De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Karting
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 27-09-2005, 17:11
Maarten's Avatar
Maarten Maarten is offline
De Paddock Enthousiast

Tja, de Drinkbroeders hebben het geweten! Ik dacht dat ik niet meer kon karten na deze race. Nog nooit zo hard op mijn kas gekregen! Ik heb in mijn stint gestreden om van de laatste plaats af te blijven en dat is me gelukt, mijn teammaat (zwarte helm en de enige met een overall van de karting ) is er niet in geslaagd de Wim De Weerdt van de plebbers (moest eigenlijk plekkers zijn) achter zich te houden en zo zijn we gewoon laatste geëindigd. Ik ga de kalender eens bekijken en er moet toch een revancheke mogelijk zijn in één van de laatste races!

Om verwarring te vermijden, ik had een rode sparco overall aan met sparco karthelm (wit met beetje blauw en rood). Bij de plekkers had Wim een grijze overall aan met zwarte helm en de tweede rijder een rode overall van perdieus motorsport (das één van onze mechaniekers )

Trouwens meer info over de drinkbroeders op www.dedrinkbroeders.be

Nog een leuk nieuwtje: ik ben gisteren met oa benklak een race van anderhalf uur in JPR gaan rijden voor Marlboro (PMI), wij hebben gewonnen voor de regio antwerpen en mogen op 24 oktober een race gaan rijden tegen de andere streken/provincies van belgië op het karting circuit van Schumacher in Kerpen. Ik moet zeggen dat ik het toch niet verleerd ben dat karten, laat ons Antwerpkarting een "uitschuiver" noemen al deed de kart niet echt haar best!

edit:ik was 'de' vergeten in de link, nu moet hij wel werken

Last edited by Maarten; 27-09-2005 at 17:29.
Reply With Quote
Old 27-09-2005, 17:15
Frederik's Avatar
Frederik Frederik is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally Posted by Maarten

Trouwens meer info over de drinkbroeders op www.drinkbroeders.be
Als die link nu nog eens zou werken Greetz
Old 27-09-2005, 17:30
Maarten's Avatar
Maarten Maarten is offline
De Paddock Enthousiast

link is aangepast
Old 27-09-2005, 18:13
Mickey's Avatar
Mickey Mickey is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally Posted by Frederik
Ja, da zou pas eens leuk zijn .Nu Jurgen,ik,dave en Mike nog eens een 8 uurs race zijn gaan rijden op Machelen,bevalt dit circuit me echt wel, en ja in regen,het heeft iets speciaals :d Sow, 1 et moet mogen en 2 et moet dan regene .Nu eerst focusse op school en dan op Antwerp karting greetz
Het moet daarvoor niet regenen, dat zal zeker het probleem niet zijn.
Als ze in First Kart'inn een wetrace organiseren regent het ook meestal niet, dan nemen (of dat was toen toch zo) een heftruck, ze leggen daar een ton met water op, ze doen die open, en ze rijden heel de baan af, zo is alles nat
En Dimitri (eigenaar vd karting) nam er nog een tuinslag bij om alles nat genoeg te houden/maken . Dat was echt heel tof, eens iets anders dan gewoon racen.

Dus als het kan geregeld worden, dat het van hem mag, dan zou ik dat alleszins zeker zien zitte .
Old 27-09-2005, 18:19
Mickey's Avatar
Mickey Mickey is offline
De Paddock Rookie

Ik denk da ik me dan vergiste in een van men vorige posts;
het was denk ik die mechanieker van perdieus da ik en Joris probeerde voorbij te geraken. ;-)

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules