![]() |
|
|
View Poll Results: Wil ik een Paddock T-shirt? | |||
Ja, ik ga akkoord met het logo en ik zal dus ZEKER een T-shirt kopen. |
![]() ![]() ![]() ![]() |
8 | 100.00% |
Ik vind het logo niet goed en dus koop ik geen T-shirt. |
![]() ![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Voters: 8. You may not vote on this poll |
![]() |
|
Thread Tools | Rate Thread |
|
||||
|
||||
OK Sennake.
PS. Je hebt net de toekomstige "de paddock shop" geopend. ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
All right, Sennake. 1 logo voor nu en altijd, maar moet het logo dan niet op site worden aangepast, en eventueel in de header van de pagina?
Weet niet of 1 van de admins dat kan? eerlijk gezegd heeft de url dus nooit geklopt met de lay-out van de pagina. Heb daar eigenlijk nooit zo naar gekeken, valt me nu pas op........ ![]() 1 ding staat voorop: Ik wil een t-shirt! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
ik wil ook wel echt zo een T-shirt. Ik gaan er denk in trouwen en wil er later in begraven worden
![]()
|
||||
|
||||
Mjah, ikke dus ook een t-shirt hé.
Maar zet da logoke azo wa show zo op de linkerborst hé, gelijk al die andere showe t-shirts ![]()
|
||||
|
||||
Het logo staat er nu op en ik vind dat het er ook niet slecht uit ziet, al zeg ik het zelf :-)
Alvast allemaal bedankt voor de snelle reacties, maar ook niet vergeten om deze poll in te vullen EN de andere poll i.v.m. de lay-out en de maat van de T-shirt ook in te vullen please! Dank u :-) Last edited by Sennake; 18-11-2001 at 23:58. |
|
||||
|
||||
Dude, count me in voor petje, t-shirt, sticker, ...
![]() Misschien toch een aantal opmerkingen. 1. Het logo ziet er niet slecht uit. Ik vind echter het woordje "De" nog verkeerd geplaatst. "Paddock" de gele lijn en het URL zijn als eenheid sterker zonder de "De" dan met. Met deze "De" erbij komt het, tja ... goedkoper ... over. Misschien is daar wel wat aan te doen? 2. Als logo linksbovenaan de site kan er misschien die URL nog onder. Het zou krachtiger zijn. [Edit by TiBo]Is reeds gebeurd ! Djee6 wat is onze webmaster snel (in en naast de cart) ![]() Keep up the good work dudes !! PS: tel het aantal "misschiens" ff in de bovenstaande txt ![]()
![]() Last edited by TiBo; 19-11-2001 at 00:32. |
|
||||
|
||||
Akkoord, maar :
1) de URL is tenslotte depaddock.eu zodat ik de "DE" er toch liever bij hou... 2) ik wou het origineel idee en concept van de Jos toch nog engiszins behouden omdat hij de initiatiefnemer was van het eerste uur en het me nogal "oneerbiedig" leek om zijn gans concept overboord te gooien. Maar... dat is MIJN mening en iedereen mag zijn zeg doen. We mogen echter ook niet teveel tijd verliezen met "groepsdiscussies" want de tijd begint te dringen. Langs de andere kant is de tijdsnood altijd een slechte raadgever dus : reacties please, maar wel SNEL! |
|
||||
|
||||
np dude!
Als het van "depaddock" is mag het ... - mijn stalen borst - mijn steeds verder naar achter verschuivende haarlijn - de roestplak op mijn wagen ... bedekken.
|
||||
|
||||
Same here!
Alleen hoop ik dat die roestplek nog efkes uitblijft zelle ... |
|
||||
|
||||
Quote:
|