Kleine bedenking

..... wie zegt er dat je met een D70s geen mooie foto's kan maken en met 6.000 euro materiaal wel .................
De kwaliteit van een foto met een wegwerpcamera kan duizend keer beter zijn dan die van duur materiaal ....
Een foto van een 'amateurke' kan beter zijn dan die van een beroeps ...
Wat ik wil zeggen, met uw beste tennisracket zal je nog niet winnen van Klijsters ...
Overigens kan ik de organisatie wel begrijpen en is die wildgroei echt niet nodig, wat wel is, en misschien kunnen de heren professionelen hier eens op antwoorden ... hoe kan je, als starter, beroeps worden ? (niet door de aanschaf van materiaal, dat heb ik hierboven als beschreven)....
P.S. ik was jaren amateurfotograaf voor RTM en Penders, enkel en alleen om hun site te vullen, 100-den foto's per race !!!! m.a.w. NIET betaalbaar o dit door een professioneel te laten doen !!!! en zwaar zwoegen, rondlopen, zweten, etc .... soms zonder de mogelijkheid de wedstrijd echt te volgen... niet iedere amateur neem 4 foto's en gaat dan ergens zitten, voor den draad, om naar de koers te kijken.
Natuurlijk, professioneel fotomateriaal kochten zowel RTM als Penders ook nog aan, voor o.a. drukwerk.
Jammer kan dit nu niet meer, en ik zal het missen, en de fans ook, want als je de hits bekeek op de verschillende websites....
De goeie bekopen het met de slechte ...
Hopelijk nemen jullie veel foto's en stellen ze dan ook (gratis) in webformaat ergens zichtbaar voor ons supporters.