![]() |
|
#31
|
|||
|
|||
@ Driesco
Enig idee over welke 3.Ol motoren dat gaat? GTA (weg)versie is een 3.2. Dus die basis is het al niet. Misschien wel de 3.0 V6 Alfa motor uit de Vertigo :-) |
#32
|
|||
|
|||
Ik weet het niet. Kan er ook niet zo goed aan uit wat betreft die Alfa motoren allemaal. De ene breekt blijkbaar sneller dan de andere, das al wat ik weet. Ik denk dat de man die er gaat mee rijden, en hier ook op Depaddock zit misschien meer tekst en uitleg kan geven. De 3de Alfa zal een 2.0 zijn maar veel meer is er nog niet van geweten. Zij zoeken momenteel een manier om de VW Golf van Buytaert - Van Rompuy van de overwinningen te houden in klasse 4
|
#33
|
|||
|
|||
Weet iemand welk team de Golf VW van Buytaert - Van Rompuy inzet?
Mvg |
#34
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
#35
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Ik dacht dat de 2.5 V6 (uit oa de 156), de 3.0 en de 3.2 allemaal uit dezelfde basismotor bestaan. Er is zelfs nog ruimte over om verder op te boren naar een 3.7 (Autodelta doet deze big bore conversion). Dus een redelijk stevig blokje. Last edited by Selespeed; 04-02-2005 at 14:14. |
#36
|
||||
|
||||
V6 is inderdaad een betrouwbaar ding en't gaat allemaal over dezelfde basis ooit gelanceerd in de Alfa 6 in '80 (nog met 2 triple dell'orto carbu's nb...mjam) . Je zet wel niet rap effe de V6 in een 2.0 ts z'n plaats : bak is anders (zelfde basis als in de jtd's dus tegen pakken meer koppel bestand ook) . We hebben het gedaan met onze PJA-156 maar het heeft meer (beperkte vrije) tijd opgeslorpt dan we hoopten vandaar dat we pas einde 2004 weer in ZTC aangepikt hebben . 2.0 ts van voor 2001 zijn betrouwbaar, daarna is er iets structureel veranderd waardoor't ineens allemaal oliezuipers zijn geworden . De 156 Challenge spec. zijn allemaal van voor die datum dus no problem temeer daar tuning daar beperkt is . Wij hebben echter 3 jaar verknoeid met een tuning naar 147cup spec. en da's doffe ellende geweest ; ging wel snel (kapot) 1.54'9 (zelfs 1.52'3 ErAn) terwijl we'r tot in '99 na o.a. 2x 24u voll. Belcar en ZTC-seizoen na 17.000 racekm. met een nieuwe koppakking vanaf waren ! We hebben spijt dat we niet rapper die V6(+6 bak) of 156-challenge spec. geopteerd hebben een jtd is anders ook wel OK ...2006 1.9jtd16v Twinturbo 200 std.pk en 400nm in de 157 .
We weten intussen wel waar ge moet op letten bij ons Alfakes op't gebied van remmen en ophanging staan wij heel ver nu nog motor en bak (met broodnodige sper) en ze mogen nog meer rekening met ons gaan houden . 't werd tijd dat ik er me ook eens mee ging bemoeien hè Sergeke ? |
#37
|
||||
|
||||
Welkom op ons forum stadsgenoot. Hopelijk bevalt het je hier.
![]() |
#38
|
||||
|
||||
Hiejelegaans mè m'n gusting Scapa . Da verstaode gij wel hè . Ik had alliejen mo da schots vlaggeske in't oog .
Wiendakikzenheddeweldeuzekers ? Kennekikaajal ? |
#39
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Nu in het A.N. zodat iedereen het hier wat begrijpt ![]() ![]() ![]() |
#40
|
|||
|
|||
@ Bugalfa
Eindelijk op het forum. Hoe meer (Alfa) zielen, hoe meer vreugd!!! Zie of hoor je komende week wel. |
#41
|
||||
|
||||
Quote:
Maar wat blijkt ![]() Van de Alfa 147 GTA nog geen enkele ingeschreven (volgens de touring-cup site) Driesco komt aan de start met een Clio (en dus geen ALfa ![]() En ik dacht dat er nog ergens 2 156 waren gemeld hier op het forum ook. Trieste eindbalans 1 op de 6 geconfirmeerd. En dus eigenlijk hetzelfde als vorig jaar. |
#42
|
||||
|
||||
Valt wel mee met de Alfa's : Wij komen met de challenge versie van Serge De Beil als vaste inschrijver ; naast Serge treed ik de eerste maal op als 2e piloot en zal Franky Boulat waarschijnlijk 3e piloot worden voor deze gelegenheid . Als bep. piloten hun lic. examen achter de rug hebben wordt de bezetting v.a. race 2 Jan Mertens als 2e piloot en Jan Wouters/"Fonny Mathieu"/Peter Bens als 3e . De 2e 156 (2.5 V6) wordt pas ingeschreven als de "Sper" er is (einde april ten vroegste volgens leverancier dus met wat pech pas 4e race) ; Jan Mertens wordt dan 1e piloot op die wagen met telkens 2 van bovenvernoemd trio als back-up . Bart Ledent komt dan als 2e op de "challenge" versie na z'n opleiding . Voor de 10u is Jan Mertens met het trio voorzien . Serge & Bart krijgen dan Jef Verhulst en/of Franky Boulat als 3e/4e mee .
Philip Robben zal met Carlo De Cock present zijn met de 147 cup(Gta-look met 2.0ts) en een 2e 147 wordt daar ook klaargestoomd . |
#43
|
||||
|
||||
Goed nieuws wb. de TC training op 17/3... voormiddag training, namiddag technische keuring... dit werd tijd! Nu kunnen we tenminste rustig trainen...
__________________
http://www.m-s-e.be/ |
#44
|
||||
|
||||
Quote:
1 Alfa bevestigd voor de 1ste race 2x Alfa 147 Met een ? (Philip Robben) 1 extra alfa 156 in race 4 (of hopelijk vroeger) |
#45
|
||||
|
||||
Inderdaad alleen heb ik van Philip Robben begrepen dat ze voor de 2e 147 nog piloten zoeken .
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|