![]() |
|
#1
|
||||
|
||||
Kunnen we de crisis in kaart brengen? Verzoek aan alle Paddockers
Beste Paddockers,
Het zal niemand ontgaan zijn dat de wereld er iets anders uitziet dan een 1/2 jaar terug ![]() Vandaar mijn verzoek ![]() - In kaart brengen aantal deelnemers per serie/klasse in 2008 - Monitoren aantal deelnemers per serie/klasse in 2009 - Bepalen oorzaken waarom een serie/klasse stabiel blijft of groeit ..........of daalt. -Objectieve waarneming, de passie even aan de zijkant zetten. Op deze manier kunnen we aardig in kaart brengen wie het wel goed doet, en wie niet. Anders gezegd, wie houden het hoofd boven water en wie niet. Of kunnen we hieruit een voorspelling doen voor het jaar 2010. Volgens de econoom (degene die je wilt geloven) gaat 2010 het echte rampjaar worden. Wil je meedoen? Reageer dan hier en vermeld de series die je gaat analyseren.
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
#2
|
||||
|
||||
Quote:
Wel ben ik het niet eens je hieruit nauwkeurige voorspellingen zal kunnen maken naar 2010 toe. In mijn ogen is de invloed van eventuele reglementswijzigingen veel te groot om hierover uitspraken te kunnen doen.
__________________
|
#3
|
|||
|
|||
Ik wil WTCC en eventueel BTCC en STCC wel op me nemen.
Dus dan per event kijken naar het aantal deelnemers en vergelijken met voorgaande jaren (onderscheid tusse fabrieks/privateers en ook deelnemers volledig seizoen/deelnemers losse races). Voorlopig lijkt het WTCC weinig last te hebben. Last edited by FIRE; 19-02-2009 at 12:57. |
#4
|
||||
|
||||
Quote:
Je hebt een punt dat reglementswijzigingen en het eventuele gedrag van een organisator ook een rol zullen spelen met het oog op 2010.
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
#5
|
|||
|
|||
WTCC:
![]() Dankzij Lada zien we meer officiele vertegenwoordigers van fabrikanten in 2009. Bij de privateers verwacht ik in de Europese races geen grote uitschieters naar boven maar zo rond de 6 a 7 deelnemers over het gehele seizoen. Kwaliteit is goed. Last edited by FIRE; 19-02-2009 at 23:20. |
#6
|
||||
|
||||
Ik wil dit wel doen voor rally: BK, VAS/ASAF?, WRC, IRC
|
#7
|
||||
|
||||
Quote:
Ik ben voorlopig uitgegaan van het aantal wagens aanwezig op de startgrid.
__________________
|
#8
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
#9
|
||||
|
||||
Reeds bezet:
GT2-R => nationale GT-kampioenschappen GT2-R => LMS GT2-R =>ALMS GT2-R =>GT Open GT2-R =>VLN GT2-R =>DSMEC GT2-R =>VdEV Fire => WTCC Fire => BTCC Fire => STCC Dupanton => BK Rally Dupanton => VAS Rally Dupanton => ASAF Rally Dupanton => IRC Dupanton => WRC Mark => DSC Mark => F1 Mark => IRL Mark => GP2 Mark => WSbR 3.5
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. Last edited by Mark; 20-02-2009 at 22:35. |
#10
|
||||
|
||||
T' was maar voor de zekerheid eh. Gewoon om zeker te zijn dat we consequente gegevens zullen hebben
![]() Hier is een eerste versie voor de BGTC. Ik ga dit voor alle afzonderlijke kampioenschappen doen. Later kan ik eventueel per kampioenschap de evoluties binnen de afzonderlijke klasses in kaart proberen te brengen. Excel worksheet: http://www.filedropper.com/bgtc1_2 Powerpoint presentatie: http://www.filedropper.com/bgtc1_1
__________________
|
#11
|
||||
|
||||
Moeten wij de gegevens bij jou aanleveren?
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
#12
|
||||
|
||||
__________________
|
#13
|
||||
|
||||
Ik zal wel zelf mijn documentje maken. Het WRC komt misschien vanavond al online.
Nog een vraagje: Maakt het uit welke rally het is? Of moet ik gewoon werken met: eerste rally, tweede rally ... |
#14
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
__________________
|
#15
|
|||
|
|||
![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|