De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Media Corner
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 08-06-2006, 21:21
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

De andere scan:

http://www.depaddock.eu/marshal/thread/whv.pdf

Een verhaaltje uit de frontlinie zullen we maar zeggen
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 09-06-2006, 06:31
Yvonne's Avatar
Yvonne Yvonne is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Jo Smets
Maar.... het is wel zo dat de minder bekende wagens, als we het bij autosport houden, (bijna) nooit ergens in komen te staan. Behalve in boeken als het BMR boek van Transporama. Daar staat gewoon iedereen in. Al is het maar in de lijst met deelnemers.

Wat ik bedoel is, dat de minder bekende mensen er blij mee zijn dat ze zichzelf en of hun wagen ergens op internet tegen komen. Het maakt dan niet echt uit waar of hoe dat gepubliceerd wordt en of erbij staat dat ze 10e eindigden terwijl het 8e was. Dat is nu net de kracht van amateurfotos op een forum/site. Het zijn er gewoon meer en meestal van iedereen.
Dit klopt. Maar dan vind ik nog...

De minder bekende deelnemers zijn al blij wanneer ze hun wagen op een foto terug zien. Het zou natuurlijk super zijn als dat een foto zou zijn gemaakt door persfotograaf.
Maar deze mensen kunnen ook blij gemaakt worden met foto's vanachter de draad.

Ik heb er zelf weinig van gemerkt dat er zoveel mensen voor de draad stonden bij de World Series. Ikzelf doe dus geen moeite voor een perskaart...maar maak wel foto's van minder bekende wagens voor kennissen...
Reply With Quote
Old 17-02-2007, 18:59
bluelite's Avatar
bluelite bluelite is offline
De Paddock Regular

Deze week zullen de verslaggevers & fotografen onder ons wel een mailtje gekregen hebben van CZ ivm accreditaties 2007. Als ik dat mailtje zo lees, dan krijgen we geen WSR-2006-toestanden meer: fotografen moeten een beroepsverzekeringen kunnen voorleggen... In dezelfde mail staat ook dat amateurfotografen, fotowebsites e.d. "uitgesloten" worden.
Reply With Quote
Old 17-02-2007, 21:48
Thomaske Thomaske is offline
De Paddock Enthousiast

Een zeer goede vooruitgang van Circuit Zolder / RACB / Spa-Francorchamps.

Mvg...
Reply With Quote
Old 18-02-2007, 16:39
Neo-242's Avatar
Neo-242 Neo-242 is offline
De Paddock Regular

Mooi, zo hoort het!

Ik hoop echter wel dat CZ ook eens iets doet aan de hotspots voor de amateurfotografen. Want de plekjes waar we nu kunnen fotograferen zijn op een paar vingers te tellen
Reply With Quote
Old 02-03-2007, 23:40
karld karld is offline
De Paddock Rookie

Kleine bedenking ..... wie zegt er dat je met een D70s geen mooie foto's kan maken en met 6.000 euro materiaal wel .................
De kwaliteit van een foto met een wegwerpcamera kan duizend keer beter zijn dan die van duur materiaal ....
Een foto van een 'amateurke' kan beter zijn dan die van een beroeps ...

Wat ik wil zeggen, met uw beste tennisracket zal je nog niet winnen van Klijsters ...

Overigens kan ik de organisatie wel begrijpen en is die wildgroei echt niet nodig, wat wel is, en misschien kunnen de heren professionelen hier eens op antwoorden ... hoe kan je, als starter, beroeps worden ? (niet door de aanschaf van materiaal, dat heb ik hierboven als beschreven)....

P.S. ik was jaren amateurfotograaf voor RTM en Penders, enkel en alleen om hun site te vullen, 100-den foto's per race !!!! m.a.w. NIET betaalbaar o dit door een professioneel te laten doen !!!! en zwaar zwoegen, rondlopen, zweten, etc .... soms zonder de mogelijkheid de wedstrijd echt te volgen... niet iedere amateur neem 4 foto's en gaat dan ergens zitten, voor den draad, om naar de koers te kijken.

Natuurlijk, professioneel fotomateriaal kochten zowel RTM als Penders ook nog aan, voor o.a. drukwerk.

Jammer kan dit nu niet meer, en ik zal het missen, en de fans ook, want als je de hits bekeek op de verschillende websites....
De goeie bekopen het met de slechte ...

Hopelijk nemen jullie veel foto's en stellen ze dan ook (gratis) in webformaat ergens zichtbaar voor ons supporters.

Last edited by karld; 02-03-2007 at 23:48.
Reply With Quote
Old 03-03-2007, 05:47
yannick88's Avatar
yannick88 yannick88 is offline
De Paddock Regular

[QUOTE=karld;203723]Kleine bedenking ..... wie zegt er dat je met een D70s geen mooie foto's kan maken en met 6.000 euro materiaal wel .................
De kwaliteit van een foto met een wegwerpcamera kan duizend keer beter zijn dan die van duur materiaal ....
Een foto van een 'amateurke' kan beter zijn dan die van een beroeps ...

Wat ik wil zeggen, met uw beste tennisracket zal je nog niet winnen van Klijsters ...

Het is wel Clijsters met een C
Old 03-03-2007, 14:52
karld karld is offline
De Paddock Rookie

Sorry .... 'k zal het nooit nie meer doen .....
Old 04-03-2007, 13:10
Pinzie's Avatar
Pinzie Pinzie is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by karld View Post
Sorry .... 'k zal het nooit nie meer doen .....
Je moet het minder doen, niet meer

Was trouwens een fijne tijd bij RTM
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 7 (0 members and 7 guests)

Posting Rules