De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Media Corner
Home
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 21-02-2007, 20:07
GT2-R's Avatar
GT2-R GT2-R is offline
De Paddock Regular

Angry Pitstop.tv niet langer op de buis

Quote:
De Vlaamse Media Maatschappij, met o.a. VTM en KANAALTWEE, zendt geen auto- en autosport-programma meer uit. “Autowereld” verdwijnt met onmiddellijke ingang van de buis en ook “Pitstop.TV” wordt afgevoerd.
VMM is sterk bezig: pitstoptv en autowereld eraf gooien! En wat komt er hoogstwaarschijnlijk in de plaats??? Van die gortige, supercommerciële belspellekes...
Old 21-02-2007, 20:27
bluelite's Avatar
bluelite bluelite is offline
De Paddock Regular

De kijkcijfers van beide programma's waren niet hoog genoeg. Dan verdient de VMMa liever geld aan kijkers die nog niet doorhebben dat ze bedrogen worden d.m.v. dwaze belspelletjes.
Reply With Quote
Old 21-02-2007, 21:01
Guest Guest is offline
De Paddock

doe er nog maar enkele uurtjes stomme voetbal bij
Reply With Quote
Old 21-02-2007, 21:25
Belle's Avatar
Belle Belle is offline
British Racing Green

Dat zullen de sponsors graag horen...

www.born2race.be www.bokkenrijders.net
Reply With Quote
Old 21-02-2007, 21:28
timo timo is offline
De Paddock Rookie

zooooooooo stom pitstop.tv was mijn enige kans om ondermeer belcar en rallycross te volgen. Het draait hier enkel om voetbal, wielrennen,tennis.
Reply With Quote
Old 21-02-2007, 22:10
marcel's Avatar
marcel marcel is offline
De Paddock Enthousiast

misschien moet PB zijn programma maar eens aan andere zenders aanbieden
Old 21-02-2007, 22:12
JPMontoya's Avatar
JPMontoya JPMontoya is offline
De Paddock Enthousiast

Jammer maar helaas...

Om eerlijk te zijn vond ik dat Pitstop al een tijdje serieus had ingeboet aan kwaliteit. Belcar was nog het enigste waarvoor ik er naar zou kijken.

Ik zou het ook niet missen. Alles wat je op pitstop ziet kan je ook elders bekijken.
Reply With Quote
Old 21-02-2007, 22:14
Belle's Avatar
Belle Belle is offline
British Racing Green

Quote:
Originally Posted by marcel View Post
misschien moet PB zijn programma maar eens aan andere zenders aanbieden
Bij VijfTV moet hij al niet aankloppen.

Reply With Quote
Old 21-02-2007, 22:42
bluelite's Avatar
De Paddock Regular

Het zal Vitaya worden
Reply With Quote
Old 21-02-2007, 22:46
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally Posted by bluelite View Post
De kijkcijfers van beide programma's waren niet hoog genoeg. Dan verdient de VMMa liever geld aan kijkers die nog niet doorhebben dat ze bedrogen worden d.m.v. dwaze belspelletjes.
Ja, maar geld verdienen is toch de primaire drijfveer van een commercieel TV-station? Als een programma, maakt niet uit in welk genre, de kijkcijfers niet haalt en te weinig adverteerders trekt dan is het toch einde oefening. Daar kan iedereen wel over treuren en wenen maar als wij in het stoeltje van de programmadirecteur hadden gezeten dan waren we tot dezelfde conclusie gekomen.

Dat er regelrechte bagger voor terugkomt in de vorm van "Breien met Sterren", "Figuurzagen met Sterren" en nog meer van die trieste meuk geeft aan dat de gemiddelde TV-kijker niet veel soeps is.

Autosport in zijn huidige concept op de Vlaamse TV werkt niet, via omwegen de laatste 3 jaar toch geen uitzending gemist van Pitstop. Wellicht een ander concept bedenken?

Of krijgen we een tendens richting internet en aparte kanalen op de schotel?
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 21-02-2007, 22:49
Belle's Avatar
Belle Belle is offline
British Racing Green

Quote:
Originally Posted by Mark View Post

Wie weet wil MotorsTV wel een stukje wijden aan de Belcar.

Een soort 'Made in France' voor België dan...

Reply With Quote
Old 21-02-2007, 22:54
bluelite's Avatar
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Mark View Post
Ja, maar geld verdienen is toch de primaire drijfveer van een commercieel TV-station? Als een programma, maakt niet uit in welk genre, de kijkcijfers niet haalt en te weinig adverteerders trekt dan is het toch einde oefening. Daar kan iedereen wel over treuren en wenen maar als wij in het stoeltje van de programmadirecteur hadden gezeten dan waren we tot dezelfde conclusie gekomen.

Dat er regelrechte bagger voor terugkomt in de vorm van "Breien met Sterren", "Figuurzagen met Sterren" en nog meer van die trieste meuk geeft aan dat de gemiddelde TV-kijker niet veel soeps is.

Autosport in zijn huidige concept op de Vlaamse TV werkt niet, via omwegen de laatste 3 jaar toch geen uitzending gemist van Pitstop. Wellicht een ander concept bedenken?

Nu Mark, ik mag zoiets niet in het openbaar zeggen of onze redactie krijgt weer boze mails binnen van de persoon in kwestie. Ik vind het eerlijk gezegd spijtig voor Peter, hoe slecht onze "relatie" ook is.

En zoals gezegd: het wordt Vitaya
Reply With Quote
Old 21-02-2007, 23:04
Neo-242's Avatar
Neo-242 Neo-242 is offline
De Paddock Regular

Als vtm natuurlijk die programma's op de meest onmogelijke uren uitzendt kan ik geloven dat de kijkcijfers zo laag zijn! Wat een bende idioten daar aan het roer bij de VMM. Ik hoop echt dat die zender nog van het scherm verdwijnt. Het heeft ons land nog niet veel anders gebracht dan afgestompte crap en rip-off troep van andere zenders. Wat komt er in de plaats? Heruitzendingen van "Nonkel Jef"? Van mij mogen ze VTM & Ka2 gerust bij de vuilhoop zetten nu
Reply With Quote
Old 21-02-2007, 23:12
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally Posted by bluelite View Post
Nu Mark, ik mag zoiets niet in het openbaar zeggen of onze redactie krijgt weer boze mails binnen van de persoon in kwestie. Ik vind het eerlijk gezegd spijtig voor Peter, hoe slecht onze "relatie" ook is.
Dat een programma slechte kijkcijfers heeft of geen adverteerders trekt zegt voor mij persoonlijk niets over de kwaliteit van een programma. Pitstop vond ikzelf een goed programma maar ik ben de doorsnee-kijker niet........en doorsnee-kijkers is net wat een programma nodig heeft

Wel opmerkelijk is het verschil tussen BE en NL qua hoeveelheid autosport op TV. Enkele jaren terug hadden wij buiten de F1 geen autosport op de TV, in BE op zowat elk kanaal een autosportprogramma. Anno 2007 is de situatie precies het omgekeerde. Rare snuiters, die doorsnee TV-kijker
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 21-02-2007, 23:18
Belle's Avatar
Belle Belle is offline
British Racing Green

Quote:
Originally Posted by Neo-242 View Post
Als vtm natuurlijk die programma's op de meest onmogelijke uren uitzendt kan ik geloven dat de kijkcijfers zo laag zijn! Wat een bende idioten daar aan het roer bij de VMM. Ik hoop echt dat die zender nog van het scherm verdwijnt. Het heeft ons land nog niet veel anders gebracht dan afgestompte crap en rip-off troep van andere zenders. Wat komt er in de plaats? Heruitzendingen van "Nonkel Jef"? Van mij mogen ze VTM & Ka2 gerust bij de vuilhoop zetten nu
Normaal gezien kijk ik zelden naar VTM maar gisteren maakte ik een uitzondering omdat ik die audities van Idool nogal plezant vind. Na de aflevering toonden ze een preview van wat een nieuw programma zou moeten voorstellen: Superhond 2007. Dacht ik bij mezelf: 'Oh my God, that's a new low...' Opeens wist ik terug waarom ik haast nooit naar de zender zap...

Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules