Quote:
Originally Posted by Sennake
Die zien er perfect uit, maar daar is wel maar 1 band bij... De andere banden moeten dan komen uit de Tamiya Sierra bouwdoos, en die heb ik niet...
|
Ik heb een oplossing gevonden: ik had lang geleden de Texaco Sierra gebouwd, en die banden zijn geschikt om te gebruiken bij de transkit van Renaissance. Alleen zou ik op die manier een gebouwd model moeten kannibaliseren en dat wou ik niet... Tot ik in mijn onderdelendoos een setje banden vond dat op de velgen van de Sierra past. Ze zijn iets breder dan de originele, dus te breed voor de RS200, maar op een circuitmachine stoort dat niet en dus heb ik de verwisseling al uitgevoerd. En natuurlijk heb ik ook het transkitje bij Spotmodel besteld...
De 16" velgen die ik eerder besteld had bij Spotmodel zijn ondertussen aangekomen en ik moet zeggen dat die toch echt wel erg klein uitvallen. Bovendien passen ze hierdoor niet over de remschijven die ik dan weer zou moeten afbreken en inkorten. Dus heb ik besloten om ze niet te gebruiken en de tip van Gery ten volle te benutten