![]() |
|
|
|||
|
|||
Ztc - Raceverslag Race 3 - Gm Racing
We hadden ons heel goed voorbereid zoals gewoonlijk, de sfeer in het team was uitstekend = ook niet onbelangrijk.
De training werd aangevat door Louisette voor de oude banden en remmen op temperatuur te brengen voor een rondje of acht. Daarna was het m'n beurt en was aangenaam verrast over het potentieel van de wagen ... reeds het tweede rondje kon ik 1'51 afklokken en het derde rondje ging het naar 1'50 waarna ik wijselijk binnenkwam om de wagen te sparen. 1'50" was goed voor de tweede plaats na de Golf van Buytaert welke 9/10 " sneller was. Ik had de verzekering dat het nog sneller kon en dit was voldoende. Louisette nam de start voor haar rekening en met het aanspannen van de gordels slaakte ze plots een pijnkreet..... iets in haar rug verrokken. Haar eerste start was voorspelbaar ... niet goed, ze verloor direct enkele plaatsen. Daarna begon ze terug in te lopen met iets betere rondetijden van 1'56 à 1'55". Haar grootste verdiensten na haar stint van 2 uur waren dan zeker terecht dat ze: - Geen aanrijdingen had - Geen zandbakjes - De banden in goede staat behield (geen remvlakken erop!) - De remmen spaarde - De mechaniek spaarde Ze eindigde toch knap 13 de algemeen en 3 de in de klasse 4 door haar regelmaat. We lagen toen ongeveer 1' achter op de Clio nr. 62 welke de 2de plaats had. Na haar shift kreeg ik nog een auto waar iets met te doen viel en deed enkele vlugge rondjes waarbij 1'51" nog mogelijk was, de achterstand op deze Clio/62 slonk zienderogen ronde per ronde. Toen kreeg ik de Clio in zicht en wist meteen dat we 2 de waren. Ik kreeg radiobericht om m'n tempo te vertragen naar 1'55" à 1'56" om toch maar deze plaats te bewaren. Voor de zekerheid werd ik zelfs nog binnengeroepen voor een snelle tankbeurt om zeker te spelen. ..... we verloren wel de 10 de algemene plaats en verhuisden naar een 12 de plaats. Enkele kleine defecten aan de wagen welke me tijdens het laatste uur te beurt vielen was: - De display van de versnellingstand sloeg tilt en duidde willekeurige waarden aan - In de snelle bochten had ik stroomonderbrekingen aan de motor.... waarschijnlijk een draad welke slecht contact gaf van de powershift (versnellings) Dus de pechduivels hebben ons verlaten en zijn (jammer genoeg en gelukkig voor ons....) vertrokken naar andere teams. Met dank aan gans het team en volgende maal gaan we het herdoen ! Doei Luc GM RACING |
|
||||
|
||||
Was een heel toffe dag maandag, spanning ten top zoals dat moet zijn. En stress voor het behouden van de plaats ipv van zorgen over mechanische defecten.
Van ons (Selespeed en broer) mag dat altijd zo zijn. Dus nogmaals ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Een dikke proficiat Luc, Louisette & team
![]() Jullie hebben goed werk vericht en de podiumplaats was dik verdiend!!! ![]() ![]() Groetjes RapTuningGirl |
|
|||
|
|||
Proficiat Luc, Louisette en het ganse team.
![]() Het is jullie van harte gegund. Groetjes Bart |
|
|||
|
|||
Hey bedankt iedereen voor de complimentjes, dit doet echt deugd !
Bartje jammer van jullie futloze clio/62....maar helaas, ook dit is racen. Geloof het of niet, toen we jullie inhaalden had ik gemengde gevoelens van blijdschap en ergens ook van medeleven..... maar kom, 3de is ook niet slecht,hé ? In het puntenstelsel geraak ik toch nooit meer in de buurt wegens 2 mislukte races. ![]() Luc GM RACING |
|
||||
|
||||
Proficiat vanwege Euroracing
Wagen lijkt op punt te staan, voor herhaling vatbaar Sportieve groeten European Formula Racing |
|
|||
|
|||
Hey christophe,
bedankt, jullie deden het ook prima met wagen 13 (een bibbernummer welke meer had gepast bij mijn wagen) , jammer van de schuiver in het begin. Ik had de indruk dat de uitlijning van de wagen (achteraan) naar de knoppen was, die slingerde lichtjes zijwaarts in snelle lange bochten, ben ik mis ? Ook proficiat met plaats 2 in klasse en 5de algemeen ! nog van dat ! Doei Luc GM RACING |
|
||||
|
||||
chapeau met jullie prestatie GM racing
racegreetz
|
||||
|
||||
Een dikke proficiat aan Luc, Louisette & natuurlijk het ganse team.
Ik zeg het al een hele tyd & nu was het eindelijk zover. Schitterende prestatie van zowel Luc als Louisette. ![]() Nogmaals bedankt voor de koffie & de cola. |
|
||||
|
||||
proficiat luc en gm racing
volhouden en het komt dus wel goed hé ![]()
|
||||
|
||||
Sjieke dinges
![]() Dat het enkel nog maar beter mag gaan ! |
|
||||
|
||||
Onze ellende werd verzacht door jullie resultaat ; 't is jullie van harte gegund ! 't begin v.d. 7 vette koersen, na de 7 magere .
|
|
||||
|
||||
Proficiat Luc & co... het werd eens tijd hé...!
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Ook vanwege mezelf en "kozze" Tony nen dikke proficiat aan het hele team !
Ge ziet Luc, als je weet waar links is ... |
|
|||
|
|||
Proficiat aan het ganse GM Team. Volgende keer de Golf Van Buytaert/Van Rompuy voorbij hé.
|
|