![]() |
|
|
||||
|
||||
massa naar sauber
Felipe massa zal volgend jaar bij Sauber rijden aan de zijde van Fisichella. Hij tekende voor 2 jaar bij de Zwitserse renstal.
|
||||
|
||||
no surprise. En best verdiend. 'k Vond Frentzen dit jaar namelijk ook niet zo super presteren, en Massa had de pech dat hij minstens evengoed moest doen dan Raikkonen, in een mindere Sauber. Fisichella - Massa, dat wordt een dynamisch duo ! (als die Sauber tenminste niet tegenzit)
|
||||
|
||||
massa weet nu ook wat snelheid is na dat jaartje testwerk bij ferrari. Is hij ook die ervaring weer rijker. En idd, als de sauber goed doet in 2004 verwacht ik mooie dingen van de 2.
|
||||
|
||||
dit bericht is al kei-oud ... allez, het werd 2 weken geleden al bevestigd door Sauber op de persconferentie ...
wat me wel opviel was, op 28 april vertelde Peter Sauber me: "With regard to signing our second driver for the coming season we are considering Felipe Massa as a prime candidate. However, no final decision has been taken so far. Although Felipe Massa's connection with Ferrari plays a certain role in our considerations, we would not be thinking about signing Massa without being convinced of his professional skills. In his year with SAUBER PETRONAS, Felipe Massa proved his exceptional speed. At the end of 2002, I recommended that he sign on with Ferrari as their test driver in order to become even more familiar with the technical aspects of Formula One." Vandaag kreeg ik de press-release en las: "Back in 2002, Felipe already proved his exceptional speed. At the end of that season, I had recommended to him that, rather than going on to race for any other team, he should sign on with Ferrari as a test driver in order to become even more familiar with the technical aspects of Formula One. Getting first-hand experience of how Ferrari and Michael Schumacher operate is perfect training for a young racing driver. I´m convinced that Felipe is now able to make optimum use of his potential." Toen, einde augustus, was dit dus al bekend ![]() |
|
||||
|
||||
blijkbaar nu pas getekend...
Ik wist ook wel dat er al lang sprake van was, maar nu pas komt er officieel bericht dat het eindelijk zover is.
|
||||
|
||||
als ik me niet vergis, zei Sauber ook al eens op indianapolis dat er iets getekent was, maar ben er niet zeker van.
hij zei het toen vlakaf tegen een duitse tv-zender. ARD of ZDF, weet het niet meer |
|
|||
|
|||
|
|