![]() |
|
|
View Poll Results: Ben je in staat de BMR bij te wonen? | |||
Ja, ik zal er zijn |
![]() ![]() ![]() ![]() |
31 | 57.41% |
Niet reglementair, maar ik geraak er wel |
0 | 0% |
Nee, ik kan niet |
20 | 37.04% |
Ja, maar ik kom niet |
3 | 5.56% |
Voters: 54. You may not vote on this poll |
![]() |
|
Thread Tools | Rate Thread |
|
||||
|
||||
Belcar Midsummer Race
Misschien een beetje vroeg, maar 't is voor de poll. Dit uiteraard n.a.v. de weekdagrace.
Last edited by Nicki_Mks; 15-06-2006 at 20:35. |
|
||||
|
||||
Ik kom er met mijn tweede middelbaar (200 lln) want wij gaan dit jaar op schooluitstap naar circuit Zolder. Dus ja, ik moet die dag wel gaan werken maar ik kan toch een Belcar race meepikken.
![]() Bovendien worden er leuke activiteiten voorzien die dag... |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() Al hoop ik dat de leerkrachten ook eens op de trampo mogen! |
|
|||
|
|||
Had er nog niet bij stil gestaan, maar eigenlijk kon ik mij geen betere gratis publiciteit bedenken als deze:BMR (Belcar Midsummer Race). Is dit geen schending van het eigendomsrecht BMR (Belgian Motorsport Review)?
![]() ![]() Als ze er BMR2006 van maken is het helemaal compleet. Ik zal er zijn, al was het maar om te tellen hoeveel volk er zal zijn. Is er een parking voorzien voor de buggy's? |
|
|||
|
|||
Quote:
![]() Mvg... |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Ik zal er waarschijnlijk niet kunnen zijn wegens de bouwwerkzaamheden
![]() Maar Infinity komt zeker...
|
|||
|
|||
Quote:
![]() Mvg... |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Last edited by ICEMAN; 16-06-2006 at 15:46. |
|
||||
|
||||
http://www.legendsspirit.com/Belcar/ => vrijkaartjes! Staat niet bij om welk soort studenten het gaat
![]() ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
hoe gaan ze dat eigenlijk controleren?
|
||||
|
||||
Ik heb dan 's morgens vroeg mijn laatste examen.
Dan trein pakken richting Hasselt ![]() Kheb ook tickets besteld, ben volwaardig student ![]() En hebben we daar al een voorsmaakje van de pitcrew van GLPK tijdens de BMR? ![]()
|
||||
|
||||
Zeer mooie affiche - mooie marketing....
Ik zal er niet zijn - Vertrek naar Oscherleben voor FIA GT (tenzij Longin-Kumpen mij op donderdagavond een lift willen geven ![]() Deelt men ook oordopjes uit?
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|