![]() |
|
|
||||
|
||||
Voor elke rijbeurt een droog paar handschoenen, potske, etc. gij zijt in't veelvoud voorzien precies...
|
|
||||
|
||||
@Rohrl-fan: Ik neem ook deel aan deze race. We gaan normaal met 6 man rijden. Dit gaat voor ons allen de eerste keer zijn als we aan een 24 uur race deelnemen.
Normaal doen we alleen maar mee aan 2 of 4 uur racen, dus deze race wordt een race waarbij we heel hard gaan afzien. Op welke positie starten jullie? Wij starten op de 4de plek. Wat dat pintje betreft, mag gerust na de race. |
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
Wat moet ge dan doen ? Iedereen voorlaten ofwat ? ![]() Ge hebt gelijk als je op kop ligt ja, maar wat als je niet op kop ligt ? |
|
||||
|
||||
Ik denk dat Flitser toch wel makkelijk 2 uren aan een stuk kan rijden ... en enkele jaren geleden reed er zelfs iemand 7u (in 1 of 2 stints, dat weet ik niet meer) tijdens de eerste 12u van de 2*12uren van antwerp karting.
Ivm dat pushen. Ge moet zorgen dat uw gemiddelde tijd zo hoog mogelijk ligt. Als je elke ronde heel veel risico neemt, zal je misschien een paar supertijden rijden, maar gemiddeld niet zo heel snel zijn. Bovendien verhoog je zo de kans op crashes en is het ook vermoeiend rijden. Kunst is dus een tempo te vinden dat je je hele stint kan volhouden. Als je op het einde van je stint een halve seconde trager rijdt dan in het begin, dan is dit niet ideaal. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() In het begin? Wat denk je? Dat je op tien minuten gaat wegrijden van je achtervolgers? ![]() ![]() Enfin, ben het gelukkig al gewoon van op ons forum dat je alles beter weet, ik ga er dus mijn energie niet insteken. Rohrl-fan, zorg voor voldoende rust, probeer niet de hele 24u wakker te blijven en zorg dat je tussen de stints in genoeg drinkt met deze temperaturen (of neem eventueel een camelbag mee in de kart zodat je tijdens het rijden af en toe wat suikers binnen krijgt). Dit weekend was ik 3,5kg kwijt na onze 24u race en het was dan nog wel een 2*12 en geen doorlopende 24u. Neem een goeie teamverantwoordelijke zodat je als piloot zelf niet constant moet bezig zijn met je team. Zorg dat er altijd iemand klaar staat om in te vallen bij onverwachte situaties. ... enz ![]()
|
||||
|
||||
@Bugalfa: Iedereen bij ons in't team heeft zijn eigen spullen, en de mijne zullen tussen mijn stints wel de tijd krijgen om te drogen, niet?
![]() @TOM: Zo niet, hé! Tijdens de race geef ik bier, daarna niet meer! ![]() @Speesman: Ik zal op gemiddelde moeten scoren, want ik kom zeker een halve seconde te kort op de echte toppers. ![]() @Flitser: Een goede teamverantwoordelijke... Dat is een ander paar mouwen! Wie zou er zot genoeg zijn om uren op een karting door te brengen zonder zelf te rijden? Drank op de kart zal trouwens ook niet simpel zijn! Ik heb voor dat weekend trouwens mijn eigen oplossing voor't slapen. De cammionnette van de zaak thuis, en daar een matras in! Voor mij geen snurkers in de slaapzaal! ![]() @Yannick R: Ik ga de start niet nemen, dat doet een sneller teamlid. Ik hoop dat hij genoeg afstand neemt! Dan kan ik lekker "cruisen"! ![]()
"The process of thought is actually to slow for this car. If you have to think about how you are going to react it's already to late." W. Rohrl over de Audi Quattro Sport E2 Last edited by Rohrl-fan; 09-08-2005 at 10:26. |
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
![]() Van die krampen: Ja hier moet ik toegeven dat ik min of meer 'fout' was ivm een 24u. Bij een 2u zou ik juist geweest zijn (in mijn geval ![]() Want er was al een +- 45min gereden door mijn teammaat en toen ik het overnam lagen we op de 2e plek. Toen had ik toch een uurke gepusht omdat toen de race toch bijna gedaan was hé (en we lagen op de 2e plek). Quote:
![]() En @ Rohrl-Fan: veel geluk alvast ![]() |
|
||||
|
||||
[QUOTE=Rohrl-fan]@Bugalfa: Iedereen bij ons in't team heeft zijn eigen spullen, en de mijne zullen tussen mijn stints wel de tijd krijgen om te drogen, niet?
![]() Neemt de droogkast maar mee dan ; Muts en handschoenen die ik met ZTC in de training gebruik rond 11u zijn nog niet eens droog als ik rond 15-16u m'n stint ga rijden ... In een kart hebt ge wel rijwind zodat ge minder extreem zweet dan in een gesloten toerwagen maar toch . Als ge wilt neem ik 2 mutskes en 2 paar handschoenen mee naar Buga morgen . Laat maar weten . |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Ik ga er verder geen woorden aan vuil maken. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hoewel dat natuurlijk een ![]() ![]() Quote:
Correctie: Ik kon het zo goed niet zeggen ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Hey mannen, maak jullie toch zo druk niet.
![]() Dit is toch het eeuwige probleem met internetfora: de ene typt iets en de andere leest dat net even anders dan dat het bedoeld is. Mijn advies? Stop deze discussie en ga samen eens karten, de verliezer betaalt de andere zijn drankje! Probleem opgelost! ![]() P.S. Voor diegenen die er in de buurt zitten en zin hebben om te karten vanavond, ik ga in Mol rondjes rijden. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd... ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
[QUOTE=Bugalfa]
Quote:
Meerdere mutsen en handschoenen zijn zeker goed meegenomen, en meerdere overalls ook, moest je er meerdere hebben. Het is zeker geen must om van alles meer dan 1 item mee te nemen, maar het is hygiënischer en zeker veel comfortabeler. |
|
|||
|
|||
Hallo Rohrl-fan
Ben ook eens een kijkje komen nemen zoals ik had gezegd. Zal je zaterdag wel zien ![]() En ik zal mijn best doen om voor jou aan de streep te komen ![]() Is in iedergeval een goede training. Wel uitkijken dat je u nu niet gaat leeg rijden. Gr Erwin |
|
||||
|
||||
Quote:
Eindelijk ook de weg naar depaddock gevonden? ![]() Ik zit ondertussen al serieus af te tellen. Laten we hopen dat we tijdens de race onze rondjes even vlot draaien als vorig weekend. ![]() Gisteren trouwens het 1-kilometer parcours in Puurs gedaan. Fun!!! ![]() Groetjes!!! P.S. Zie maar dat je "in form" bent, want we gaan het jullie zeker niet cadeau geven! ![]()
|
|