![]() |
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
|
||||
|
||||
De kijkcijfers van beide programma's waren niet hoog genoeg. Dan verdient de VMMa liever geld aan kijkers die nog niet doorhebben dat ze bedrogen worden d.m.v. dwaze belspelletjes.
|
|
|||
|
|||
doe er nog maar enkele uurtjes stomme voetbal bij
![]() |
|
||||
|
||||
Dat zullen de sponsors graag horen...
![]() |
|
|||
|
|||
zooooooooo stom pitstop.tv was mijn enige kans om ondermeer belcar en rallycross te volgen. Het draait hier enkel om voetbal, wielrennen,tennis.
![]() |
|
||||
|
||||
misschien moet PB zijn programma maar eens aan andere zenders aanbieden
|
||||
|
||||
Jammer maar helaas...
Om eerlijk te zijn vond ik dat Pitstop al een tijdje serieus had ingeboet aan kwaliteit. Belcar was nog het enigste waarvoor ik er naar zou kijken. Ik zou het ook niet missen. Alles wat je op pitstop ziet kan je ook elders bekijken.
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Het zal Vitaya worden
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Dat er regelrechte bagger voor terugkomt in de vorm van "Breien met Sterren", "Figuurzagen met Sterren" en nog meer van die trieste meuk geeft aan dat de gemiddelde TV-kijker niet veel soeps is. Autosport in zijn huidige concept op de Vlaamse TV werkt niet, via omwegen de laatste 3 jaar toch geen uitzending gemist van Pitstop. Wellicht een ander concept bedenken? Of krijgen we een tendens richting internet en aparte kanalen op de schotel?
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Een soort 'Made in France' voor België dan... |
|
||||
|
||||
Quote:
En zoals gezegd: het wordt Vitaya ![]() |
|
||||
|
||||
Als vtm natuurlijk die programma's op de meest onmogelijke uren uitzendt kan ik geloven dat de kijkcijfers zo laag zijn! Wat een bende idioten daar aan het roer bij de VMM. Ik hoop echt dat die zender nog van het scherm verdwijnt. Het heeft ons land nog niet veel anders gebracht dan afgestompte crap en rip-off troep van andere zenders. Wat komt er in de plaats? Heruitzendingen van "Nonkel Jef"?
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Wel opmerkelijk is het verschil tussen BE en NL qua hoeveelheid autosport op TV. Enkele jaren terug hadden wij buiten de F1 geen autosport op de TV, in BE op zowat elk kanaal een autosportprogramma. Anno 2007 is de situatie precies het omgekeerde. Rare snuiters, die doorsnee TV-kijker ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests) | |
|
|