De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > De Paddock Community > De Paddock - Meetings
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 10-01-2004, 11:26
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator

Dit is de definitieve lijst wat mij betreft. Als je vanaf nu nog iets wil veranderen, gelieve dan rechtstreeks contact op te nemen met de eigenaar :

Pension Haus Bergfrieden
Bergfriedenweg 1
53520 Nürburg
Tel. 02691 2609
Fax. 02691 2609
Email. Buehler-Rolf-Irene@t-online.de
[list=1][*]Marshal + Pascal : dubbel voor 2 nachten [*]Raceboy + Riet : dubbel voor 2 nachten[*]Mario + Werner : dubbel voor 2 nachten [*]Bien + Koen : dubbel voor 2 nachten[*]Sennake + Danny : dubbel voor 2 nachten[*]Andy : dubbel voor 2 nachten[*]Ma en pa Sennake : dubbel voor 2 nachten[*]Pierre Van Itterbeek : dubbel voor 2 nachten[*]BRI : Mistery : single voor 2 nachten[*]BRI : single voor 2 nachten[/list=1]

Wat de betaling van de kamers betreft stel ik het volgende voor :

Ofwel stort je het geld op onze rekening : rekeningnr 733-0082342-19 van De Paddock vzw : € 120,- voor de dubbele kamers en € 70,- voor de singles. Als je vanuit het buitenland een internationale overschrijving wil doen : onze BIC code = KREDBEBB ; onze IBAN nr = BE39 7330 0823 4219 ; naam van de bank = KBC.

Ofwel kom je sowieso naar onze ledenvergadering op 14 februari 2004 en betaal je daar cash. Dat is tegelijkertijd dan ook de deadline voor de mensen die willen storten.

Nog één tip misschien : moest je om één of andere reden moeten afzeggen, neem dan eerst even contact op met Driesco die misschien nog slaapplaatsen nodig heeft voor zijn mensen van BRI. Als dat niet het geval is kan je nog altijd annuleren.

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote
Old 23-06-2004, 15:05
Sennake's Avatar
Administrator

Ik breng jullie even ter herinnering dat volgende mensen een kamer geboekt hebben via De Paddock, voor de Eifelrennen begin juli.
[list=1][*]Marshal + Pascal : dubbel voor 2 nachten [*]Raceboy + Riet : dubbel voor 2 nachten[*]Mario + Werner : dubbel voor 2 nachten [*]Bien + Koen : dubbel voor 2 nachten[*]Sennake + Danny : dubbel voor 2 nachten[*]Andy : dubbel voor 2 nachten[*]Ma en pa Sennake : dubbel voor 2 nachten[*]Pierre Van Itterbeek : dubbel voor 2 nachten[*]BRI : Mistery : single voor 2 nachten[*]BRI : single voor 2 nachten[/list=1]

Hieronder som ik even de betalingen op die reeds binnen zijn, en die nog moeten gebeuren. Mag ik je vragen om dit zo snel mogelijk in orde te brengen aub (geen paniek, ik moet ook nog betalen hoor)?

Alvast vriendelijk dank
[list=1][*]Marshal : betaald (€ 60)[*]Pascal : nog te betalen (€ 60)[*]Raceboy + Riet : betaald (€ 120)[*]Mario : nog te betalen (€ 60)[*]Werner : betaald (€ 60) [*]Bien + Koen : nog te betalen (€ 120)[*]Sennake + Danny : nog te betalen (€ 120)[*]Andy : betaald (€ 120)[*]Ma en pa Sennake : betaald (€ 120)[*]Pierre Van Itterbeek : betaald (€ 120)[*]BRI : Mistery : nog te betalen (€70)[*]BRI : nog te betalen (€ 70)[/list=1]

Vanuit België stort je het geld op onze rekening : rekeningnr 733-0082342-19 van De Paddock vzw : € 120,- voor de dubbele kamers en € 70,- voor de singles.

Als je vanuit het buitenland een internationale overschrijving wil doen : onze BIC code = KREDBEBB ; onze IBAN nr = BE39 7330 0823 4219 ; naam van de bank = KBC.

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote
Old 23-06-2004, 15:22
bien's Avatar
bien bien is offline
De Paddock Rookie

Hoi Guyke,

Sorry voor de laate reactie maar ik weet het nu pas zeker.
Wij kunnen helaas niet mee.
We zitten met de kids dus no luck for us.

DUS kan iemand anders onze kamer innemen.

groetjes

bien
Reply With Quote
Old 23-06-2004, 15:43
Sennake's Avatar
Administrator

Quote:
Originally posted by bien
Hoi Guyke,

Sorry voor de laate reactie maar ik weet het nu pas zeker.
Wij kunnen helaas niet mee.
We zitten met de kids dus no luck for us.

DUS kan iemand anders onze kamer innemen.

groetjes

bien
Driesco, dat betekent dat BRI één dubbele kamer extra heeft.
Zoals afgesproken neem jij ze dan over?

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote
Old 23-06-2004, 15:45
Sennake's Avatar
Administrator

Quote:
Originally posted by Driesco
Gewoon afhuren die handel, wij dienen 25 mensen te slapen te leggen. Wij zelf zoeken Dorint op, maar al onze mecano's moeten ook slapen dus, als je kamers over hebt boek je die maar op BRI.
Dit klopt toch nog hoop ik Driesco?

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote
Old 23-06-2004, 17:41
Driesco Driesco is offline
De Paddock Enthousiast

Ok Sennaken, sorry voor de mail, 2 enkele en 1 dubbele. Moeten we enkel nog het probleem oplossen dat wij er 3 nachten zijn en jullie 2.

Dries
Reply With Quote
Old 23-06-2004, 18:06
Sennake's Avatar
Administrator

Quote:
Originally posted by Driesco
Ok Sennaken, sorry voor de mail, 2 enkele en 1 dubbele. Moeten we enkel nog het probleem oplossen dat wij er 3 nachten zijn en jullie 2.

Dries
Ik denk dat die kamers een dag eerder ook nog wel vrij zijn hoor, gewoon even contact opnemen met (de zeer vriendelijke) heer Buehler.

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote
Old 25-06-2004, 20:59
De Paddock Enthousiast

Contact gehad met Hotel, is allemaal in orde. Wij betalen cash ter plaatse, zijnde 3x60 voor de dubbel en 2X3X35 voor de enkele kamer.

Zeer vriendelijke man trouwens.
Reply With Quote
Old 29-06-2004, 22:43
Jochie's Avatar
Jochie Jochie is offline
De Paddock Regular

Of ik er zaterdag van 5 tot 7 zal zijn weet ik nog niet goed maar zondag zal ik er zeker zijn om mijn aantal ronden Nordschleiffe voor dit jaar nog wat aan te dikken.

Als er mensen zouden zijn die eens mee willen rijden met een auto speciaal opgezet voor de ring (met rolkooi en harnas) en iemand die er al een paar 100 rondjes opzitten heeft (touch wood) moeten ze maar eens goeien dag komen zeggen.
Heb geen schrik van de Duitse nummerplaten.
http://www.jwhubbers.nl/photo/ring20/716646/36.jpg
Wel liefst welf een helm meebrengen, anders moet ge u hoofd in een van de reserve exemplaren proberen persen.

Voor de mensen die het snachts met de velo gaan proberen een paar tips.
- zorg dat ge genoeg verlichting hebt => meer als ge in gedachten had, teveel is niet mogelijk.
-De Eiffel = gebergte, het wordt daar friskes savonds.
- forceer u niet in het beklimmen van Kesselchen want Hohe Acht is nog 10 keer steiler.

Om een beter idee te krijgen kunnen jullie hier eens zien
http://www.jwhubbers.nl/ring/trip20/index.php
(ikke = http://www.jwhubbers.nl/photo/ring20/716647/19.jpg)

Is het al duidelijk welke modelbouwwinkels jullie allemaal gaan bezoeken?

Groeten,

Jochen

Last edited by Jochie; 29-06-2004 at 22:48.
Reply With Quote
Old 30-06-2004, 16:49
Dragonfly's Avatar
Dragonfly Dragonfly is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by Jochie

Is het al duidelijk welke modelbouwwinkels jullie allemaal gaan bezoeken?
Jochen
Welke winkels , waar , hier wil ik wel iets meer over weten want ik zit daar ook. Vertrek morgevroeg naar ginder.
Old 30-06-2004, 16:54
De Paddock Enthousiast

Blijkbaar vetrekt den helft van Depaddock hier morgenvroeg. Voor al diegen die morgenvroeg tussen 8 en 10 richting Duitsland rijden, als ge 3 Dockx minibusjes ziet + mobilhome met frigoremorque, niet in de weg rijden hé
Reply With Quote
Old 30-06-2004, 17:12
Jochie's Avatar
Jochie Jochie is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by Dragonfly
Welke winkels , waar , hier wil ik wel iets meer over weten want ik zit daar ook. Vertrek morgevroeg naar ginder.
Als ge daar nog geen vaste klant zijt is het Ed tankstation langs de baan paralel aan het rechte stuk van de Nordschleiffe (Dottinger hohe) = ook de baan die ge moet volgen om naar het GP circuit te gaan MEER dan de moeite!

Ik had graag een paar andere gekend.

Groeten

Jochen
Reply With Quote
Old 30-06-2004, 17:29
Sennake's Avatar
Administrator

Intussen ziet de situatie er als volgt uit :
[list=1][*]Marshal : betaald (€ 60)[*]Pascal : betaald (€ 60)[*]Raceboy + Riet : betaald (€ 120)[*]Mario : betaald (€ 60)[*]Werner : betaald (€ 60) [*]Sennake + Danny : betaald (€ 120)[*]Andy : betaald (€ 120)[*]Ma en pa Sennake : betaald (€ 120)[*]Pierre Van Itterbeek : betaald (€ 120)[*]BRI : dubbele kamer voor 3 nachten : wordt geregeld door BRI[*]BRI : enkele kamer voor 3 nachten : wordt geregeld door BRI[*]BRI : enkele kamer voor 3 nachten : wordt geregeld door BRI[/list=1]

Ik neem dus € 840 mee van De Paddock kas om onze kamers mee te betalen, en Driesco doet de betalingen van BRI zelf.

Hopelijk klopt dit allemaal?

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote
Old 30-06-2004, 21:32
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally posted by Sennake
Ik neem dus € 840 mee van De Paddock kas om onze kamers mee te betalen, en Driesco doet de betalingen van BRI zelf.

Hopelijk klopt dit allemaal?
Daar ben ik zeker van, wij betalen ons deel bij aankomst morgenvroeg.
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules