![]() |
|
|
||||
|
||||
"Ze zijn/waren er toch om de mensen te dien, niet? Zoniet: wat is dan hun politieke betrachting geweest de afgelopen jaren?"
Moet zijn: Ze zijn/waren er toch om de mensen te dienen, niet? Zoniet: wat is dan hun politieke betrachting geweest de afgelopen jaren? (sorry voor de fout. Dries DS) |
|
||||
|
||||
Mijn impressies van het nieuwe complex...
Ik vind dat Dries DS zeker een punt heeft ivm met de stroomvoorziening... Als je de vrijdagtrainingen moet stilleggen omwille van stroompanne is dat inderdaad zeer bedenkelijk.... Anderzijds vond ik wel dat SRO/PRC de boxen slecht georganiseerd hadden... Ik vind het maar bedenkelijk dat een team als Belgian Racing (Gillet Vertigo) achter een Porsche team zich moet zetten in de box. Niets tegen Oosterlinck (vriendelijke mensen) maar een beetje meer respect voor een team dat in FIA GT rijdt mag overigens wel... PRC is er overigens even slordig mee...Het roept wel vragen op als je een roadster ziet die een hele box voor zich alleen heeft....
|
||||
|
||||
Quote:
Voor ons was het ook niet eenvoudig hoor. We konden niet onze volledige box-uitrusting proper zetten, vrijdagavond bijna vergast door de test van de motor. Maar ik heb me geamuseerd met mijn collega pitmuurtoerist van de Vertigo en we hebben goed gelachen.
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
[QUOTE=Dries DS;212416]- Baanposten: die mensen moeten hun job doen en dienen een tijdschema te volgen. Door de weersomstandigheden is er een en ander overhoop gegooid. Maar ze stonden er, met of zonder hun doos al dan niet met broodjes
![]() - Bewegwijzering naar de paddock (na de de verantwoordelijken die dan het 'parc fermé' werkelijk voor 'fermé' moeten houden. Doe je job maar, met 500 (en meer) 'so called VIPS' die zichzelf groter voelen dan de hele wereld (sommigen ten rechte, het overgrote deel ten onrechte) , maar in feite (dik 85 %) vrij weinig voorstellen... Ook hier gaat mijn respect uit naar diegenen die hun job doen, en niet naar diegenen die zichzelf boven de wet proberen te plaatsen. Deze auto vol baanposten was op weg naar hun caravan!!En ok ze moeten hun tijdschema volgen maar daarvoor moeten ze nog niet tussen de voetgangers racen.En voor de oranje mannen heb ik zeker respect,heb er trouwens tegengekomen die beheerst tussen het volk reden. Ik spreek niet enkel over toeschouwers of VIPS die naar de paddock moesten,ook piloten wisten niet hoe ze op het binnenplein moesten geraken!Het kan gebeuren dat er een tunnel(s) onderloopt maar zet er dan iemand die de zaak uitlegt of plaats een bord. |
|
||||
|
||||
Quote:
Een ding moet ik hierbij nog wel vermelden; Kom alsjeblieft niet aan met termen als 'waar stond jij'. Ik beschouw dergelijke termen die lijken te willen zeggen dat je alleen een mening mag hebben als je er ter plekke was (zo komt het op mij over) als pure arrogantie. En daar mis je bij mij je doel mee. |
|
||||
|
||||
De aanpassingen van de in- en uitgang van de pits zijn begonnen .
De foto's zijn genomen tijdens de Porsche-bijeenkomst . Ingang wordt dan toch verbreed : ![]() Alsook de uitgang : ![]() Voortgang van de nieuwe tribune : ![]() |
|
||||
|
||||
Zijn die werken nu al af?
|
|
||||
|
||||
ze waren "af", maar de pits was te smal...
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
Mijn experimentele bevindingen:
*De nieuwe busstop is een total loss voor het publiek op de berg. *Het nieuwe pitcomplex is een prachtig uitzichtpunt, alleen jammer dat er nooit een gewone liefhebber zal op staan tijdens iets anders dan Belcar/BTCS/Fun Cup. *Ook niet zo slim is het reflecterend metalen plateau juist onder de ballustrade. Niettegenstaande het gisteren lange mouwenweer was heb ik de zonneslag van mijn leven opgedaan. Als de zon schijnt in september gaan we veel rooie VIPs zien... |
|
||||
|
||||
Ik stond een tijdje aan de chicane tijdens de 25u en ik heb het spektakel van m'n leven gezien!
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() ![]() Dit was ongetwijfeld je eerste maal op Francorchamps? Nooit de goeie oude busstop chicane geweten/gezien? ![]() |
|
|||
|
|||
Ik vind niets fout aan de nieuwe.
De oude is wat ze is, de oude. Get use to it. ![]() |
|
||||
|
||||
Mijn eerste maal Fun Cup
![]() En je kan natuurlijk blijven zeuren over die nieuwe chicane, terwijl er nog altijd bochten zijn zoals de Raidillon, Blanchimont, Double Gauche, Stavelot... En in de nieuwe chicane kun je tenminste inhalen! ![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|