![]() |
|
|
||||
|
||||
Misschien zoeken ze naar het 'exacte tijdstip' dat de eerste rode vlag gezwaaid werd ?
De rode vlag werd getoond toen Alonso crashte. Vlak voor dat gebeurde reed Fisichella door de brokstukken van Webber heen. Lijkt me toch wel aan te nemen dat Fisi dan nog op tijd over de finishlijn raakte voor de rode vlag...
|
||||
|
||||
Als dat zo is dan MOET Fisi idd de race winnen. Juist is juist. Door het nieuwe puntenreglement zou dat Raikkonen trouwens maar 2 punten kosten i.p.v. 4 (zoals vroeger).
|
|
|||
|
|||
100% mee akkoord !
En...wat die "reglementkenners" betreft : wees gerust, die zijn er nog steeds. Maar dit heeft niets met het reglement te maken, zoals Sennake reeds eerder opperde, (het reglement blijft hetzelfde) maar wel met het feit WAAR Fisichella zich bevond op het moment dat het de wedstrijdleiding besliste om de race te annuleren. Er zijn misschien wel "reglementkenners" op dit forum, maar wedstrijdleiders F1 (voorlopig) nog niet, en de zaak ligt wel degelijk in HUN handen... Het is natuurlijk een vaststaand feit dat het rijkelijk laat zou zijn moest er nu nog een wijziging komen in de uitslag, doch "juist is juist" en het is aan de FIA waarnemers om uit te zoeken als Fisichella effectief de finishlijn reeds had overschreden (en dus ook de 56ste ronde had aangevat) bij het stoppen van de wedstrijd. |
|
||||
|
||||
Ik vraag me af met welke vlag men rekening moet houden.
Is het de vlag aan start/finish?, Is het het moment dat Fisico de 1e rode vlag ziet? Is het wanneer de wedstrijdleiding het rode vlag signaal naar de baanposten stuurt en is zo ja de het rode vlag signaal in werking vanaf dit signaal of pas wanneer de baanposten het laten zien. Of is het misschien wanneer de 'caption' op TV verschijnt ? Of wanneer Fisico het op z'n dashbord te zien krijgt ?
|
|||
|
|||
Sory dat ik dit zeg hé...maar euh...www.fia.com biedt alle antwoorden. Efkes VERANTWOORD rondsurfen en je vindt de oplossing.
Voor de rest : geen discussie meer waard ! F1 liefhebbers weten nu éénmaal waar ze aan toe zijn, zoniet ...tja, dan weet ik het zelf ook niet meer... |
|
||||
|
||||
't Zou tof zijn dat Fisi toch krijgt wat hij verdiende.
Ik dacht ook wel dat hij al even door de brokken was geslalomd voordat Alonso over of door die band reed. Dus dat meot toch makkelijk op te lossen zijn? |
|
||||
|
||||
Tprobleem lijkt toch nie zo simpel. Er is weinig twijfel dat Fisichella over start/finish was (volgens de telemetrie zo'n viertal seconden), en dus in de 56ste ronde zat. Nu lees ik echter in de laatste 'Formule 1' dat dat weinig belang heeft, omdat niet iedereen al de 56ste ronde was aangevangen. Daardoor is teruggegrepen naar de 55ste ronde (die iedereen voltooid had), minus 2 ronden. Waardoor Raikkonen toch winnaar is.
1 feit is zeker, het laatste woord is hierover nog niet gezegd |
|
||||
|
||||
Quote:
want de koersleiding moet immers eerst nog met een man of twee drie ..(?) beslissen of ze rode vlag gaan geven, en aangezien fisico den eerste was die na alonso daar aankwam lijkt het mij plausibel aan te nemen dat hij al over de finish zou kunnen geweest zijn vooraleer die beslissing is gevallen! wat zegt ge daarvan ?
|
||||
|
||||
Het is allemaal simpel zenne mannekes. Als fisico over de meet was voor zijn 56ste ronde dan wint hij de race. PUNT.
Quote:
|
||||
|
||||
Weet er iemand nu al wat de FIA beslist heeft?
|
|
||||
|
||||
Vrijdag, mijn beste, vrijdag !
|
||||
|
||||
ik dacht da de beslissing vandaag al ging valle...
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Ik gun het Fisico, net zoals ik het Raikkonen gun. Maar wie er zich toch weer serieus belachelijk aan het maken is, is de FIA mijn gedacht!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|