![]() |
|
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Volgende landen die we zo goed als zeker mogen verwachten:
-Duitsland -Ierland (Eddie Jordan ?????) -Italië bron: autosport 04-08-05
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Dit volg ik nog niet zo. Is er ook sprake van dat België meedoet?
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
1) ze geen rijders hebben die serieuze ervaring hebben op het gebied van internationale topsport 2) ze geen bekwame engineers hebben om tijdens een weekend de auto af te stellen (en ze gaan dus een minder goede afstelling hebben en dus een pak trager zijn) => Uiteindelijk wordt het dus een strijd tussen de klassieke autosportlanden en dat was natuurlijk de bedoeling niet, wat de Sheik niet zo tof gaat vinden. |
|
|||
|
|||
Quote:
Overigens wordt er ook nog een A3 serie opgestart die, als ik me niet vergis, bedoeld is voor de "mindere" autosport landen. Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
Wat betreft het verschil in nivo tussen de rijders? Dat zullen we in de eerste 2 of 3 wel merken maar dan zal dat verschil wel verdwijnen. Wellicht dat de Sjeik nog wat creatieve oplossingen bedenkt om de "klassieke landen" wat af te remmen in de eerste jaren............het is nu eenmaal zijn feestje ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. Last edited by Mark; 07-08-2005 at 18:48. |
|
||||
|
||||
Quote:
Tjs, als we dat in aanmerking gaan nemen dan had die laatste Tour de France ook niet gereden hoeven worden. Lance Armstrong deed immers mee en daarmee was de rest kansloos. Hoe onsportief van hem! Volgende maand staat in Nederland het WK honkbal gepland. Dat gaat geen verrassing opleveren, want we weten gewoon dat Cuba gaat winnen. Goed dat jij nu even waarschuwt dat dit een onsportieve, want die Cubanen zijn beter, en daarmee zinloze exercitie zal worden. Misschien dat het nog afgelast kan worden. ![]() |
|
||||
|
||||
Zojuist een uur lang Verstappen, Lammers en Bleekemolen over hun A1 GP escapades in RTL Autosport. De heren hadden er zin in, zelfs een ontspannen Verstappen die het ene na het andere grapje maakte. Dat hebben we al jaren niet meer gezien. Gezien de status van Verstappen gaan ze voor het kampioenschap en niets anders.
Het was een echt oranje-sfeertje in de studio. Toppunt was de schaal met blokjes kaas en worst voorzien van een prikkertje met een Nederlandse vlag. De huiselijke lulligheid ten top ![]() De beelden van de rijdende A1 GP wagens waren wel top. Die kisten glijden alle kanten uit..........dat gaat mooie races opleveren. Veel PK's, driften en gooi- en smijtwerk volgens Verstappen. Heren van de F1, maak uw borst maar nat. Dit gaat scoren!!
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Uitzending gemist, helaas. Als het een Nederlandse uitstraling moet hebben zie ik er toch wel graag een harinkje bij en, gelet op mijn woonplaats Lisse, had misschien een enkel tulpje niet misstaan. Op klompen in zo'n badkuipje wordt misschien toch wel té folkloristisch.
Overigens is mij vanavond bevestigd dat mijn autorisatie als marshal voor de A1GP op Brands rond gaat komen. Wie van jullie ga ik daar aantreffen? |
|
||||
|
||||
op www.hibn.com staat een filmpje van de testdagen
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Een overzicht van de teams die achter bepaalde landen schuil gaan:
Great Britain: Arden Motorsport France: DAMS Mexico: DAMS Portugal: Carlin Motorsport Libanon: Carlin Motorsport Zuid-Afrika: BCN Brazilië: ASM USA: John Village Automotive Pakistan: Super Nova Malesië: Coloni Motorsport Nieuw Zeeland: West Surrey Racing Australië: Alan Docking Racing China: McDonald Motorsport Zwitserland: Een team onder leiding van Max Welti Nederland: Racing for Holland India: Akbar Ebrahim Zuid Korea: Autoracing Korea Canada:n.n.b. Turkije: n.n.b. Ierland: n.n.b. Bron: Autosport Van de teams die bekend zijn mag 85% toch wel gerekend worden tot vaste en kwalitatief zeer goede namen in de single-seater klassen. Als ik heel eerlijk moet zijn is Racing for Holland wat dat betreft een van de zwakkere namen binnen deze klasse. Niets ten nadele van Jan Lammers en Jos Verstappen maar RfH heeft nog geen single-seater ervaring en dan kan van de rest niet gezegd worden. We hebben in Ollandaise sowieso geen team dat ervaring heeft met 500 PK+ single seater wagens. Benieuwd hoe Jan en de mannen dit probleem gaan aanvallen. Vandaag is overigens nog een nieuw team aangekondigd. Ierland gaat ook de nationale trots verdedigen. De coureur is verrassend te noemen, Ralph Firman. Zijn qoute in de press release werkt mij bij op mijn maagzuur ![]() Quote:
![]() Via een "Nederlandse Insider" heb ik vernomen dat er ook serieuze interesse was vanuit België..........echter kwam e.e.a. te laat aan bij de sjeik. Toch benieuwd welke "groep c.q. piloot" hier achter zat.
|
|||
|
|||
Quote:
Quote:
![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|