De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Belcar Original
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 16-04-2005, 15:29
Scapa's Avatar
Scapa Scapa is offline
De Paddock Enthousiast

Ook wel mooi is de race van de twee youngsters bij GS. Net nog even de baas afgetroefd
Reply With Quote
Old 16-04-2005, 15:50
Autofan's Avatar
Autofan Autofan is offline
De Paddock Regular

Kuismanen wint inderdaad voor de eerste keer met de Viper. Ik ben echt heel blij daarvoor.
Reply With Quote
Old 16-04-2005, 17:51
Maarten's Avatar
Maarten Maarten is offline
De Paddock Enthousiast

jawadde, leuke race
spijtig dat die engelsen met de stealth een technisch probleem hadden, die nigel greensal is nog sneller dan zijn teammaat, dus die hadden wel eens zonder problemen de winnaars kunnen zijn, maar ik weet het als als als ...
spijtig van de camera op de busstop, alleen wel leuk om te commentaren live te volgen, dat verliep bij mij bijzonder vlot
paltalla en vosse inderdaad zeer sterk, ik had toch paltalla precies laten starten, dan had de 2de plaats er misschien wel in gezeten. Eindelijk eens een ander top 3 dan we gewoon zijn... kan alleen maar goed zijn voor het kampioenschap me dunkt!
was het een foutje van goossens, want ze zeiden direct dat de ophanging 'open' stond, als ik het goed heb verstaan van Daniël aan de micro!

dat belooft alleszins voor morgen! Misschien hopen op droog, anders zie ik vosse deze prestatie herhalen, tenzij marcus ...
Old 16-04-2005, 20:02
B.V.S.'s Avatar
B.V.S. B.V.S. is offline
De Paddock Regular

Amai wat een race, net terug van Franco.. (beetje blijven hangen in de Belcartent )
Het weer was afschuwelijk, dit heb ik nog nooit gezien. De meeste piloten zeiden dat het zo goed als niet te doen was om te racen... maja dit hoort erbij zeker.
'k Heb de schuiver van Marc voor m'n ogen zien gebeuren. De Corvette begon al heel snel na de start te schuiven... en net op het ogenblik dat Marc em bijna terug onder controle had, raakte hij de vangrail, spijtig...
De Viper van GLPK werd inderdaad uit koers gehaald, omdat de lichten het gewoon begeven hadden... Ze hebben nog vanalles geprobeerd, maar er was niks aan te doen...
Ongelofelijk vind ik de tijd die Paltalla neerzette in de gietende regen... 2'45"
En natuurlijk niet te vergeten de 1e plaats Tourisme van de MSE Mondeo (11e algemeen)!! Marc Neyens draaide met de Mondeo 2'54" in de gietende regen... jiehaaa...!
Old 17-04-2005, 08:31
Scapa's Avatar
Scapa Scapa is offline
De Paddock Enthousiast

Ongezien: Vosse neemt in race 2 op twee ronden 19 seconden op de tweede, nl Bouvy!
Reply With Quote
Old 17-04-2005, 08:57
Scapa's Avatar
Scapa Scapa is offline
De Paddock Enthousiast

Goossens gaat HARD! Een gat van een minuut op de leidende Viper van Vosse herleid tot 20 seconden...
Reply With Quote
Old 17-04-2005, 09:07
Scapa's Avatar
Scapa Scapa is offline
De Paddock Enthousiast

SC na ongeval van Vancraeynest. Kuismanen en Hart zitten net achter elkaar. Indien de SC van de baan gaat voor het einde van de race zit er nog een leuk gevecht in!
Reply With Quote
Old 17-04-2005, 09:26
JPMontoya's Avatar
JPMontoya JPMontoya is offline
De Paddock Enthousiast

Kuismannen opnieuw aan het feest voor Hart en Kumpen.
Reply With Quote
Old 17-04-2005, 20:00
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Waarom was er vandaag alleen maar commentaar in het frans bij de Belcar? Nieuw beleid van Pierre?
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 17-04-2005, 20:05
FIRE FIRE is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally Posted by Mark
Waarom was er vandaag alleen maar commentaar in het frans bij de Belcar? Nieuw beleid van Pierre?
Bij LMES was zowel Frans als Engels commentaar
Reply With Quote
Old 17-04-2005, 20:30
Autofan's Avatar
Autofan Autofan is offline
De Paddock Regular

http://www.autosport.nl/actueel/news...30&bericht=534 Volgens autosport.nl heeft Longin de race gewonnen
Reply With Quote
Old 17-04-2005, 20:35
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally Posted by Autofan
http://www.autosport.nl/actueel/news...30&bericht=534 Volgens autosport.nl heeft Longin de race gewonnen
Ook gezien wie het geschreven heeft? Flor Schilte, die kerel maakt fout op fout in zijn berichten. Staat nog een leuke blunder in:

Quote:
Nadat Leo van Santé weer vroeg het stuur had overgegeven aan Markus Palttala ging de Fin er als een speer vandoor en kon uiteindelijk terugkomen naar een 6e plaats
Proost Leo, laat hem goed smaken
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 17-04-2005, 21:03
Raceboy's Avatar
Raceboy Raceboy is offline
Administrator

Location: Oud-turnhout in het weekend en Antwerpen in de week
Quote:
Originally Posted by FIRE
De livestream (dat is eigenlijk te veel gezegd, webcam is beter op zijn plaats) is echt waardeloos.
mss eerst de oorzaak is onderzoeken voor je zoiets roept. De cameras op spa werkten op dat moment niet. ook de speakers hadden enkel de chicane in beeld.

Reply With Quote
Old 17-04-2005, 21:20
redje's Avatar
redje redje is offline
De Paddock Regular

Doordat de Vette en de GLPK-viper zaterdag uitvielen, kregen we nog een iets of wat interessante race voor de GT's, want aan Vosse en co was er echt geen houden aan. En aan madam Ickx zaterdag ook niet. Ik geloofde gewoon mijn ogen niet, zoals die toen reed.
Reply With Quote
Old 17-04-2005, 22:41
The Interceptor's Avatar
The Interceptor The Interceptor is offline
De Paddock Regular

Ik ben ondertussen ook terug thuis geweest na een interessant autosportweekendje: veel auto's en bier gezien

Zaterdag vond ik de Belcar-race echt balen. Echt zo jammer dat Marc in de Corvette al zo snel van de baan ging mja hij kon er maar weinig aan doen natuurlijk. Hij was zeker niet de enige die onderaan eau rouge last kreeg van aquaplanning, heb daar nog vele wagens zien slingeren.
Eigenlijk snap ik niet goed dat die race gestart is, op die moment was het echt wel heel hard aan het regenen. Het eerste rondje achter de safety car maakt dan echt geen verschil hoor! En bij die spin van Goossens mogen we nog van geluk spreken dat de rest van het veld nog goed reageerde en we geen senario kregen ŕ la start vd F1 in Spa in 1998!
Nog een opmerking over deze race: er reed daar een porsche rond die blijkbaar nog niet eens de safety car kan volgen als ik met goed herinner en nogal witte porsche met nr 7? Al bij de start hield hij de deelnemers achter zich serieus op, net als tijdens de safety car procedures. De race van vandaag eigenlijk net hetzelfde gezien

De race van vandaag vond ik dan weer veel interessanter (hoe zou dat toch komen? )
Toen Goossens bij de start al een minuut moest toegeven op Vosse had ik op die moment al blij geweest met een top 5 klassering, maar die mening werd al snel bijgeschaafd hoor! Na 2 ronden had hij Longin al te pakken die toch wel een 10-tal plaatsen voor hem gestart was. Na 20 minuten reed hij al op de 2e plek, wel nog op zo'n 45 seconden van de vrijwel ongenaakbare Vosse. Of dat dachten we toen toch nog, dan begon Marc daar eens te laten zien wat hij in huis heeft aan kwaliteiten door ongeveer 4 seconden per ronde in te lopen op Vosse. Indrukwekkend gewoon, ik begon hoe langer hoe meer te geloven dat de overwinning er nog helemaal inzat. Maar net bij de pilotenwissels kwam daar die safety car buiten die zolang buiten bleef dat hij (weer eens) in het nadeel van SRT speelde, ik ben ervan overtuigd dat Hart de Viper nog had gepakt moest hij een kwartier racetijd gekregen hebben. In die laatste ronde moest hij natuurlijk geen risico's gaan nemen, kon beter zoals hij deed gewoon de 2e plek vrijstellen voor SRT. Kvind het echt heel jammer voor hem dat hij eigenlijk niet eens heeft kunnen racen dit weekend.
Ik had SRT graag zien winnen, het had een verdiende en magistrale overwinning geweest. Echt chapeau voor wat Marc daar liet zien vandaag ff het 'foutje' van de dag ervoor rechtzetten noemen ze dat!

Het kampioenschap ziet er natuurlijk weer heel wat interessanter uit na dit weekend.

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules