De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Belcar Original
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 17-08-2005, 14:38
marcel's Avatar
marcel marcel is offline
De Paddock Enthousiast

als ze de grootte heeft van een credit-card, kunt ge ze toch gewoon in uw portefeuille steken?
Old 17-08-2005, 14:47
Autofan's Avatar
Autofan Autofan is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by marcel
als ze de grootte heeft van een credit-card, kunt ge ze toch gewoon in uw portefeuille steken?
En als ge uw portefeuille opendoet en die valt eruit zonder dat ge het weet? Want ik heb al gemerkt dat het heel 'kwetsbaar' is. Het kan er dus uitwaaien...
Reply With Quote
Old 17-08-2005, 16:44
Bramzel's Avatar
Bramzel Bramzel is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Autofan
En als ge uw portefeuille opendoet en die valt eruit zonder dat ge het weet? Want ik heb al gemerkt dat het heel 'kwetsbaar' is. Het kan er dus uitwaaien...
Volgens mij moet jij eens achter een nieuwe portefeuille aan, want als er zo makkelijk dingen uitvallen en uitwaaien is er volgens mij iets mis mee.
Reply With Quote
Old 17-08-2005, 17:00
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic

Quote:
Originally Posted by 24u.be
.... In tijden van economisch verval is het namelijk niet zomaar 'logisch' te noemen dat er een vijftigtal wagens zullen deelnemen.
...
Economisch verval? 't is niet omdat de dollar goedkoop is en de benzine stinkend duur, dat we in België in een recessie zitten, laat staan verval. Da's nog veraf hoor. Dat er een vijftigtal wagens aan de start zullen komen, bewijst net dat het nog allemaal zo slecht niet gaat. En 't is niet omdat Nederland in een recessie zit, dat het daarom in België ook zo is.

't gaat misschien ietske trager en investeringen worden misschien wat langer uitgesteld, maar de vindingrijkheid in Vlaanderen is wel een troef hoor. Verval is helemaal wat anders.

Maar bon, ik licht het er nu even uit en wellicht was het niet zo sterk bedoeld. Toch wou ik graag even deze nuance erbij zetten.
Reply With Quote
Old 17-08-2005, 19:34
Luuk S's Avatar
Luuk S Luuk S is offline
De Paddock Rookie

Ja ik raak mijn creditcard ook voortdurend kwijt
Reply With Quote
Old 17-08-2005, 20:42
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally Posted by Nicki_Mks
Zijn ze in Zolder aan het besparen? De VVK kaarten die ik ontvangen heb (na ongeveer de helft van de bakkers op de BonGou lijst af te lopen vooraleer één te vinden die er had) hebben de grootte van een creditcard, en de streepjescode die "absoluut niet nat of anderzijds onleesbaar mag worden, zoniet wordt de toegang geweigerd" is er half naast gedrukt...

Is het drukwerk van het New Race Festival waarschijnlijk iets duurder uitgevallen...........toen waren de tickets op A4-formaat!!! Of heeft iemand de milimeters met de centimeters verwisseld?

En jawel, we gaan we weer scannen.........zal mijn best doen om om de boel tegen te werken
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 17-08-2005, 21:41
MichelRacing MichelRacing is offline
De Paddock Rookie

Waar is Rene Snel? Waar is de LM600 van Virtanen? Waar is de Porsche 996 GT3 RSR van Blanchemain, Coens, Belthoise?
Dit jaar ook geen YAB-YUM BMW aan de start zo te zien
Reply With Quote
Old 18-08-2005, 00:48
ICEMAN's Avatar
ICEMAN ICEMAN is offline
De Paddock Regular

- René Snel zou meedoen
- RSR van Beltoise word gebruikt door Bouvy, Menten, ...
- Yab Yum BMW was verkocht als ik my niet vergis
- Virtanen zou niet deelnemen
Old 18-08-2005, 07:40
Thomaske Thomaske is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally Posted by ICEMAN
- René Snel zou meedoen
De BMW van Yab Yum is echter niet verkocht. Daar is iets anders aan de hand maar de precieze oorzaak is niks voor op dit forum te zetten uit beleefdheid voor de teamleden.

Mvg...
Reply With Quote
Old 18-08-2005, 10:47
yannick88's Avatar
yannick88 yannick88 is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by marcel
volgens het forum van pitstop.tv is dat nieuws in LDH dat Ellen Lohr en Freddy Loix de 2 geheime namen zijn voor de TT
Zoals hieboven vermeld betreft het wel degelijk deze namen die op de Audi TT zullen deelnemen tijdens de 24 uren .
Ik heb dit zojuist kunnen vastellen tijdens de training in Zolder .

Met sportieve groeten
Old 18-08-2005, 12:43
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally Posted by ICEMAN
- René Snel zou meedoen
Als je andere mensen ter verantwoording roept om hunnen bronnen erbij te zetten............dan neem ik aan dat jezelf het goede voorbeeld kunt geven Of moeten erbij zetten: "Bron: uit de dikke duim van Iceman"

Yab Yum BMW? Gooi een van de voormalige coureurs maar eens in Google
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 18-08-2005, 16:12
A.J.'s Avatar
A.J. A.J. is offline
De Paddock Sponsor

misschien leuk voor onze noorderburen: Gaby Uljee is deze namiddag met de Daikin Mini aan het rijden
Old 18-08-2005, 19:46
Mr.Dallara's Avatar
Mr.Dallara Mr.Dallara is offline
www.dallara.it

Quote:
Originally Posted by A.J.
misschien leuk voor onze noorderburen: Gaby Uljee is deze namiddag met de Daikin Mini aan het rijden
Tot ze stil viel met de Mini net voorbij de 1e linkse... (daarna heeft de Mini niet meer gereden, men heeft nog wel lang zitten werken aan de ophaning. Maar dit had niks te maken met het stilvallen denk ik)

Verder was er op de RS Porsche een deftig probleem. Na 13u heeft hij geen meter gereden. Ze hebben er nog aan liggen sleutelen, maar rond 16uur was de trailer van RS al weg. Zonder twijfel problemen met de motor of boit, want er was veel olie onder de wagen en bodemplaat ...
Wel een zeer slecht moment om dit net nu voor te hebben...(met geen enkele trainings mogelijkheid meer voor de meeting zelf)

Ook zeer raar vind ik de afwezigheid vd PK viper. Zij hebben na hun buildup vd wagen (na de zware crash in blanchimont) bij mijn weten nog geen meter gereden (mss in Spa???).

Als je dan de shake down, en het stelwerk allemaal moet gaan doen tijdens de trainingen vd 24uren zelf en dan ook nog eens de twee "gast" piloten de wagen moet leren kennen... (én dat dan ook nog eens af en toe "de stellers van dienst" in de helli moeten om op en af te vliegen om dan ff met een corvette te gaan rijden in Duitsland...)

De rode V8 van G&A was overduidelijk in zeer goede doen! Hij draaide zonder twijfel mooie rondetijden (ik heb geen tijden opgenomen).
In de Z3 van G&A heeft ook Verdonk gereden.

Ik weet niet dat dit "nieuws" is of "oud nieuws" maar als derde piloot hing de naam (fillip??) Craco op de TB wagen van GS motorsport.

Weet er iemand in welk handen heel de organisatie is van de Live uitzendingen tijdens de 24uren? Ik dacht dat KA2 > VTM dit deed de voorbije jaren.
Want vandaag stonden er 4 of mss wel 5 vrachtwagens vd VRT (techniek wagen, montage wagen, sateliet wagen, ...) in de paddock vlak aant podium. Verder stond er ook een grote sateliet toren vd VRT zelf achter de tribune én hebben er drie helicopters ongewoon lang en ook zeer laag over zolder zitten vliegen....
Zou de VRT vandaag een test gedaan hebben van hun organisatie en hun materiaal???
En heeft KA2 het live in beeldbrengen vd race uitbesteed aan de VRT???
Hier zie ja wat oa de VRT bij had.

Last edited by Mr.Dallara; 18-08-2005 at 20:10.
Reply With Quote
Old 18-08-2005, 20:04
Raceboy's Avatar
Raceboy Raceboy is offline
Administrator

Location: Oud-turnhout in het weekend en Antwerpen in de week
Quote:
Originally Posted by Mr.Dallara
Want vandaag stonden er 4 of mss wel 5 vrachtwagens vd VRT (techniek wagen, montage wagen, sateliet wagen, ...) in de paddock vlak aant podium. Verder stond er ook een grote sateliet toren vd VRT zelf achter de tribune én hebben er drie helicopters ongewoon lang en ook zeer laag over zolder zitten vliegen....
Zou de VRT vandaag een test gedaan hebben van hun organisatie en hun materiaal???
dit weekend => "marc hermans triatlon

Reply With Quote
Old 18-08-2005, 20:04
Guy's Avatar
Guy Guy is offline
De Paddock Regular

[QUOTE=Mr.Dallara]

Als je dan de shake down, en het stelwerk allemaal moet gaan doen tijdens de trainingen vd 24uren zelf en dan ook nog eens de twee "gast" piloten de wagen moet leren kennen... (én dat dan ook nog eens af en toe "de stellers van dienst" in de helli moeten om op en af te vliegen om dan ff met een corvette te gaan rijden in Duitsland...)

Ola, Niet vergeten dat Marc Duez fabriekspiloot was op de Viper en onder andere de 24 uren van de Nurburgring heeft gewonnen. Duez reed verleden jaar in de 24 uren van Spa, trouwens in hetzelfde Viper team (Zwaans) waarmee Val Hillebrand het ganse jaar met de Viper reed.....
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules