Quote:
Originally Posted by wilmai
Het grote probleem met het in en uitscannen is dat hier de verantwoordelijkheid bij beide partijen moet gezocht worden. De persoon die verantwoordelijk is voor het scannen zou er zorg moeten voor dragen dat iedereen is uitgescand. Maar ook de persoon in bezit van een kaart weet dat hij dient uitgescand te worden. Het probleem van dit proces is dat het niet snel is en dat sommige mensen niet het geduld hebben van te wachten. Mijn opinie hierin is zeer duidelijk ik vind dat elke bezoeker ook een verantwoordelijkheid heeft. En men niet alles dient af te schuiven op de vrijwilliger.
|
Pardon? Denk jij echt dat elke modale circuitbezoeker die zijn dagen niet op dit forum slijt weet hoe dat scansysteem werkt? En staat dat ergens op de tickets dat je moet uitgescand worden (op mijn Sherpa Champ Car exemplaar alvast niet)? Als ik aan de hoofdtribune geparkeerd sta en daar is geen kat meer (zoals bij voorgenoemd event het geval was op vrijdag 45' na de laatste sessie) ga ik heus niet even een toertje langs de tunnel doen... Bovendien, zoals al gezegd, tijdens de Champ Car is mijn ticket tweemaal mysterieus van in/uit status veranderd terwijl het in mijn zak zat...