![]() |
|
|
|||
|
|||
Goed nieuws voor de hongerigen onder u ....
![]() Sinds 18 januari (ik neem aan 2002, maar dat stond er niet expliciet bij), kan je bij JPR op vrijdagavond , zaterdagavond en zondagmiddag uwen honger stillen. Op het menu staan spaghetti's, croques, ommeletjes, steaks, enz. Wel opletten, al wat ge voor de race eet, moet ge ook mee in uw kart nemen (tenzij ge nogal ne snelle darmtransit hebt) en wie weet komt het erop aan. ![]() ![]() ![]() Allee, nu nog nen teammaat vinden, of ik kan daar niks anders doen dan eten ... |
|
||||
|
||||
Tussentijdse info over de karting :
Reeds ingeschreven teams : 1) DB racing 2) Traxx racing team 3) Driesco racing events 4) Team Wernake 5) Boosterracing 6) Brepep racing 7) Alex4x4 racing 8) The Marshals 9) Team Brosius (onder voorbehoud) 10) Team Eagle1 11) Team Wh@lain 12) Team BER 13) Team G&A Kart Betalingen beginnen binnen te komen... Waarvoor dank... De Teams die nog niet betaalden : gelieve ASAP €56 te storten op mijn rekeningnummer dat hierboven ergens vermeld staat !!! Kom op gasten, we hebben nog 2 teams nodig... Wie is nog kandidaat? |
|
||||
|
||||
Witte,
Al gaan trainen? Wat is uwen tijd??? |
|
|||
|
|||
Ha ja, ik ben al gaan trainen, want vorige keer was't nie veel soeps
![]() Ik reed in ieder geval zo'n 5 seconden rapper dan met al die paddockers in mijne weg (of was't omgekeerd???) Begin dus al maar te bibberen ![]() |
|
||||
|
||||
PM al gelezen dewitte??
samen een team vormen ?? airco
|
|||
|
|||
Uwe PM zopas gelezen airco.
Samen een team=OK. |
|
||||
|
||||
Tussentijdse info over de karting :
Reeds ingeschreven teams : 1) DB racing Chris De Beule (redfox) Bart De Beule (BDB racing) 2) Traxx racing team Voet Christiaan Mark Verbeeck 3) Driesco racing events Dries Heyman ??? ( vrouwelijk ) 4) Team Wernake Werner333 Sennake 5) Boosterracing Buys Koen Buys Bart 6) Brepep racing Breezz Peppi 7) Alex4x4 racing fred_dakar alex4x4 8) The Marshals Marshal Pascal 9) Team Brosius (onder voorbehoud) Oneliner Brosius 10) Team Eagle1 Stijn Claessens (raceboy) Steven van der Meiren (omega2) 11) Team Wh@lain Alain Wh@le 12) Team BER Franky Lanckacker Chris De Turck 13) Team G&A Kart Stijn Coninx Roel Geerts 14) Team JOMA Jos Van Geit Marc Vrijdaghs 15) Team Airwit Airco Witte Betalingen beginnen binnen te komen... Waarvoor dank... De Teams die nog niet betaalden : gelieve ASAP €56 te storten op mijn rekeningnummer dat hierboven ergens vermeld staat !!! We zijn met 15 teams maar we mogen tot 25 gaan.... Wie is nog kandidaat? |
|
||||
|
||||
idd, een team of 20 zou prima zijn, dan hoeft er geen rekening meer gehouden te worden met die onder voorbehoud
|
||||
|
||||
der staat er maar 1 onder voorbehoud en da zijt gij.
|
||||
|
||||
Ne mens mag hier al ni meer op vakantie gaan of het hele spel staat op z'n kop
![]() Uiteraard is TiBo van de partij hé gasten! 'T is nog juist een kwestie van: "Wie wil er samen met mij op het hoogste schavot staan?". ![]() PS: Sennake, ik moet u nog steeds dat T-shirt betalen. Is dat op hetzelfde rekeningnummer als van de karting?
|
||||
|
||||
Inderdaad Tibo :-)
€ 15 voor de T-shirt en € 56 voor de karting (per TEAM). Voor wat betreft teammaats kan ik melden dat bv Johan, Finish en Mario nog niets laten weten hebben, dus er zijn nog kansen. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() ![]() Goed zo. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Ik heb dat hier totaal niet gevolgd, maar ik heb de indruk dat de bestaande teams al opgevuld zijn. Trouwens, voor wie met mij wil rijden, moet deelnemen belangrijker zijn dan winnen, want ik ben maar een karter van het derdeknoopsgat.
In ieder geval, ik geloof da'k nog eens ga meedoen. M'n team zal "Zoef" heten. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Maar mijn gedachten zijn bij jullie ![]()
|
|