![]() |
|
|
||||
|
||||
Wie is jullie favoriete DJ?
Hello partypeople
![]() ik loop al ff met het gedacht rond een topic over DJ's te maken, nadat ik zo begin te bekomen van zaterdagnacht, heb ik de knoop maar ff doorgehakt. Dus wie zijn jullie favoriete DJ's, en tot hoever gaan jullie om die aan het werk te zien? Als ik het net over zaterdagnacht had, ging dat natuurlijk over Tiësto in Concert in de gloednieuwe Ethias Arena in Hasselt. Ik vond het gewoon de allerbeste partynight in men leven. De show op zich was al supergoed, en Tiësto zelf was, vooral dan de laatste 4u, gewoon het allerbeste dat ik ooit op DJ gebied gehoord heb. Zo zette hij zowat al zen grote hits op een rijtje, daarna heeft hij nog veel trance-klassiekers op de draaitafels gesmeten. Zeker een nacht om nooit te vergeten dus. Dit was nog maar de derde keer dat ik Tiësto aan het werk kon zien, maar zeker niet de laatste, kijk al uit naar zijn volgende optreden in de buurt (België of Nederland). Voor de rest heb ik Armin van Buuren ook al 5 keer aan het werk gezien. Graag zou ik Markus Schulz eens willen zien, maar die is nog nooit in België geweest, wel komt hij af en toe eens in Nederland, dan zullen we binnenkort de grens eens oversteken denk ![]()
|
||||
|
||||
Echte favo heb k niet.
Maar enkele toppers.. Krust, drum'n'bass, snoeihard. Roni Size, ook d&b, ma zachter Verder, 2 Many DJs, Discobar Galaxie om te feesten Monika Kruse als vrouwelijke DJ en Techno-Goddess
|
||||
|
||||
favorieten.... t is een groot woord natuurlijk...
maar: dave clark, umek, miss kitten, felix da housecat, 2 many dj's, monika kruse, trish, sven väth, carl cox, richie hawtin, tiga, ... ik vergeet er waarschijnlijk nog een aantal... tiesto vind ik eigenlijk te commercieel
|
||||
|
||||
Hi,
Qua House DJ's ben ik eigenlijk niet zo op de hoogte... Maar feesten waar ene Fred Bouvy aan 't werk is, zijn zeer geslaagd. ![]() Yvonne |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Favo DJs: Tiësto natuurlijk, Sven Vaeth, Dj Dean, Dj Jean, Regi, Trancescape, Sven R G en natuurlijk ook Fred Bouvy hé
Mvg |
|
||||
|
||||
Ha, DJ's
![]() ![]() Maar vroeger was dat DJ Clinton. hehe. We hadden het er thuis nog over, nav Tiësto in het eerder genoemde optreden, dat DJ's de dag van vandaag waarschijnlijk in niets meer te vergelijken zijn met de DJ's van 20 jaar terug. ![]() |
|
||||
|
||||
Trancescape is naar mijn weten geen DJ, wel producer/project.
@ Huudo : DJs doen nog altijd hetzelfde, plaatjes draaien... Of cds for that matter. Alleen is de techniek nu beter en de muziek anders ;-)
|
||||
|
||||
en wat is dat 'gepiemel'
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
een aantal DJ's heeft een paar eigen nummers uitgebracht, maar hun hoofdbezigheid is nog altijd plaatjes aaneen draaien...
|
||||
|
||||
Plaatjes ineen draaien is zeker hun hoofdzaak, maar als ge echt tot de top wilt komen, hebt ge wel een aantal goede eigen plaatjes nodig hoor (of wat toonaagevende remixen kan ook al volstaan), om zo toch een extra persoonlijk tintje aan je sets te geven en je te onderscheiden van de rest. En dit kan Tiësto als geen ander
![]() Thomaske_GLPK, waar hebt gij Tiësto ooit al eens zien draaien? En Trancescape is idd geen DJ, dit is een groepje gasten die plaatjes proberen te maken, wat hen al wel aardig gelukt is vind ik. Zeker één van die gasten is ook zelf DJ, maar (nog) niet zo bekend.
|
||||
|
||||
Ik ben te zaterdag ook naar Tiësto geweest (eigenlijk was het zondag
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Djeezes, wat lees ik hier allemaal. Tiësto goed? LOOOL, die bescheiden Hollander die zichzelf tot nr 1 DJ van de wereld heeft uitgeroepen?
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
ma als zo nen echten DJ zo'n show nodig heeft, call me, in need for some new projects!
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() Maar Tiësto kan gewoon zo goed de juiste plaatjes op de juiste moment draaien, en het publiek met zich meekrijgen. Ik kan al niet meer wachten tot de DVD wordt uitgebracht (3 december) ![]()
|
|