De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Toerisme wagens
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply
 
Thread Tools Rate Thread
  #1  
Old 18-01-2009, 14:13
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
DTM 2009, max 18 wagens!

Quote:
Auch Audi reduziert ihr Aufgebot in der Saison 2009 auf neun Fahrzeuge. Die Piloten dürften dieselben sein wie im vergangenen Jahr.

Was Mercedes in der abgelaufenen Saison vorexerziert hatte, wird 2009 auch Audi tun und ihr DTM-Aufgebot auf neun Fahrzeuge zweier Jahrgänge reduzieren

http://speedweekmagazin.com/art_185.html
Zo te zien is Albers exit in de DTM, het team van Kolles komt wss niet terug. Het optreden van Ralf Schumacher kon weleens beperkt blijven tot 1 jaar in de DTM. Schumacher wil in een 2009 wagen van start gaan maar binnen MB is men er nog niet uit waar ze Paul di Resta gaan plaatsen.

Mocht di Resta in het DTM blijven dan is er geen plek op '09 wagen voor Schumacher.
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
  #2  
Old 18-01-2009, 14:44
FIRE FIRE is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 4,516
Maar 18 wagens, is DTM nog serieus te nemen?
Reply With Quote
  #3  
Old 18-01-2009, 14:49
FIRE FIRE is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 4,516
Quote:
Originally Posted by Mark View Post
Zo te zien is Albers exit in de DTM, het team van Kolles komt wss niet terug. Het optreden van Ralf Schumacher kon weleens beperkt blijven tot 1 jaar in de DTM. Schumacher wil in een 2009 wagen van start gaan maar binnen MB is men er nog niet uit waar ze Paul di Resta gaan plaatsen.

Mocht di Resta in het DTM blijven dan is er geen plek op '09 wagen voor Schumacher.
Op basis van zijn prestaties heeft Schumacher ook geen '09 wagen verdiend. Dus geen Duitser in een '09 Mercedes...
Reply With Quote
  #4  
Old 18-01-2009, 16:49
smiley's Avatar
smiley smiley is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Apr 2004
Location: bilzen
Posts: 2,363
Quote:
Originally Posted by FIRE View Post
Op basis van zijn prestaties heeft Schumacher ook geen '09 wagen verdiend. Dus geen Duitser in een '09 Mercedes...

Ik hoop op een 2009 mercedes voor Paffett, Diresta, Spengler en Green (3britten )
Reply With Quote
  #5  
Old 18-01-2009, 17:31
FIRE FIRE is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 4,516
------

Last edited by FIRE; 18-01-2009 at 17:33.
Reply With Quote
  #6  
Old 19-01-2009, 17:01
smiley's Avatar
smiley smiley is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Apr 2004
Location: bilzen
Posts: 2,363
Quote:
Originally Posted by Mark View Post
Zo te zien is Albers exit in de DTM, het team van Kolles komt wss niet terug.
Vandaag staat op pitstop.tv te lezen dat Kolles 2 audi R10 exemplaren gaat kopen om te runnen in de lemans series en de 24h van lemans waarschijnlijk zal albers dus ook die richting verhuizen.
Hij reed vorig jaar trouwens al een race met de R10.
Reply With Quote
  #7  
Old 30-01-2009, 22:34
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Quote:
Originally Posted by FIRE View Post
Maar 18 wagens, is DTM nog serieus te nemen?
Bij Audi hebben ze dit bericht gelezen Volgens de Autopsort van 29-01 is er een team dat de 2007 wagens wil kopen en inzetten. E.e.a. volgens de woorden van Ullrich.
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
  #8  
Old 11-02-2009, 14:26
gwyllion gwyllion is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 3,908
De marketing mensen hebben beslist: Schumacher krijgt een 2009 Mercedes en een salaris van 3.5 miljoen eurie.

Betekent dit dat Paffett opnieuw in oud materiaal moet rijden? Belachelijk beslissing.

Last edited by gwyllion; 11-02-2009 at 14:31.
Reply With Quote
  #9  
Old 11-02-2009, 17:43
klopklop1 klopklop1 is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Feb 2009
Location: Essene
Posts: 83
Quote:
Originally Posted by gwyllion View Post
De marketing mensen hebben beslist: Schumacher krijgt een 2009 Mercedes en een salaris van 3.5 miljoen eurie.

Betekent dit dat Paffett opnieuw in oud materiaal moet rijden? Belachelijk beslissing.
Dit is inderdaad een belachelijke beslissing, Shumacher heeft toch vOrig seizoen niets bewezen (behalve hoe traag en arrogant hij is), waarom moet Paffett hier de dupe van zijn
Reply With Quote
  #10  
Old 11-02-2009, 19:24
FIRE FIRE is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 4,516
Di Resta naar GP2?

Quote:
Motorsport-Total.com estimates that Schumacher will earn approximately 3.5 million euro from Mercedes and other sponsorship deals in DTM 2009. If the figure is correct, it would mean that Schumacher earns more than all other Mercedes-drivers together.
Reply With Quote
  #11  
Old 11-02-2009, 22:21
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Quote:
Originally Posted by klopklop1 View Post
Dit is inderdaad een belachelijke beslissing, Shumacher heeft toch vOrig seizoen niets bewezen
De beslissing vind ik niet belachelijk. Ja, er zijn coureurs die beter zijn en wellicht meer recht hebben op een 2009 wagen. Mercedes Marketing kan haar investeringen misschien beter rechtvaardigen met de naam Schumacher dan met de naam Paffet. Wees eerlijk, MB is en blijft duits. Liever de onder druk staande pr-centen naar een Duitser dan naar een Tommy aan de verkeerde kant van het kanaal

Wat betreft prestaties van Ralfie, de overgang van F1 naar Toer/Silhouette wagens schijnt gewoon lang te duren. Volgens de insiders heeft Schumacher het nog niet zo slecht gedaan. Dit jaar Reuter eens een analyse zien geven over Schumacher. Van die beelden waar ze twee wagens "mergen" ..........Schumacher reed nogal "hoekig" en de ander redelijk "smooth". Schijnt een typisch verschil te zijn tussen formule-coureurs en coureurs met een dakje. Zoiets schijnt te slijten met het stijgen van het kilometers met een dakje boven de kop.
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
  #12  
Old 11-02-2009, 22:33
smiley's Avatar
smiley smiley is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Apr 2004
Location: bilzen
Posts: 2,363
Frentzen had het in 2004 ook moeilijk in zijn eerste jaar, maar 2005 sloot hij wel af als beste opel rijder en stond zelfs 2 maal op het podium. Toen opel begin 2005 bekend maakte dat ze Dumbreck en Scheider lieten vallen, en hun laatste stoeltje aan Frentzen gaven was ik er ook tegen. Maar uiteindelijk wist hij toch 2 kaar op het podium te staan. Dit neemt niet weg dat Dumbreck of Scheider succesvoller had kunnen zijn dan Frentzen, maar uiteindelijk bracht Frenzen het er toch goed vanaf.

Hier ben ik bijna 100% zeker dat Paffett het beter zou doen met een 2009 spec dan Schumacher, maar na een leerjaar kan het zijn dat Ralf het stukken beter doet dan vorig jaar.

We zullen wel zien wat 2009 gaat worden, misschien dat er trouwens toch nog een 2009 spec zitje voor Paffett in zit

Last edited by smiley; 11-02-2009 at 22:34.
Reply With Quote
  #13  
Old 18-02-2009, 09:33
smiley's Avatar
smiley smiley is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Apr 2004
Location: bilzen
Posts: 2,363
Audi's line up is bekend, alle rijders van vorig jaar buiten Albers rijden terug voor audi
http://www.touringcartimes.com/news.php?id=3140
Reply With Quote
  #14  
Old 18-02-2009, 10:57
gwyllion gwyllion is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 3,908
En 5 2008 wagens.
Reply With Quote
  #15  
Old 16-04-2009, 09:26
smiley's Avatar
smiley smiley is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Apr 2004
Location: bilzen
Posts: 2,363
De eerste test van het jaar is al 2 dagen bezig op het circuit van dijon.
De eerste dag wist Jarvis de snelste tijd te rijden. Bakkerud wist voor audi (kolles) een wagen opeen te rijden.
Gisteren was kampioen Timo Scheider de snelste man.

Verder gaan we ook in de dtm een spoiler zoals in het alms op de acura (?) zien.
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 01:09.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.