View Single Post
Old 03-11-2008, 12:15
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic

Quote:
Originally Posted by Jan View Post
Hamilton mag van glock spreken dat hij uiteindelijk toch wereldkampioen geworden is

Quote:
Nu, zonder gekheid, geen van beide resterende titelpretendenten kon bogen op een foutloos en dominant seizoen, getuige daarvan ook de relatief magere puntenoogst. In zekere zin heb ik dit jaar veel meer strijdlust en consistentie vastgesteld bij een jonge wolf zoals Vettel, en zeker bij Fernando Alonso. Alleen, zij beschikten afgelopen seizoen niet over het beste materiaal.
Helemaal mee eens.

Quote:
De finale in Brazilië kende een boeiende beginfase (zowat de eerste 25 ronden), een suf middenstuk (de volgende 35 ronden) en een bloedstollend einde.
Opnieuw helemaal mee eens. Tijdens het suffe middenstuk begon ik zelfs te denken van wat anders te gaan doen omdat Hamilton toch zonder slag of stoot kampioen zou worden. Toen er weer sprake was van eventuele regen, ben ik toch maar blijven kijken.

Echter, de forecasters van dienst in Brazilië waren van een hoog KMI gehalte. "No more rain is expected for the remainder of the race" om dan voor het einde toch nog in de regen te zitten. Wat team-rijder communicaties bij Williams uitlokte als "If you see droplets on your visor, please come in for intermediates"...

Verder ben ik eigenlijk "totally pissed" op zowel McLaren als Ferrari dat je tijdens de race geen enkele radio communicatie te horen krijgt van beide teams - zogezegd omdat ze hiermee niet akkoord zijn, dat de vijand meeluistert. Hoe belachelijk is dat nu weeral. Als ze dan toch niet akkoord zijn, zou ik als regie hun radio communicatie ook niet laten horen wanneer ze gewonnen hebben. Iedereen gelijkwaardig behandelen is de dringende boodschap. Boeh voor beide teams!!

Reply With Quote