![]() |
|
#1
|
||||
|
||||
2 oud-piloten over Barrichello
normaal ben ik niet diegene die ineens begint over de status van Barrichello binnen Ferrari. Dit artikel vond ik echter toch de nagel op de kop zene van Alesi en Hill.
Quote:
__________________
![]() |
#2
|
||||
|
||||
Quote:
__________________
ah. daar zit die reply-knop dus. |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Tja, ik moet toch altijd eens lachen met dat geleuter over "hoe gelukkig Barichello mag zijn" om naast Schumi te "mogen" rijden. Met een beetje zelfrespect is het moeilijk om 2° viool te blijven spelen terwijl je weet dat je beter zou kunnen. Want maak me niet wijs dat den Barri hetzelfde materiaal krijgt. Ik denk ten andere dat dit één van de redenen is dat herr Schumi bij vele mensen onpopulair is. Hij is zonder twijfel 1 van de besten, maar het is niet mooi om je teamie te kortwieken zodat hij zeker niet in de weg loopt.
|
#4
|
||||
|
||||
mja ze rijden toch beiden met een Ferrari F1 zene
maybe dat de laatste developments 1 GP vroeger op schumacher zijn wagen zitten, maar dat is het dan ook. Niets om dus een puntenkloof van 50 punten of meer te verklaren. airco
__________________
![]() |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Tja Airco, niet dat het me veel kan bommen, maar ik zou gaan geloven dat ze den Barri enkel een perfecte auto geven als hij tijdens de race de Mac's of de BMW's wat in de weg moet rijden. Ik ben nogal een bedaarde jongen, maar toen den Barri verleden jaar in Oostenrijk aan de kant ging (moest) in de laatste ronde heb ik hier toch het wereldrecord "vloeken gemengd met scheldwoorden" gebroken.
Op dat gebied kunnen de Ferrariboys nog iets leren van de Mac's. De Ron kan ook wat zeiken af & toe, maar hij laat zich niet verleiden tot platboerse teamorders. En dat is maar goed ook. |
#6
|
|||
|
|||
Het zijn niet zozeer team-orders die Barichello achterhouden, IMO. Schumi krijgt waarschijnlijk veel meer aandacht van de ingenieurs bij het afstellen van zijn wagen, en dat maakt een groot verschil. Een beetje als Loix bij Ralliart-Mitsubushi. Zo heeft Schumi bij sommige kwalificaties twee wagens met een regen afstelling, en een droge afstelling. Dat afstellen kost tijd, en dat is waarschijnlijk ten koste van Barichello.
Maar ik vind eigenlijk dat Barichello niet moet neuten. Als hij niet blij is met de gang van zaken bij Ferrari, dan moet hij niet telkens zijn contract verlengen. Ze houden toch geen pistool tegen zijn slaap. Hij kiest zelf om voor Ferrari te rijden, dacht ik zo. Dus moet hij het negatieve erbij nemen. Loix aanvaarde dit bij Mitsu, maar blijkbaar moet Barichello nog wat opgroeien. PJ |
#7
|
||||
|
||||
Idd, ast em ni aanstaat, dat em et dan afbolt hé
![]() Ferrari kan quasie 80% van de rijders krijgen, dusja...
__________________
![]() |
#8
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
__________________
***You can’t make any noise above the 90 decibels, So welcome in the land of silence friends The Kids- Bloody Belgium*** ![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|