![]() |
WSbR 3.5 2009, de aanloop
De eerste testen hebben vandaag plaats gevonden en de voorspelling van autosport.be lijkt uit te komen. Deze klasse kon dit jaat weleens last hebben van bloed armoede op het gebied van kwantiteit. Maar 18 deelnemers bij de eerste testen? Dat is geen goed teken!
Quote:
Quote:
|
Een inmiddels bekend gegeven in de formule racerij. Ook de F Renault NEC serie kampt ernstig met dit probleem. Eea te wijten aan de torenhoge budgetten die gemoeid zijn met een zitje.:cool: Er lopen weliswaar nog heel wat rijders rond met een flink budget, maar men kijkt de kat uit de boom, in de hoop/wetenschap dat de budgetten door de teams noodgedwongen worden verlaagd bij aanvang van het seizoen.
Kortom, er wordt niet meer al in december zonder slag of stoot het volle pond betaald aan een team. Beetje marktwerking zeg maar...:p |
KTR out
Quote:
|
Weet er iemand wie de historics gaat besturen op Francorchamps en wie de F1 demo gaat doen ?
|
Quote:
Ik vermoed dat huis-demorijder Jonathan Cochet zal afwisselen met Khan. Vanaf de tweede helft van het seizoen zou de rijder die op kop staat bij de World Series een kans krijgen de demo te rijden. OP Barcelona waren er geen F1's (ook niet de Historics) maar in de rallywagens zat wel weer Ragnotti. Dus ik vermoed dat het the usual suspects zullen zijn : Arnoux, Jabouille, Ragnotti, Jassaud.... wie weet misschien Boutsen of Ickx want het is viering van 110 jaar Renault dacht ik, en dan willen ze wel eens een extraatje doen. |
Heeft iemand de timing van vrijdag 1 mei?
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
Valt me wel mee dat er 24 WSbR 3.5 zijn ingeschreven voor deze wedstrijd. Geen harde daling t.o.v. 2008. |
Quote:
|
Quote:
Nu, ik weet niet waar jouw 'horen zeggen' vandaan komt. Ik weet enkel dat de aanwezige persdienst van Renault in Barcelona mij wist te vertellen dat de F1 demo in Spa zeker in het pakket zat. Of de Historic F1 nog een andere optie vormen dan de "F1" weet ik niet. Zou inderdaad spijtig zijn met nu juist 110 jaar Renault als viering. |
Quote:
|
KTR, een definitief einde?
Quote:
|
Quote:
|
All times are GMT +2. The time now is 20:03. |