![]() |
|
|
||||
|
||||
als ze de grootte heeft van een credit-card, kunt ge ze toch gewoon in uw portefeuille steken?
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
't gaat misschien ietske trager en investeringen worden misschien wat langer uitgesteld, maar de vindingrijkheid in Vlaanderen is wel een troef hoor. Verval is helemaal wat anders. Maar bon, ik licht het er nu even uit en wellicht was het niet zo sterk bedoeld. Toch wou ik graag even deze nuance erbij zetten. ![]() |
|
||||
|
||||
Ja ik raak mijn creditcard ook voortdurend kwijt
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Is het drukwerk van het New Race Festival waarschijnlijk iets duurder uitgevallen...........toen waren de tickets op A4-formaat!!! Of heeft iemand de milimeters met de centimeters verwisseld? ![]() En jawel, we gaan we weer scannen.........zal mijn best doen om om de boel tegen te werken ![]() ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
Waar is Rene Snel? Waar is de LM600 van Virtanen? Waar is de Porsche 996 GT3 RSR van Blanchemain, Coens, Belthoise?
Dit jaar ook geen YAB-YUM BMW aan de start zo te zien ![]() |
|
||||
|
||||
- René Snel zou meedoen
- RSR van Beltoise word gebruikt door Bouvy, Menten, ... - Yab Yum BMW was verkocht als ik my niet vergis - Virtanen zou niet deelnemen |
|
|||
|
|||
Quote:
Mvg... |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb dit zojuist kunnen vastellen tijdens de training in Zolder . Met sportieve groeten
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() Yab Yum BMW? Gooi een van de voormalige coureurs maar eens in Google ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
misschien leuk voor onze noorderburen: Gaby Uljee is deze namiddag met de Daikin Mini aan het rijden
|
||||
|
||||
Quote:
Verder was er op de RS Porsche een deftig probleem. Na 13u heeft hij geen meter gereden. Ze hebben er nog aan liggen sleutelen, maar rond 16uur was de trailer van RS al weg. Zonder twijfel problemen met de motor of boit, want er was veel olie onder de wagen en bodemplaat ... Wel een zeer slecht moment om dit net nu voor te hebben...(met geen enkele trainings mogelijkheid meer voor de meeting zelf) Ook zeer raar vind ik de afwezigheid vd PK viper. Zij hebben na hun buildup vd wagen (na de zware crash in blanchimont) bij mijn weten nog geen meter gereden (mss in Spa???). Als je dan de shake down, en het stelwerk allemaal moet gaan doen tijdens de trainingen vd 24uren zelf en dan ook nog eens de twee "gast" piloten de wagen moet leren kennen... (én dat dan ook nog eens af en toe "de stellers van dienst" in de helli moeten om op en af te vliegen om dan ff met een corvette te gaan rijden in Duitsland...) De rode V8 van G&A was overduidelijk in zeer goede doen! Hij draaide zonder twijfel mooie rondetijden (ik heb geen tijden opgenomen). In de Z3 van G&A heeft ook Verdonk gereden. Ik weet niet dat dit "nieuws" is of "oud nieuws" maar als derde piloot hing de naam (fillip??) Craco op de TB wagen van GS motorsport. Weet er iemand in welk handen heel de organisatie is van de Live uitzendingen tijdens de 24uren? Ik dacht dat KA2 > VTM dit deed de voorbije jaren. Want vandaag stonden er 4 of mss wel 5 vrachtwagens vd VRT (techniek wagen, montage wagen, sateliet wagen, ...) in de paddock vlak aant podium. Verder stond er ook een grote sateliet toren vd VRT zelf achter de tribune én hebben er drie helicopters ongewoon lang en ook zeer laag over zolder zitten vliegen.... Zou de VRT vandaag een test gedaan hebben van hun organisatie en hun materiaal??? En heeft KA2 het live in beeldbrengen vd race uitbesteed aan de VRT??? Hier zie ja wat oa de VRT bij had. Last edited by Mr.Dallara; 18-08-2005 at 20:10. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
[QUOTE=Mr.Dallara]
Als je dan de shake down, en het stelwerk allemaal moet gaan doen tijdens de trainingen vd 24uren zelf en dan ook nog eens de twee "gast" piloten de wagen moet leren kennen... (én dat dan ook nog eens af en toe "de stellers van dienst" in de helli moeten om op en af te vliegen om dan ff met een corvette te gaan rijden in Duitsland...) Ola, Niet vergeten dat Marc Duez fabriekspiloot was op de Viper en onder andere de 24 uren van de Nurburgring heeft gewonnen. Duez reed verleden jaar in de 24 uren van Spa, trouwens in hetzelfde Viper team (Zwaans) waarmee Val Hillebrand het ganse jaar met de Viper reed..... |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|