![]() |
|
|
|||
|
|||
Race 6 - Gm Racing
We zijn ons terug aan't voorbereiden op de afsluitrace van het jaar.
Veel werk hebben we niet aan de wagen buiten een volledige controle, een klein waterlekje hier, een olielekje daar en terug montage van ons "Zolder" 95 db knalpotteke(s) Ook de extra lichten worden uitgerust met een snelkoppelsysteem (welke we reeds hadden van verleden jaar) enkel de electriciteit moest nog aangebracht worden welke dus ook vandaag (zaterdag 22/10) is gebeurt. Voor de rest opkuisen en klaar zijn we. Misschien pakken we nog een donderdagse training mee, alles hangt af van welke extra piloot of piloten er aan de start zullen komen, want het is niet zeker of Nicolas Declerck kan meerijden wegens blijde verwachting van z'n vrouwtje welke juist op deze periode moet bevallen van een toekomstig "coureurke". Voor de aanvraag van 1 of 2 piloten wend ik me nu verder tot de thread TEKOOP/GEVRAAGD enz.... Doei Luc GM RACING |
|
|||
|
|||
Terug "hot news" van ons teamke.
De piloten voor de RPN zijn vastgelegt:Luc Vande Casteele - Louisette Lievens (welke een 2 tal wedstrijden noodgedwongen oversloeg wegens gezondheids problemen) - Kenneth Lottin (onze vlugge jongen uit de mini-challenge en BTCS welke verleden jaar tijdens de RPN iedereen verraste met een 1'48" op onze Megane en dit op een nog vochtig(!) wegdek) en Eran day instructeur Michel Lefevre als 4 de man welke me vandaag zijn deelname bevestigde. We gaan een extra training meedraaien op vrijdag 4 november tijdens de Eran days om Michel vertrouwt te maken met 't Meganneke - dus we monteren ons tweede zitje met extra radiocommunicatie tussen piloot & passagier. Voila, sé, zo valt alles nog netjes in de plooi voor deze laatste race van't seizoen welke we hopelijk goed en probleemloos zullen uitrijden en 't zou mooi zijn om deze afsluiter op een 1 ste plaats te mogen beeindigen ! (helaas is er ook nog een bepaalde snelle Golf welke hetzelfde doel voor ogen heeft ... ![]() Doei Luc GM RACING |
|
||||
|
||||
Quote:
grtz |
|
|||
|
|||
@ Jawaddeman, hey, met welke wagen rij jij in de Tc ??
En ja m'n cameraatje gaat er terug in en zal de eerste 60 minuten van de race opnemen, Louisette zal waarschijnlijk starten en aan haar strak tempo een tweetal uren rijden. Verleden jaar was het "kort en hevig" voor ons teamke met opgave door een gebroken koppeling (op 3 uur 20 race) en dit willen we vermijden dit jaar ! 1'48" voor een 2 litertje zijn "sprint cup rondetijden" en niet op hun plaats op een 10 uur race. Luc GM RACING |
|
||||
|
||||
Quote:
oké niet eenvoudig deze voor te stellen; eerst zag hij wit; dan blauw met geel( ik denk dat we trouwens naast je in dezelfde box stonden in spa) en nu zal hij terug wit zijn... |
|
|||
|
|||
@JAWADDEMAN- Meer een soort "cameleon" dan ?
![]() en ja, nu efkes zonder "zwanzen" (wat ik moeilijk kan laten) nu weet ik effectief wie jullie zijn.... we hebben in Spa goed kunnen en mogen gebruik maken van je Tv scherm ... waarvoor dank! Gister 04/11 deelneme aan Eran-day om training te verrichten en alles is probleemloos verlopen. Louisette heeft brainstorming gekregen van Kenneth Lottin welke in het 2 de zitje via de boordradio instructies gaf... Michel Lefevre (instructeur Eran) heeft een training verricht met onze wagen om zich vertrouwt te maken met het sequentieel schakelen en alles ging prima. Dus welkom Michel en Kenneth binnen het team ! Opzettelijk hebben we minder attentie gemaakt over rondetijden om elkaar of zichzelf niet op te hitsen....maar 't ging snel en foutloos ! Nu vandaag zaterdag 05/11 werksessie aan de wagen .... alles klaarzetten voor de race en de boel controleren. Doei Luc GM RACING |
|
|||
|
|||
DRINGENDE VRAAG :
Kan iemand me zeggen of we aan de pomp tijdens de 10 uur race zelf de hoeveelheid benzine mogen bepalen welke er getankt wordt of is het steeds automatisch vol - vol zonder discussie bij die mannen van 't pompke ??????? Dit om bepaalde strategieen uit te werken in het "donkerste" geheim ![]() Graag dringend antwoord aub. door iemand die het 100% weet . Dank U Luc GM RACING |
|
||||
|
||||
Heb jullie bezig gezien,
Alvast suc6 AVD |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
als uwe tanker tegen de pompbediende zegt dat er genoeg inzit, dan stoppen ze met tanken. Je kan dus perfect slechts 20 liter tanken, in het verleden toch...
|
|||
|
|||
Bedankt iedereen voor informatie en de wensen van succes
![]() Luc GM RACING |
|
|||
|
|||
Iemand al een idee wat Zolder ons gaat aanrekenen per liter dit jaar.
Er moet sowieso al een voorschot betaald worden van 725 EUR, dus das beloofd niet veel goeds... ![]() |
|
|||
|
|||
Staat op benzine geen wettelijk maximum? Paddockzone is volgens mij openbare weg, en daar gelden de prijzen, wettelijk omschreven in het staatsblad. Nu staan de pompen wel niet in de paddock tijdens de 10H, maar de benzine komt wel uit dezelfde put. Misschien zijn er anderen beter geplaatst om hier een antwoord op te geven, maar ook tijdens de 12H van Spa bv werden er andere prijzen aangerekend dan het wettelijke max.
Afgaande op ons vebruik: 32 liter x 10 uur = 320 liter. Stand van vandaag voor 98+ is 1.436 € per liter.= 459.52 € Een Porsche verbruikt wel meer, zodat de waarborg daar wel in buurt komt. Komt daarbij dat je tijdens de trainingen wel nog moet zeulen met vaten en niet mag tanken aan de pomp. Waarom zijn de pompen op ciruit ook niet gewoon open tijdens de trainingen en kan iedereen na de chrono niet gewoon aanschuiven aan de pomp. Tel dat bedrag bij bij het verbruik van de wedstrijd en niemand hoeft cash geld mee te brengen om te gaan tanken. Een kleine ingreep die er weer voor zorgt dat mechaniekers met geld moeten rondlopen, de kans bestaat dat ze bonnetjes verliezen en zo de boekhouding weer niet klopt. Last edited by Chauffeur; 06-11-2005 at 12:30. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Foto: Olivier Wegen / http://ring.wegen.de Ziet er wel strak uit zeg Luc. Gaat dit echt jouw allerlaatste race worden?
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
@ Marc,
Mooi fotooke, maar we zijn niet anders gewend van jou ![]() Is dit onze laatste wedstrijd ???? Alles hangt af van de herstructurering van deze Belcar historie, als ze de races naar een tijdspanne brengen van 2 uur raceduur (ipv 4uur) kan ik het budgettair aan ...mits het vinden van een 2 de betalende piloot. Andere optie is de sprinterscup rijden: 30 minuten (kan dan weer 2de worden achter.... alweer een Golf....maar die van Kevers) Waarom ineens budgettaire problemen ? Zaak verkocht sedert Juli en budget van racerij is mee gegaan in de overname en ben ik ....grotendeels kwijt. En.. in m'n huidige toestand kan ik geen facturen meer maken (partikulier) Laten we eerlijk zijn: ik bekwam voornamelijk de sponsorbedragen van leveranciers welke me steunden omdat ze min of meer commercieel er niet onderuit konden, voila. Nog een punt: Ik verhuis binnen 5 weken naar Zuid-Frankrijk, de wagen blijft in Belgie op een locatie bij onze teamchef. Ikzelf kan dus moeilijk nog speciaal 850 km. afkomen om enkel eens een werksessie bij te wonen of te leiden. Dus héél wat vragen met weinig antwoorden tot hiertoe..... Doei Luc GM RACING |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|