![]() |
|
|
||||
|
||||
Belcar live op Canvas?
Klopt het dat de Belcar dit jaar volledig live zal te zien zijn op Canvas?
De eerste race zou niet uitgezonden worden door een belangrijke wielerwedstrijd die voorrang krijgt... |
|
||||
|
||||
Zou ni slecht zijn, en verklaart waarschijnlijk voor een groot deel de sponsoring van Sporza.
Eerste race valt samen met Parijs-Roubaix, da's weeral meer dan 1 miljoen kijkers die voor hun tv plakken om tommeke te zien winnen (kan ze geen ongelijk geven want mijne video loopt een hele namiddag om achteraf de koers te kunnen zien). |
|
||||
|
||||
Ik kan dat echt moeilijk geloven dat de Belcar live uitgezonden zou worden...
|
||||
|
||||
Quote:
Maar zoals je zegt JPMontoya, lijkt me 'denk' ik niet haalbaar... |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Volgend stukje komt uit een mail die ik vandaag ontvangen heb van een Belcar-piloot:
"Volg alles op de voet via www.autosport.be! Of kijk op SPORZA. Elke Belcar race wordt rechtstreeks uitgezonden op Sporza. Dit weekend echter niet want er is een belangrijke wielerwedstrijd. Maar nu weet u het voor de volgende keer... U kan ook alles live volgen via www.hibn.com" Zal eens vragen of hij dit met 100% zekerheid kan bevestigen... |
|
||||
|
||||
Ik wordt hier zowaar wakker geschud, want ik heb nog nooit ergens anders dan op mijn netvlies beelden gezien van een Belcar-race; waar worden überhaupt Belcar-races (al dan niet in samenvatting) uitgezonden?
Is er op VRT of Canvas (andere belgische zenders heb ik niet) ook een autosportprogramma net zoals RTL Autosport in Nederland? |
|
||||
|
||||
vorig jaar zond Canvas in sport-middag of zo ook altijd een samenvatting uit, van een 10-tal minuten of zo.
en pitstop.tv op kanaal 2 zendt al jaren langere samenvattingen uit (+ live tijdens de 24 uren)
|
||||
|
||||
Ik denk wel dat ze dat gaan uitzenden, want kheb zo iets opgevangen. En de nieuwe corvette van glpk draagt ook het sporza jasje dus het zou stom zijn die niet te laten zien aant het publiek dat voor hun tv hangt
|
|
||||
|
||||
Alez, het wordt er alleen maar beter op
![]() |
|
||||
|
||||
We zullen zien wat er van terecht komt, maar er staat nog niks in het TV programma boekje !!!
|
||||
|
||||
Ik heb deze namiddag mailtje gekregen van voornoemde Belcar-piloot, hij had eerder al naar de programmatiedienst van Sporza gebeld en zij hebben bevestigd dat er live zal uitgezonden worden.....
|
|
||||
|
||||
Ik blijf er mijn twijfels over hebben.
Dit lijkt me eerder een late aprilgrap. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() Of de Kermit nu iets meer in beeld komt dan de andere wagens, dat zal me jeuken ![]() ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|