![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
En thx we zullen wel zien waar we uitkomen zeker... grtz |
|
||||
|
||||
Quote:
Daarbij dat de hele Belcar (hoogstwaarschijnlijk) in 3 klassen wordt onderverdeeld is het voor iedereen die inschrijft voor 2006 minder aantrekkelijk omdat het podium (en bekers) over minder (en grotere) klassen verdeeld zullen moeten worden. Het Belcar concept was op zich helemaal niet zo verkeerd, hopelijk voor de Belcar (en z'n rijders) dat dat dan zo gaat blijven ??? ![]() We zullen zien als het nieuwe regelement uit komt.......
Schummi: Spa-Francorchamps ist die schönsste rennstrecke der welt..... Last edited by El Torro; 14-11-2005 at 00:00. |
|
||||
|
||||
Ik wil het nieuwe Belcar-reglement wel een kans geven. Positief is dat we misschien een aantal nieuwe wagens gaan zien. Maar dat zulllen dan allicht wel GT's zijn. Net zoals Scapa en El Torro vrees ik dat de Tourings helemaal in de verdrukking zullen geraken. De TA's zoals de V8 BMW's van GS en G&A zullen nog wel hun mannetje kunnen staan, maar voor de TB's zal er niet veel meer weggelegd zijn dan een rolletje als startveldopvulling. Ik vrees er dan ook voor dat er nog touringteams het voorbeeld van Willie Moore gaan volgen en zullen vluchten richting BTCS, VLN, DSC, GDC of zelfs Britcar. Er zijn tegenwoordig immers uitwijkmogelijkheden genoeg. Dat zou jammer zijn want touringcars zijn toch altijd een essentieel onderdeel van de Belcar geweest.
|
|
||||
|
||||
Mischien is dit wel goed. Ik zou het het beste vinden als belcar het GT-kampioenschap
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Greets, Dr. Jozz |
|
||||
|
||||
Er is nog helemaal niets bekend over het "belcar regelement" wel weet ik dat er meerdere teams twijfelen wat te doen komend seizoen.Belcar blijven rijden (mischien wel als veldvulling) of bij BTCS, DSC meedoen om de prijzen..... Hoe moet je ook sponsers benaderen als je nog niet weet waar je volgend jaar gaat rijden... vind het een missteek van de organisatie
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
GS Motorsport, onze Duitse vrienden hebben mooie plannen, heeft heel wat in petto voor 2006.
1 * BMW M3 V8 GTR 2 * BMW M3 (eentje reeds bezet door Broodcooren/ De Coster) 1 * Porsche 996 (versie onbekend) Trouwens de term Duitse vrienden is volledig terecht. Klik maar eens op "forum" bij hun ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
|