![]() |
|
|
||||
|
||||
FIA GT Valencia
We zijn ondertussen al aan het aftellen naar de FIA GT race in Valencia! Wordt het opnieuw een hegemonie van Ferrari of kunnen de Listers en Saleens daar een stokje voorsteken?
|
|
||||
|
||||
de Zwaans Viper ook niet vergeten he ;-) die ook wel eens de derde hond zijn! (zal wel ni, mja 6e plek in Monza was al heel knap! en er zit zeker meer in!!)
|
|||
|
|||
Ben benieuwd wat de Lamborghini gaat doen, kijken of ze al wat meer snelheid gevonden hebben.
|
|
||||
|
||||
De Viper zal niet winnen denk ik, ik zet mijn geld eerder op de BMS Scuderia
|
|
||||
|
||||
Ik denk dat Mike Hezemans wel voor wat spektakel zou kunnen zorgen. Zijn die 575 GTC's eigenlijk ook gebouwd door Prodrive, want de 550's van BMS blijven oppermachtig. Zelfs op het rechte stuk rijden ze weg van een Saleen.
![]() |
|
|||
|
|||
de 575 is een eigen project van Ferrari, de eerste officiele GT van Ferrari na de Daytona volgens mij, de 550 was een project van Prodrive buiten Ferrari om.
|
|
|||
|
|||
Integra ik denk het niet want op vrijdag bij het NRF is hezemans bij ons in de tent geweest en heeft hij verteld over zijn Ferrari wat er allemaal aan scheelde. Een paar opsommingen:
- Die mannen kunnen de data nog niet tegoei uitlezen en opgezet krijgen - De carbon op de motorkap boven de wielen kon Hezemans er na een paar ronden gewoon uittrekken - Versnellingsbak is niet zo echt goed - Ze geven elk weekend 400 000euro uit alleen voor VIPs enzo Dit allemaal is gezegt door Hezemans zelf Greetz Thomaske_GLPK p.s.: van die 400 000€ geloof ik ook niet veel maarja |
|
||||
|
||||
Dan hoop ik dat de Saleen van Uwe Alzen en de gele Saleen van Walter Lechner Jr voor die Ferrari's uitrijden. Hoe zit het eigenlijk met de 575 van Giesse? (met Longin)
Is hij tevreden over het kunnen van de wagen? |
|
|||
|
|||
Yep Longin is zeer tevreden
|
|
||||
|
||||
Mooie preview te lezen op www.racingworld.be
![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
Monza is een circuit waar topsnelheid zeer belangrijk bij is; daarom hebben ze vorig seizoen opgegeven na de vrije trainingen. |
|
||||
|
||||
Weer een mager deelnemersveld
![]() |
|
|||
|
|||
Bij de GT's is het allemaal dik in orde, alleen we missen N-GT's
![]() Het is toch niet zover van Groot Brittanie naar Valencia? ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Maar waar zijn de privateers gebleven ![]() De achterkant van het veld begint sterk uitdunnen, gevolg is dat nu ook de professionele teams op de laatste plaats terecht komen. Dat willen die gasten dus niet en geven uiteindelijk de pijp aan de bekende Maarten. Wat ik wel constateer dat verschillende nationale kampioenschappen bloeien, denk FFSA GT, Brits GT, Spaans GT en Belcar. Budgetvriendelijker, nog voldoende plaats voor de gentlemen-coureurs. Die laatste zijn overigens onontbeerlijk binnen de GT-racerij............
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
De kosten worden ook te hoog voor de privateers, de europese races zijn allemaal nog wel te doen, maar de laatste 2 races zal een probleem worden, het kost een vermogen om een compleet team naar Dubai of naar Zhuhai te laten reizen. die 2 races zijn toch 20% van het kampioenschap waardoor de teams die echt kampioenschaps aspiraties hebben wegblijven.
Kan er opzich wel bij: Quote:
Last edited by Stefan; 13-04-2004 at 23:27. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|