@Bugalfa: Iedereen bij ons in't team heeft zijn eigen spullen, en de mijne zullen tussen mijn stints wel de tijd krijgen om te drogen, niet?
@TOM: Zo niet, hé! Tijdens de race geef ik bier, daarna niet meer!

Nee, serieus, alvast succes en tot dan. Ons herken je aan gele T-shirtjes met daarop de teamnaam "Dreamteam". (Niet echt originele naam, maar die was al gekozen toen ik in het team stapte)
@Speesman: Ik zal op gemiddelde moeten scoren, want ik kom zeker een halve seconde te kort op de echte toppers.

Als ik "in mijn ritme zit" rij ik in Olen meestal mijn rondjes binnen dezelfde 2 tienden. Mijn snelste ronde is tot nu toe 36'79, maar zoals gezegd gaat de baan tegen de race aangepast zijn. (Er komt aan de andere kant ook een mini-stukje buiten!)
@Flitser: Een goede teamverantwoordelijke... Dat is een ander paar mouwen! Wie zou er zot genoeg zijn om uren op een karting door te brengen zonder zelf te rijden? Drank op de kart zal trouwens ook niet simpel zijn! Ik heb voor dat weekend trouwens mijn eigen oplossing voor't slapen. De cammionnette van de zaak thuis, en daar een matras in! Voor mij geen snurkers in de slaapzaal!
@Yannick R: Ik ga de start niet nemen, dat doet een sneller teamlid. Ik hoop dat hij genoeg afstand neemt! Dan kan ik lekker "cruisen"!