De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > BSOT/ Belcar Sprint & Belcar Sprint Historic
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Search Today's Posts Mark Forums Read Links

Reply
 
Thread Tools Rate Thread
  #16  
Old 17-05-2005, 23:04
GM RACING GM RACING is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Jul 2003
Location: 15 LEGEN HEIRWEG - 9890 ASPER
Posts: 499
Hey pat, snellen eddy en Co,
Hetgeen ik nu ga zeggen klinkt grof tegenover Louisette, geef me als als medepiloot een Kenneth Lottin ( onze extra piloot en talent van de 10 u race 2004) en de situatie zou gans anders zijn, zelfs een Golf van B. zou veel tekort komen.... (helaas en) gelukkig is Louisetteken mijn echtgenote en moet ik ze meesleuren in het team met al haar (race) gebreken en kwaliteiten dat ze heeft en het toppunt is dat ze plezier beleeft aan het racen, en dat is wel het voornaamste.
Dus het wordt steeds een gemiddelde van ons twee.... en dat zal ons nooit niet verder brengen dan een 2de of een 3de plaats in groep 4.... maar daar kan ik met leven (maar ooit doe ik een race met Kenneth Lottin alleen, dit is m'n hartewens en Louisette weet dat, dus please Louisette ???????)
Doei
Luc
GM RACING
Reply With Quote
  #17  
Old 18-05-2005, 16:27
GM RACING GM RACING is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Jul 2003
Location: 15 LEGEN HEIRWEG - 9890 ASPER
Posts: 499
Hey Bugalfa,
Ik ben iets kwijt ! namelijk..... mijn pechduivel, heb je die toevallig gezien of binnengehaald in jouw team ?
- zo vlug mogelijk er vanaf geraken zou ik zeggen, doorgeven die handel !!
Doei
Luc
GM RACING
Reply With Quote
  #18  
Old 18-05-2005, 17:35
Snellen Eddy Snellen Eddy is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 35
Quote:
Originally Posted by GM RACING
Hey pat, snellen eddy en Co,
Hetgeen ik nu ga zeggen klinkt grof tegenover Louisette, geef me als als medepiloot een Kenneth Lottin ( onze extra piloot en talent van de 10 u race 2004) en de situatie zou gans anders zijn, zelfs een Golf van B. zou veel tekort komen.... (helaas en) gelukkig is Louisetteken mijn echtgenote en moet ik ze meesleuren in het team met al haar (race) gebreken en kwaliteiten dat ze heeft en het toppunt is dat ze plezier beleeft aan het racen, en dat is wel het voornaamste.
Dus het wordt steeds een gemiddelde van ons twee.... en dat zal ons nooit niet verder brengen dan een 2de of een 3de plaats in groep 4.... maar daar kan ik met leven (maar ooit doe ik een race met Kenneth Lottin alleen, dit is m'n hartewens en Louisette weet dat, dus please Louisette ???????)
Doei
Luc
GM RACING
Blijf ze maar meesleuren en wees blij dat ze nog met u wil rijden
__________________
Live
Reply With Quote
  #19  
Old 18-05-2005, 18:01
GM RACING GM RACING is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Jul 2003
Location: 15 LEGEN HEIRWEG - 9890 ASPER
Posts: 499
Hey Snellen Eddy,
In feite wel, hé .... want zij moet uiteraard het licht op groen zetten om te kunnen racen, financieel bedoel ik.
De vrouw haar wil is wet.
Ja, in feite is het een zeldzaamheid - man & vrouw welke samen racen.
Weet ge wa, ik zal ze wa vitessepillekes geven de volgende maal.
Nu zonder zwanzen, ik heb dus beelden van een inboard camera en daar zijn haar fouten duidelijk op te zien.
-Haar rijlijnen zijn prachtig en niet voor verbetering vatbaar, haar fouten zijn:
Te vroeg in de remmen, teveel op de motor remmen en te laat op het gas na het remmen.
Bepaalde bochten neemt ze soms in een te lage versnelling.
Dank zij die beelden kunnen we eraan werken met een 2de zeteltje op een training.
Als ik niet met Kenneth Lottin kan en mag rijden maak ik er een Kenneth van, wait and see.

Luc
GM RACING
Reply With Quote
  #20  
Old 18-05-2005, 18:08
Snellen Eddy Snellen Eddy is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 35
Quote:
Originally Posted by GM RACING
Als ik niet met Kenneth Lottin kan en mag rijden maak ik er een Kenneth van, wait and see.
Veel plezier ermee Luc maar rustig blijven hé man. Het is niet omdat ge één koers de finish haalt dat ge al moogt gaan voor de titel hé. Duval is anders ook nog vrij, maar ik dacht dat je vooral wou rijden, en niet langs de kant staan Volgens mij vorm je een knap team met de vrouw. Ik zie haar nog uit de wagen stappen anno 2002 toen het zo hééééél warm was....
__________________
Live
Reply With Quote
  #21  
Old 18-05-2005, 18:29
GM RACING GM RACING is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Jul 2003
Location: 15 LEGEN HEIRWEG - 9890 ASPER
Posts: 499
Hey Snellen Eddy,
Ja, inderdaad 't is een harde hoor, annoo 2002 was het bloedheet en ze heeft het toch maar gedaan!
Nu had ze een verschot in haar rug bij het ingordelen en toch op haar tanden bijten om te rijden.
Ja, we racen allemaal om te winnen hé, anders kunnen we evenzeer op de autosnelweg rondpuffen.... dus als het aan mij ligt ga ik voor niets minder dan een podium. Is toch normaal zulk een ingesteldheid ?
We hebben er de wagen voor opgebouwt om hem snel te maken en dit is nog gelukt ook ....dan verwachten de mecaniekers ook resultaten. (zie thread : VOORBEREIDING GM RACING 2005)
Doei
Luc
GM RACING
Reply With Quote
  #22  
Old 18-05-2005, 21:06
Bugalfa's Avatar
Bugalfa Bugalfa is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Feb 2005
Location: Geel
Posts: 788
Quote:
Originally Posted by GM RACING
Hey Bugalfa,
Ik ben iets kwijt ! namelijk..... mijn pechduivel, heb je die toevallig gezien of binnengehaald in jouw team ?
- zo vlug mogelijk er vanaf geraken zou ik zeggen, doorgeven die handel !!
Doei
Luc
GM RACING
Tja we kunnen idd. de titel in T3 vergeten tenzij de pechduivel die M3 van VdW opzoekt wat ik niemand toewens . Een geluk bij een ongeluk ; we hebben 2 problemen in 1 race gehad (luchtdebietmeter stuk : opgelost met Serge advies door de draad toe te roepen & Koppelingspomp pedaal stuk : niet tijdig te herstellen en wie heeft zoiets bij...demontage kost 3 u uit andere
wagen...) . 10-7 hebben we wel 2 opties : de Challenge 156 waar we tot nu toe mee gereden hebben en die 1.56 à 57 kan of de 2.5 V6 waar de Sper van op komst is om samen met perfect getrapte 6-bak ingebouwd te worden met 15pk extra tov vorig jaar en misschien nog 15 dankzij Spruitstuk(95dBa ?) dan draaien we onder in de 1.50's met 120Lit tank... Het budget...
Reply With Quote
  #23  
Old 19-05-2005, 08:29
Selespeed's Avatar
Selespeed Selespeed is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Aug 2002
Location: Lochristi
Posts: 411
Quote:
Originally Posted by Bugalfa
we hebben 2 problemen in 1 race gehad (luchtdebietmeter stuk : opgelost met Serge advies door de draad toe te roepen & Koppelingspomp pedaal stuk : niet tijdig te herstellen en wie heeft zoiets bij...demontage kost 3 u uit andere
wagen...) .
Had vlak voor jullie box de GT zien staan met de motorkap open en zonder luchtdebietmeter De oplossing lag letterlijk en figuurlijk voor de hand
Had al schrik dat jullie hem volledig gingen demonteren.
(Is jullie 156 dan een 2.0TS? Was echt in de veronderstelling dat het een 2.5 was, of past die luchtmassameter ook op andere motoren?)
Reply With Quote
  #24  
Old 19-05-2005, 12:52
Bugalfa's Avatar
Bugalfa Bugalfa is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Feb 2005
Location: Geel
Posts: 788
156 "Challenge" is idd. TS ; de 2.5 V6 wacht nog op z'n sper . Die luchtdebietmeter is identiek op jtd en TS niet op V6 .
Reply With Quote
  #25  
Old 20-05-2005, 20:32
Dimi Dimi is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Apr 2005
Location: Dilsen-Stokkem
Posts: 45
hey Luc,
ge hebt uw site geupdate heb ik gezien
zeer mooi! vooral die achtergrond vanboven
Dimi
Reply With Quote
  #26  
Old 20-05-2005, 22:36
GM RACING GM RACING is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Jul 2003
Location: 15 LEGEN HEIRWEG - 9890 ASPER
Posts: 499
Hey Dimi,
Dank u voor compliment = tof !
Inderdaad, we zijn er aan bezig maar er zijn nog teveel "under construction's" te zien daarmee hou ik het nog een beetje stil...
maar voor de liefhebbers zie : www.garden-machinery.com en klik op Gm racing team.
Doei
Luc
GM RACING
Reply With Quote
  #27  
Old 26-05-2005, 09:56
GM RACING GM RACING is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Jul 2003
Location: 15 LEGEN HEIRWEG - 9890 ASPER
Posts: 499
Terug veranderingswerkzaamheden aan de racewagen.
Telkens we denken finaal gedaan en alles opgelost te hebben aan ons Meganneke komt er één of andere upgrade aan, kwestie om bezig te zijn,hé.
We hebben ondervonden dat onze benzinetank van 80 L. te nipt is om ritten van 2 uur veilig te kunnen rijden.... het zal je maar gebeuren in de laatste ronde dat je net 2 litertjes tekort komt !
Zo zijn we bijvoorbeeld in race 3 van een algemene plaats 10 naar 12 verhuist door een snel ingelaste tankbeurt van 20L. en dit voor alle zekerheid.
We gaan dus deze tank van 80L. vervangen door een 100L. tank.
De "oude" 80 L.met geldigheid tot '06 welke kan verlengt worden (verkocht met geldige papieren) zal dan voor een klein prijsje verkocht worden, dus indien belangstelling snel reageren...
Ook zullen we aanwezig zijn op de Eran Days op 8/06 waarbij we onze traditionele sponsordag zullen houden....tweede zeteltje erin en rondjes rijden met de gasten aan een veilig gehouden tempo.
Doei
Luc
GM RACING
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools
Rate This Thread
Rate This Thread:

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 21:58.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.