![]() |
|
|
![]() |
|
Thread Tools | Rate Thread |
|
||||
|
||||
Worden we gefopt? Zijn de prestaties van Renault en STR onderdeel van het draaiboek?
In zijn vorige column over de F1 in Singapore zat Baert er her en der flink naast. Echter, in deze column schiet hij goed raak. De prestaties van Renault en STR zijn net ff te goed om niet op te vallen. Ik voel wel iets voor deze conspiracy theorien .................
Quote:
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Ik zeg zeker niet dat het onmogelijk is; na het Schumacher (Stephan!) en Kohl-debacle in de wielrennerij geloof ik eigenlijk nergens meer rotsvast in. Maar op dit moment ben ik toch nog eerder geneigd om de goede resultaten van STR en Renault toe te wijten aan de omstandigheden die -laat ons eerlijk zijn- de toppers zelf gecreëerd hebben en waarvan zowel STR als Renault maximaal geprofiteerd hebben. Pas als één van beide teams of allebei de teams ineens zonder enige meeval ook vooraan meedraaien alsof het geen moeite kost, ga ik mijn wenkbrauwen beginnen fronsen...
|
|
||||
|
||||
Wakker worden Peter
![]() Als je daar niet mee kan leven, dan moet je echt iets anders gaan kijken of verslag over uit brengen. Ik durf mijn hand er alleszins als F1-fan niet voor in het vuur steken dat de honderden GP-wins die ik reeds gezien heb allemaal eerlijk behaald zijn. De commentaar na de GP van Fuji is denk ik wat kort door de bocht. Feit is dat alle teams erg dicht bij elkaar zaten in Fuji, en dat de start van ene Hamilton & de beginnersacties van Massa de zegekansen van de 3 favorieten aardig verminderden. Alonso profiteerde optimaal. Ook Kubica! Of speelt BMW nu ook ineens vals na zoveel mindere wedstrijden? ![]() Alonso en Kubica waren waarschijnlijk 4 & 5 geëindigd als de 3 grote tenoren hun rol goed hadden gespeeld. En dan was er waarschijnlijk geen column geweest op Pitstop.TV ![]() Last edited by Neo-242; 14-10-2008 at 22:30. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|