![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
Grootspraak rond Rossi is er zeker, maar komt die van hemzelf? En als je je zoals Alonso laagdunkend uitlaat over Rossi, dan daagt hij je idd uit om daden bij je woorden te voegen, zie ik weinig verkeerds in. Quote:
![]() Vond het erg bewonderingswaardig hoe hij vertrok bij Honda en bewust een mindere motor en grotere uitdaging ging zoeken, die hij ook waargemaakt heeft in zijn eerste jaar. Waarmee het ook bewezen is dat in MotoGP de rijder nog steeds belangrijker is als de machine. Quote:
In de zin van geen verdere deelnames? Hebben we hem idd niet meer gezien klopt. Ik las trouwens onlangs dat hij ergens in Italie McRae geklopt heeft bij een demonstratieduel met WRCs. Quote:
Des te indrukwekkender zal het dus allemaal zijn ![]() ![]() ![]() Jochie die hoopt dat Rossi gewoon in MotoGP blijft |
|
||||
|
||||
Iemand uitdagen voor WRC, MotoGP en F1... is dat geen grootspraak?
Quote:
Quote:
Quote:
![]() Quote:
Niks is zo vervelend en pijnlijk om zo een opgeklopte god te zien afgaan in de loop van een kampioenschap. Begrijp me niet verkeerd, opgeklopt, omdat hij magistraal is in MotoGP, en regelmatig scherpe tijden komt draaien in wagens die (door anderen?) piekfijn zijn afgeregeld. Ben al blij dat de RAC klap hem voor de rest uit het WRC gehouden heeft. ![]() Last edited by Guido; 20-03-2006 at 17:38. |
|
||||
|
||||
Alonso vind het niet leuk dat Rossi hem zo aan het pesten is. Pappa Briatore neemt het op voor zijn zoon Alonso, lijkt wel of het McLaren akkefietje tussen die twee is uitgepraat.
Quote:
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
Misschien wel maar die mannen zitten nu eenmaal in een andere positie, verder zie ik er enkel een open uitdaging in. Ik stoor me meer aan iemand die van onbewezen/ongekende (mogelijke) tegenstanders beweert dat ze minderwaardig zijn. Quote:
Quote:
Quote:
![]() Gr, Jochie |
|
||||
|
||||
- Meende niet dat Rossi nog verder kon, maar een crew blijft toch altijd bij de wagen tot ze opgepikt worden, of vergis ik mij? Rossi niet dus. Ik ken wel enkele kinderen in mijn omgeving, die goed passen bij de definitie van "verwend nestje"
![]() ![]() - Wat heb ik laten vallen? ![]() Last edited by Guido; 21-03-2006 at 16:39. |
|
||||
|
||||
Ik zeg jullie : Capirossi wordt dit jaar wk MotoGP en Kawasaki bij de constructeurs. Let op m'n woorden !
Nah, eens over iemand anders. ![]()
|
|||
|
|||
Rossi heeft zijn beslissing genomen:
Quote:
|
|
||||
|
||||
Et vwalla. Hij heeft de beste beslissing genomen - en al helemaal in de ogen van de motoliefhebbers - want er zijn beslist nog uitdagingen genoeg in de MotoGP, niet alleen dit jaar maar ook volgend jaar met de 800cc 's . Hij heeft alleszins laten zien dat hij beslist goed met een F1 uit de voeten kan en ik denk niet dat hij eigenlijk nog iets te bewijzen heeft. Trouwens, er is toch niks leuks aan die F1 en die opgeklopte paellavreter....die zal al een vuil onderbroek hebben op een 125cc, laat staan dat ie met een MotoGP iets zou kunnen doen...
![]() Ach, ik sprak maanden geleden al van mijn overtuiging dat Rossi in 2007 op een Duc zit en die kans wordt bij deze alleen maar groter. |
|
||||
|
||||
Mocht MS volgend jaar alsnog blijven rijden, zie ik ook niet in hoe Rossi had toegestemd in de rol van diens knechtje.
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
Wat jij beweert, is best mogelijk en dan zal Rossi de eerste zijn om dat te beseffen, maar iemand met zijn palmares gaat niet in een F1-wagen stappen om zich door zijn teammaat belachelijk te laten maken. Bovendien zijn die twee qua persoonlijkheid antipoden en hebben ze beide een groot ego. Ik zie ze eigenlijk niet samenwerken en Rossi evenmin als voetveeg van Schumacher.
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Hij blijft nog een jaartje bij Yamaha : http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/moto...es/5036492.stm
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
![]() Zoiets durft niet iedereen te zeggen over zichzelf. Toch een sterk punt van die Rossi.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
En jawel, 2 jaar verder zit Rossi weer in een F1!
Quote:
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|