De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Formule 1
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Search Today's Posts Mark Forums Read Links

Closed Thread

Thread Tools Rate Thread
Old 02-07-2001, 00:27
airco's Avatar
airco airco is offline
You'll never walk alone

ivm met die mathematische zekerheid!!

als zijn voorsprong blijft zoals die nu is, dan wordt Schumi wereldkampioen op Francorchamps!! Dit zou wel mooi zijn voor Schumi vermits hij toch wel de mooiste herrineringen heeft aan dit circuit!!

1e GP
1e overwinning
enz.

als zijn voorsprong blijft groeien zoals hij nu bezig is wordt hij al in Hongarije wereldkampioen!!

En in geval van een perfect schema voor Schumi in de komende Gp's (2 * winnen) en serieus ewa pech voor DC, zou zelfs Duitsland over 4 weken al prijs kunnen zijn!!

Ik denk als Schumi het over 4 weken in Duitsland al zou kunnen afmaken, dan zal hij dit ongetwijfeld doen (zeker in eigen land) maar dit is relatief onwaarschijnlijk!! 2 * winnen en DC die maar 1 puntje mag pakken, het lijkt onwaarschijnlijk!! Het zou anders wel iets zijn, een nieuw wereldkampioen F1 in Juli!!!

Hongarije zie ik nog niet zo gauw gebeuren (saai circuit, saaie omgeving voor te vieren, ... enz.)

De meeste kansen om de nieuwe wereldkampioen te kennen zijn Monza en Francorchamps!!

De onwaarschijnlijke zijn Indianapolis en Suzuka, vermits ik (en met mij vele anderen) DC zijn kloof niet meer zie verkleinen tot onder de 20 punten!!

airco
Old 02-07-2001, 00:53
Ferrari Forever's Avatar
Ferrari Forever Ferrari Forever is offline
De Paddock Regular

ik hoop dat je gelijk zal hebben - Ferrari Forever !!!!!!!!!!
Old 02-07-2001, 10:25
Jan's Avatar
Jan Jan is offline
Jinba Ittai

Exclamation

Los van alle ongewenste neveneffecten (10 seconden pay en go penalty voor DC en daarna was hij weer vertrokken), meen ik te hebben opgemerkt dat de Mc Laren van DC het ritme van zowel Ferrari als van Williams deze keer wel kon volgen, en dat is op zich bemoedigend nieuws tussen al dat geflater bij de grijzen.

Het Ferrari team was gewoon super dit weekend, inklusief Schumi. Om die 50 overwinningen kan je niet heen, of je die gast nu sympathiek vind of een klier. Trouwens, Prost in zijn periode was ook niet bepaald "sympa".

Ik hoop dat Sennake na 20 jaar niet gedouchet (of hoe schrijf je dat eigenlijk) te hebben, nu geen uren in de wind meer te ruiken valt.

Jan
Net voor het slapengaan nog even naar de prehistorie gekeken ivm 1982 en wat lieten ze daar toch wel zien: de dodelijke tuimelpartij van Gilles Villeneuve. Prachtig muziekjaar overigens, maar daarna slecht geslapen.
Old 02-07-2001, 10:52
Mario's Avatar
Mario Mario is offline
Eenzaat

Volgens mij schrijft ge het zo Jan: 'gedoucht', dus zonder tussen-e.
Waarom ? De stam van het werkwoord douchen is 'douch' (- 'en') en daar een t aangeplakt. Geen 'd' omdat 'ch' in 't fokschaap staat hè. Maar dat wist jij natuurlijk.
Old 02-07-2001, 11:26
RoBByNiO
Guest

Het zou mooi zijn: Ferrari wereldkampioen in Monza!!!!!!!!
Old 02-07-2001, 13:14
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator

Ah, jij hebt "fokschaap" geleerd Mario? LOL. Ikke het "kofschip" dus...
En nu dat ik na 20 jaar weer eens gedouchT heb, beste Jan, ben ik juist weer WEL om aan te ruiken eh LOL!

* WWW.SENNAKE.BE *
Old 02-07-2001, 13:22
nooll nooll is offline
De Paddock Rookie

Schumacher heeft verdient gewonnen, alleen vind ik dat DC ook een dijk van ee nwedstrijd heeft gereden.

Als men bij mclaren zen snelheidsbegrenzer hadden juist gezet, dan had ie dicht bij schumi gezeten en hadden we maybe nog eens ee nspannend duel gekregen.
Old 02-07-2001, 13:56
Jan's Avatar
Jan Jan is offline
Jinba Ittai

Astamblieft eh seg, die nooll zet onverdiend een "t" achter het voltooid deelwoord van verdienen nog vóór hij gedoucht heeft.

Mario, bedankt voor de taaltip. Ik had het anders zelf moeten weten, mijn vader was vroeger schapenfokker. maar ja, ik had uiteraard meer oog voor de lammekes!

Jan
Old 02-07-2001, 14:35
Mario's Avatar
Mario Mario is offline
Eenzaat

Ja Sennake, 't kofschip kende ik ook en 't was ook vooral daarmee dat ik die regel ingestampt kreeg, maar ik vond fokschaap wel leuker.

En bovendien met al die geilaards hier gepaster .
Old 02-07-2001, 17:14
nooll nooll is offline
De Paddock Rookie

Excuseer he Jan, het zal nooit meer gebeuren, ik zal int vervolg meer op u PROBEREN te lijken, de perfecte persoon!!!!
In orde????????????????

Old 02-07-2001, 20:17
RoBByNiO
Guest

pas op nooll of ge word maybe geband zoals ik
Old 02-07-2001, 20:32
Werner333's Avatar
Werner333 Werner333 is offline
Captain Paddock

Barri heeft een super race gereden.
McLachen heeft weer op de lachspieren gewerkt. Hoe kan het nu dat na al die jaren speedlimit in de pits dat ding nie werkt??????
HH Frentzen mag aan zijn pensioen denken.
Schummi gaat eindelijk die stomme fransoos van de tabellen vegen met het meetse overwinningen.
En Montoya had brute pech. Voor de rest een lange geeeeuw.

WWW.WERNER333.COM
Old 02-07-2001, 21:03
Finish's Avatar
Finish Finish is offline
De Paddock Enthousiast

Location: Hier nach links, zwei Straßen nach rechts und dann immer geradeaus !
[off topic mode: on]
Quote:
pas op nooll of ge word maybe geband zoals ik
Als ge zoals nu verderdoet moogt ge u weer aan eentje verwachten, en deze keer voor wat langer dan een paar weken.
[off topic mode: off]

en 'word' is in dit geval met 'dt' nu we toch bezig zijn.
Old 02-07-2001, 22:13
RoBByNiO
Guest

ja Finish, tis ni omda gij me ni wil op dees moment dat de andere admins er zo over denken he en ik zeg gewoon da et zo is da ge moe oppassen voor ge iet zegt en das alleen maar om nooll te waarschuwen en meer ni!

Old 02-07-2001, 22:21
Ferrari Forever's Avatar
Ferrari Forever Ferrari Forever is offline
De Paddock Regular

Open anders nog een tien voor taal forum. Amateurs genoeg blijkbaar.
Closed Thread

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Thread Tools
Rate This Thread
Rate This Thread:

Posting Rules