![]() |
|
|
||||
|
||||
De andere scan:
http://www.depaddock.eu/marshal/thread/whv.pdf Een verhaaltje uit de frontlinie zullen we maar zeggen ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
De minder bekende deelnemers zijn al blij wanneer ze hun wagen op een foto terug zien. Het zou natuurlijk super zijn als dat een foto zou zijn gemaakt door persfotograaf. Maar deze mensen kunnen ook blij gemaakt worden met foto's vanachter de draad. Ik heb er zelf weinig van gemerkt dat er zoveel mensen voor de draad stonden bij de World Series. Ikzelf doe dus geen moeite voor een perskaart...maar maak wel foto's van minder bekende wagens voor kennissen... |
|
||||
|
||||
Deze week zullen de verslaggevers & fotografen onder ons wel een mailtje gekregen hebben van CZ ivm accreditaties 2007. Als ik dat mailtje zo lees, dan krijgen we geen WSR-2006-toestanden meer: fotografen moeten een beroepsverzekeringen kunnen voorleggen... In dezelfde mail staat ook dat amateurfotografen, fotowebsites e.d. "uitgesloten" worden.
|
|
|||
|
|||
Een zeer goede vooruitgang van Circuit Zolder / RACB / Spa-Francorchamps.
Mvg... |
|
||||
|
||||
Mooi, zo hoort het!
Ik hoop echter wel dat CZ ook eens iets doet aan de hotspots voor de amateurfotografen. Want de plekjes waar we nu kunnen fotograferen zijn op een paar vingers te tellen ![]() |
|
|||
|
|||
Kleine bedenking
![]() De kwaliteit van een foto met een wegwerpcamera kan duizend keer beter zijn dan die van duur materiaal .... Een foto van een 'amateurke' kan beter zijn dan die van een beroeps ... ![]() Wat ik wil zeggen, met uw beste tennisracket zal je nog niet winnen van Klijsters ... ![]() Overigens kan ik de organisatie wel begrijpen en is die wildgroei echt niet nodig, wat wel is, en misschien kunnen de heren professionelen hier eens op antwoorden ... hoe kan je, als starter, beroeps worden ? (niet door de aanschaf van materiaal, dat heb ik hierboven als beschreven).... P.S. ik was jaren amateurfotograaf voor RTM en Penders, enkel en alleen om hun site te vullen, 100-den foto's per race !!!! m.a.w. NIET betaalbaar o dit door een professioneel te laten doen !!!! en zwaar zwoegen, rondlopen, zweten, etc .... soms zonder de mogelijkheid de wedstrijd echt te volgen... niet iedere amateur neem 4 foto's en gaat dan ergens zitten, voor den draad, om naar de koers te kijken. Natuurlijk, professioneel fotomateriaal kochten zowel RTM als Penders ook nog aan, voor o.a. drukwerk. Jammer kan dit nu niet meer, en ik zal het missen, en de fans ook, want als je de hits bekeek op de verschillende websites.... De goeie bekopen het met de slechte ... Hopelijk nemen jullie veel foto's en stellen ze dan ook (gratis) in webformaat ergens zichtbaar voor ons supporters. Last edited by karld; 02-03-2007 at 23:48. |
|
||||
|
||||
[QUOTE=karld;203723]Kleine bedenking
![]() De kwaliteit van een foto met een wegwerpcamera kan duizend keer beter zijn dan die van duur materiaal .... Een foto van een 'amateurke' kan beter zijn dan die van een beroeps ... ![]() Wat ik wil zeggen, met uw beste tennisracket zal je nog niet winnen van Klijsters ... ![]() Het is wel Clijsters met een C
|
|||
|
|||
Sorry .... 'k zal het nooit nie meer doen .....
|
|
||||
|
||||
Je moet het minder doen, niet meer
![]() ![]() Was trouwens een fijne tijd bij RTM ![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 3 (0 members and 3 guests) | |
|
|