![]() |
|
|
|||
|
|||
Voor morgen zal het niet gaan moet gaan werken in Olen.
Het nieuwe stuk is klaar, Auke heeft de eerste rondjes gereden maar niemand anders mag er over rijden tot zaterdag. Hij deed over een rondje ongeveer 42sec maar toen was het nog niet afgestoomd. Dus zal zaterdag norm wel iets sneller gaan. ![]() Zie jullie dan wel ![]() Gr Erwin |
|
||||
|
||||
3de geworden!
We zijn tevreden! Na een zeer aangename 24 uur en een voor ons zeer spannende finale zijn we uiteindelijk als 3de over de streep gegaan.
![]() Na een 5-tal uurtjes reden we in de top 3 en daar zijn we niet meer uitgeweest. Helaas hadden we in de laatste uren een mindere kart ![]() ![]() Aan mijn teamgenoten (Sven, Joep, Erwin, Stijn en Tom): bedankt voor de sterke stints en het aangename gezelschap. ![]() Het was ook een plezier om Nikki S in een kartje bezig te zien. ![]() ![]() Fotootjes volgen nog een van de volgende dagen!
"The process of thought is actually to slow for this car. If you have to think about how you are going to react it's already to late." W. Rohrl over de Audi Quattro Sport E2 Last edited by Rohrl-fan; 10-08-2005 at 22:01. |
|
||||
|
||||
Proficiat, 3de is zeker niet slecht!!!
|
|
||||
|
||||
Hebt ge nu eigenlijk iets aan de tips gehad van deze topic?
![]() |
|
||||
|
||||
Ik ben dan ook tevreden met ons 3de stekje!
![]() De tips van dit forum waren zeker heel nuttig, maar de meeste ervan had ik ook al gekregen via andere kanalen. ![]() Wij waren trouwens de eerste ploeg met allemaal "amateurs". Zo reden er in het team van "Mol in action", die ons van de 2de plaats verdrongen hebben, 4 piloten (op 8) uit de Belkart! Een van onze piloten heeft een kleine website gemaakt over ons team. Een selectie foto's staan ondertussen online. Klik hier! ![]()
|
||||
|
||||
Er was ook een verslag van op RTV zondag.
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Heb alleen maar het einde gezien, gelukkig
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Een dikke proficiat Rohrl-Ffan. Uitstekende prestatie.
|
|
||||
|
||||
In alle eerlijkheid, de eer komt vooral mijn teamgenoten toe.
![]()
|
|||
|
|||
Je hebt goed gereden zonder twijfel
![]() Zelf was ik eigenlijk niet moe ![]() Als je de uren opteld dat ik in het kartje heb gezeten ![]() Voor volgend jaar gaan we voor de tweede plaats zeker weten. Greets aan iedereen hier op het forum. Ps heb je zien liggen ![]() Erwin |
|
||||
|
||||
Ja, jij hebt je portie rondjes zeker wel gehad.
![]() Zondagavond om 23u was mijn kaars uit. Ik heb het klokske rond geslapen en nog een fijne vrije namiddag gevierd. Niks last gehad, en ik heb alles bijeen zelf toch ook een dikke 2u30 gereden. ![]() Als we volgend jaar allemaal wat meer ervaring op't nat hebben zal je ook niet zo veel moeten rondbollen. Ik vraag me wel af wat de mannen van Kamikaze er van zouden hebben gebakken zonder Nikki. Toen die voor de eerste keer overnam hadden ze nog altijd maar 2 rondjes voorsprong. ![]() P.S. terug: 'k lag daar schoon, hé!!! ![]()
|
|||
|
|||
Ja je lag daar zeer mooi
![]() Weet niet hoeveel uurtjes ik heb ![]() Maar denk ongeveer 8uurtjes, ben thuis gekomen en ben als een blok inslaap gevallen. Last heb ik niet echt gehad enkel een stijve arm voor de rest niks eigenlijk. Gr Erwin |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|