![]() |
|
|
||||
|
||||
Als mark ze even doorstuurt, dan zet ik ze hier dadelijk, kan iedereen ze hier vinden.
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
stand ZTC algemeen en per klasse.
|
||||
|
||||
stand ZTC algemeen en per klasse
|
|||
|
|||
een paar correcties in de SCZ ( fout van Circuit Zolder )
in S1 : dat is géén Citroen, wel een Alfa. Ik mis ergens punten in de Klasse S5 ( verbeterde Historics / Classics ) ? Kan dat ? was wellicht dat weekend van 26 en 27/4. Eigenlijk toch ongelofelijk dat ze dat niet op hun sites kunnen zetten, hé. Zo lastig is dat toch niet...... |
|
||||
|
||||
Quote:
Die mannen schijnen maar de helft van de punten te krijgen omdat ze maar met 4 in hun klasse rijden ... ipv 5. what the ????
|
|||
|
|||
Tenzij ik er over gelezen heb ......
Maar als ik me niet vergis had ik met de Mini de 5e plek. En dan zijn er toch punten te rapen ? ![]() ik zal es in m'n print outs moeten zoeken ! |
|
|||
|
|||
![]()
Gevonden : Volgens de bravo site moet ik ook nog es 18 punten hebben in de klasse S5.
gewoon te gek dat je dat zelf allemaal moet opzoeken . dat gaat op het einde van het seizoen nogal discussies opleveren ! ![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
Enkel de uitslagen van de eerste wedstrijd werden doorgegeven, daarna viel alles, zoals de voorgaande jaren, stil. Blijkbaar is het, ondanks dat men over een heel moderne installatie beschikt, heel moeilijk om een uitslag, laat staan klassement door te mailen. Zolder krijgt hiervoor zelfs boetes, geen kleine zelfs, maar blijkbaar trekken ze zich daar niets van aan, betalen ze liever. ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
www.raceresults.nu
Een interessante site waarop je voor oa. de ZTC en SCZ alle uitslagen, rondetijden, pittijden enz... kan vinden van alle races!
|
|||
|
|||
Interessant. Staat nu bij mijn favorieten...
Thx C U |
|
|||
|
|||
De tussenstanden worden samen met de perscommuniqués regelmatig verstuurd naar een 500-tal mails-adressen waaronder pers, piloten& teams.
Last edited by P De Sonville; 14-07-2005 at 23:29. |
|
|||
|
|||
Quote:
Strange ! Nog maar één keer eentje gehad in al die tijd en dat was op eigen aanvraag. ![]() |
|
|||
|
|||
Ja, stuur een mailtje naar peter@desonville.be en ik zorg dat je in het vervolg ook wordt voorzien van communiqués en tussenstanden.
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|