![]() |
|
|
||||
|
||||
DePaddock Modelbouwmeeting - 01-apr-2005
Zit ik even te kijken naar de kalender en er is weer een modelbouwbijeenkomst gepland op vrijdag 01 april as. in Wheels. Niet dat ik erg aktief ben op modelbouwgebied de laatste tijd, maar de vorige meeting hebben we al geanulleerd wegens ziekte, dus hoogste tijd om weer eens samen te komen voor de zomer.
Normaal trachten we demo's te doen - vorige keer stond spuiten op de agenda - maar aangezien Sennake er niet bij kan zijn (en hij de spuitcabine ging leveren) zal dat topic naar het najaar verplaatst worden. Zelf zit een beetje verlegen voor onderwerpen omdat ik momenteel niet echt aan iets bezig ben. Maar... laat het ontbreken van een geplande demo geen bezwaar zijn om langs te komen. Er zijn de laatste tijd heel wat modellen afgeraakt, dus die moet je zeker meebrengen natuurlijk. Dan kunnen we die bespreken. Ik zal wel mijn modelbouwgerief meebrengen om indien nodig, hier en daar toch wat te tonen, moesten er in de loop van de avond vragen e.d. komen. ![]() Als jullie toch graag een bepaald iets besproken zouden willen zien, post het dan maar, dan zie ik wel of ik iets kan voorbereiden. ![]() Ga het wel niet te laat maken want de dag erna is het heel vroeg op om naar de TAC rally te gaan zien in Tielt. ![]() Kunnen jullie even deelname bevestigen? Ah ja, waar, wanneer en om hoe laat? Thema café Wheels Vrijdag 01-apr-2005 dus Starten doen we om 20.00 |
|
||||
|
||||
Ik zal er weer niet geraken wegens middagpost ,dejuu toch en mijne verlof is al op.Vorige keer was ik er wel en ging het niet door.Ik ga toch proberen langs te komen al kan ik het niet beloven.
Altijd hetzelfde als er in de buurt eens iets te doen is ivm modelbouw. Amuseer jullie.
|
||||
|
||||
Re: DePaddock Modelbouwmeeting - 01-apr-2005
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Ik zal er zijn.
Topics: Misschien iets over photo etching parts naar aanleiding van de vraag in het modelbouwforum. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Ik kom ook eens kijken
|
|
||||
|
||||
zal er waarschijnlijk ook zijn
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Ik spring ook nog eens ne keer binnen. Help wel om mee op mijn horloge te kijken want ik zou iets voor 23u00 zeker moeten vertrekken. Die vrouwmensen ook altijd...
![]() Jimbo.
|
||||
|
||||
ik zal er ook zijn.
|
||||
|
||||
Houd er allemaal rekening mee dat er komend weekend motorcross is op CZ. Dus waarschijnlijk dat we niet met de auto tot aan Wheels kunnen geraken en een stukje zullen moeten gaan lopen.
Als je modellen meebrengt hou hier dan rekening mee! Als bestuur hebben we ons nog heel even (for a split second ![]() ![]() Maar zoals gezegd, hou er rekening mee dat streng kijken bij het binnenrijden misschien niet voldoende zal zijn en dat de kans bestaat dat ze je gewoon terugsturen. ![]() |
|
||||
|
||||
iedereen geraakt met de wagen tot aan de wheels
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|