![]() |
|
|
||||
|
||||
regen op Zolder tijdens TC?
Zou het dan toch eens gaan gebeuren? Het weerbericht voorspelt buien. Of blijft het misterieus droog ?
![]()
|
||||
|
||||
ik denk dat we dan nog wat kunnen beleven.
Veel piloten hebben nog niet in de regen gereden maar ook de regenbanden die de teams hebben klaarliggen zijn in veel gevallen al bijna 2 jaar oud ![]()
|
|||
|
|||
Aha,er zijn er dus nog die niet beschikken over de in zulke omstandigheden broodnodige verse rubbers.....
Hoop dat we allemaal een beetje tussen de witte lijntjes blijven zondag??
|
||||
|
||||
Ik heb juist de waarnemingen even bekeken op het KMI en ipv regenbuien dit weekend, is het reeds kans op regenbuien geworden! Laten we hopen!
|
||||
|
||||
bwa... kan wel leuk worden...
![]()
|
||||
|
||||
Laat maar komen die regen, op post 13 staat de Party-tent weer vrolijk recht
![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Ik hou alvast van een regenbuitje hoor
![]() Marchal ik zal eens zwaaien he als ik je zie onder je tentje. vroemmmmmmm |
|
|||
|
|||
seg, ik moet da nie hebben zulle die regen, vind k ma niks
|
|
||||
|
||||
het moet droog blijven van't weekend ... het moet
![]()
|
|||
|
|||
Van mij mag het ook droog blijven.....
anders is het weer 4 uren in de regen staan. |
|
||||
|
||||
![]()
Voor mij mag het gaan regenen. En Kelly, regen is toch beter voor je blessure, zodat je minder pijn gaat hebben (of mocht ik dat niet zeggen).
|
|
||||
|
||||
voor mij mag het 4 uren aan een stuk gieten, hagel is ook welkom
(ik zit dit weekend toch in spanje ![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
Quote:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Wat wil je daarmee zeggen?
|
|
||||
|
||||
laten we het wel on-topic en vriendelijk houden.
|
|