![]() |
|
|
||||
|
||||
Tja, de Drinkbroeders hebben het geweten! Ik dacht dat ik niet meer kon karten na deze race. Nog nooit zo hard op mijn kas gekregen! Ik heb in mijn stint gestreden om van de laatste plaats af te blijven en dat is me gelukt, mijn teammaat (zwarte helm en de enige met een overall van de karting
![]() Om verwarring te vermijden, ik had een rode sparco overall aan met sparco karthelm (wit met beetje blauw en rood). Bij de plekkers had Wim een grijze overall aan met zwarte helm en de tweede rijder een rode overall van perdieus motorsport (das één van onze mechaniekers ![]() Trouwens meer info over de drinkbroeders op www.dedrinkbroeders.be Nog een leuk nieuwtje: ik ben gisteren met oa benklak een race van anderhalf uur in JPR gaan rijden voor Marlboro (PMI), wij hebben gewonnen voor de regio antwerpen en mogen op 24 oktober een race gaan rijden tegen de andere streken/provincies van belgië op het karting circuit van Schumacher in Kerpen. Ik moet zeggen dat ik het toch niet verleerd ben dat karten, laat ons Antwerpkarting een "uitschuiver" noemen al deed de kart niet echt haar best! edit:ik was 'de' vergeten in de link, nu moet hij wel werken
![]() Last edited by Maarten; 27-09-2005 at 17:29. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
link is aangepast
|
||||
|
||||
Quote:
Als ze in First Kart'inn een wetrace organiseren regent het ook meestal niet, dan nemen (of dat was toen toch zo) een heftruck, ze leggen daar een ton met water op, ze doen die open, en ze rijden heel de baan af, zo is alles nat ![]() En Dimitri (eigenaar vd karting) nam er nog een tuinslag bij om alles nat genoeg te houden/maken ![]() Dus als het kan geregeld worden, dat het van hem mag, dan zou ik dat alleszins zeker zien zitte ![]()
|
||||
|
||||
Ik denk da ik me dan vergiste in een van men vorige posts;
het was denk ik die mechanieker van perdieus da ik en Joris probeerde voorbij te geraken. ;-)
|
|