![]() |
|
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
bij mijn status staat er "wait for a free spot" wat wil dat juist zeggen ??? kan ik al iets doen met mijn team ???
dat was mijn vraag de rest intreseert me niet als het leesbaar blijft kan ik nog volgen
|
|||
|
|||
LOL...
|
|
||||
|
||||
Bwa, als Schumacher F1 wereldkampioen wordt, mogen wij wel dt fouten schrijven zeker.
Kwestie van het intellectuele niveau van de F1 piloten niet te overschatten. ![]() Ma je hebt gelijk. D'er staan er hiel al een heleboel (ook van mij trouwens ![]() Mss kan je es een topic openen; hoe schrijf je correct Nederlands ? |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
@ fordje ja en die topic kan dan nederlands voor dummies heten
@sledge dank u voor de hulp als bedrukking van mijn wagen mag ik dan een van uw foto's gebruiken die in jou avatar zitten ???
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
En hoe staan jullie ervoor bij de kwalificaties? Ikke momenteel 13e met een tijd van 1.32.5 op 22
|
||||
|
||||
Ik sta voorlopig 7de met een tijd van 1.31.9xx. Ik ben ook de foto's aan het uploaden, over een 20min staan ze online.
|
||||
|
||||
Yeah, ik ben 2e geworden in G4m, ben er best wel fier op :d
Dat in mijn 8e race (ongeveer, kan er ene naast zitten) En dat allemaal met level 1 onderdelen ![]() Hopelijk wa centjes verdient, auto upgraden, en wie weet meestrijden voor de titel ![]() Maarja, eerste puntjes binnen :d
|
||||
|
||||
proficiat oneliner.
het ging bij mij niet zo goed. Tegen volgende race is diep nadenken.
|
||||
|
||||
Proficiat !!
Ik ben geëindigd in het pak. Beter dan de laatste keren in vorig seizoen, toen viel ik telkens uit. Intussen ben ik via het forumvan F1Rem aan een link van een belgische usersgroep geraakt van spelers. Interessant om setup's te sharen en tips te geven ! ga maar es kijken op http://www.f1pits.net/forum/index.php . Ik ben alvast geregistreerd. Enne ze kennen de Paddock al he mannen. ! |
|
||||
|
||||
ik ben begonnen met mijn teampje tis alvast leuk,
heeft er niemwant tips of dingen waarop je moet leten of zo hoe je je piloot sneller maakt bijvoorbeeeld ik voel het ik ga er mij nogal wat kunnen bezighouden
|
||||
|
||||
Hey jongens,
Ga es langs op F1Pits.net . In een van de topics hebben ze een stand gemaakt van de Belgische deelnemers die ben hen bekend zijn. Trouwens nette mensen daar. Ze zijn niet te beroerd om tips en setups vrij te geven. We kunnen er maar van leren.. Succes bij de volgende race |
|
||||
|
||||
Patrick wat doe je eigenlijk met uw geld??? Ik sta nog altijd op 27 miljoen maar jij???
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|