk is dat toch moeilijk rekenen? Hehe... Allez, straks nog profiteren van het mooie weer en de laag blauw erop zetten. En duimen dat Pyck in de RS Monteberg international een schone top 10 kan neerzetten. Gisteren weer maar eens tweede, zijn vierde maal al ginds... |
Jammer dat zijn deco bijna ongewijzigd is. Hij was trouwens vandaag 7de achter de groote kanonnen
|
En winnaar van group N !! Toch lekker om trots op te zijn he?? Maar de platen voor die wedstrijd heb ik niet. Zal die van de regionale nemen, denk ik...
Eerste blauwe laag ligt er ondertussen op. Straks laagje twee en weer mooi laten uitharden... Misschien komt er al een foto van ;-) |
|
Vandaag heeeeeel voorzichtig de "afdekplakkers" erafgehaald... Op het eerste zicht zag het er zo uit:
http://albums.modelbrouwers.nl/coppe...1/IMG_8236.jpg http://albums.modelbrouwers.nl/coppe...1/IMG_8237.jpg Maar als je wat dichter ging kijken, merkte je al snel de kleine foutjes. geen lopers of zo, dus heel goed afgeplakt. Maar niet overal even perfect afgeplakt en een micrometertje verschil soms. Ook was het rood niet overal blijven hangen toen ik daar de plakkers had afgedaan. Dus niet dit keer... Hier en daar ga ik dus wat mogen aanstippen... Het ziet er ook appelsien uit, maar is niet zo, ik vermoed dat het vette vlekken zijn van mijn vingers... Effe CSI contacteren. :+ http://albums.modelbrouwers.nl/coppe...1/IMG_8239.jpg http://albums.modelbrouwers.nl/coppe...1/IMG_8238.jpg Aals je hem dan even op zijn basis zet, valt het best mee. Volgende stap is dus foutjes bijwerken (morgenochtend) en maybe tegen de avond de eerste decals erop. Ben heel erg benieuwd en het kriebelt enorm om verder te doen... Maar nu eerst moederdag gaan vieren... http://albums.modelbrouwers.nl/coppe...1/IMG_8241.jpg Zou ik voor de decals toch even een vernislaagje of twee zetten, gewoon maar als bescherming voor de lak?? Grtzzzz |
All times are GMT +2. The time now is 18:15. |