De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Belcar Original
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 24-04-2006, 18:09
Pinzie's Avatar
Pinzie Pinzie is offline
De Paddock Regular

Ach, misschien is de wagen wel gekocht met de bedoeling er meer exotische races mee te gaan rijden, zoals in afrika ofzo...
Reply With Quote
Old 24-04-2006, 20:08
Gèrre's Avatar
Gèrre Gèrre is offline
De Paddock Regular

Ik vind het wel spijtig dat hij weg is, maar ik vind de corvette's ook machtige auto's vooral het geluid als ze optrekken.
Reply With Quote
Old 24-04-2006, 23:09
Viper GTS-R***'s Avatar
Viper GTS-R*** Viper GTS-R*** is offline
De Paddock Regular

Weet er iemand nu iets ivm de Viper van Kuismanen, dat hij gereviseerd is begin van het seizoen door ORECA weten we al. Maar gaat men er nog mee racen? Ze zeiden dat hij dient als 'reserve wagen' in FFSA GT... Of zou er nog interesse zijn van Kuismanen om met de Viper mee te doen tijdens de 24 Uren van Zolder?? Iemand info??
Reply With Quote
Old 24-04-2006, 23:43
Viper GTS-R***'s Avatar
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by JPMontoya
Vorig jaar kon de Viper het podium halen en dan haalde Kumpen en Longin wel alles uit de kast met die wagen (Longin en Kumpen als top belcar piloten zijnde kunnen dit) maar ik betwijfel het ten zeerste of de Broers Wauters in het rijtje 'top piloten in de Belcar' mogen geplaatst worden en aldus de Viper naar een podium kunnen sturen.
Dat ze bij de toppiloten van de belcar horen spreek ik mij niet uit maar een podium voor de gebr. Wauters met de Viper behoord volgens mij toch echt wel tot de mogelijkheden. En wat je zegt dat vorig jaar alles uit de Viper moest gehaald worden door glpk om op het podium te kunnen staan?? GLPK en Kuismanen Viper reden wel niet iets beter als de overige Porsches hoor Buiten 'enkele' races ter beschouwing te laten natuurlijk (zoals Brands Hatch).
Sommigen beschouwen de Viper als een uitgespeelde pion, maar buiten de C5-R is er geen bedreiging voor een Viper (zonder mechanishe problemen te verstaan en met toppiloten!) Dat is mijn standpunt en hier blijf ik bij
Reply With Quote
Old 25-04-2006, 00:12
Bramzel's Avatar
Bramzel Bramzel is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Viper GTS-R***
Sommigen beschouwen de Viper als een uitgespeelde pion, maar buiten de C5-R is er geen bedreiging voor een Viper (zonder mechanishe problemen te verstaan en met toppiloten!) Dat is mijn standpunt en hier blijf ik bij
Ik durf hem wel aan; de gebroeders Wouters zullen een verdraaid stevige kluif gaan krijgen aan de PSI BiTurbo van Menten en de Marcos.
Reply With Quote
Old 25-04-2006, 07:45
joost joost is offline
De Paddock Regular

Quote:
Weet er iemand nu iets ivm de Viper van Kuismanen, dat hij gereviseerd is begin van het seizoen door ORECA weten we al. Maar gaat men er nog mee racen? Ze zeiden dat hij dient als 'reserve wagen' in FFSA GT... Of zou er nog interesse zijn van Kuismanen om met de Viper mee te doen tijdens de 24 Uren van Zolder?? Iemand info??
De 24 uur van Zolder vallen samen met de vierde LMS-wedstrijd in Donington. Ik denk niet dat Pertti de beide races betwisten zal.

Joost
Reply With Quote
Old 09-05-2006, 23:00
Viper GTS-R***'s Avatar
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Bramzel
Ik durf hem wel aan; de gebroeders Wouters zullen een verdraaid stevige kluif gaan krijgen aan de PSI BiTurbo van Menten en de Marcos.
Dat zal dan hopelijk een mooi gevecht voor de 3de plaats opleveren
Maar blijf er toch bij dat wanneer bv Bert en Anthony terug in de Viper zouden stappen en het opnemen tege de PSI GT2-R en de Eurotech Marcos dat ze zonder problemen het ervan zouden winnen hoor
Nu maar te hopen dat de Wouters nog goed kunnen testen om de 2 donderdagtrainingen zodat ze iets mooi's kunnen laten zien tijdens de race met de Viper
Reply With Quote
Old 10-05-2006, 01:06
Bramzel's Avatar
De Paddock Regular

Quote:
Maar blijf er toch bij dat wanneer bv Bert en Anthony terug in de Viper zouden stappen en het opnemen tege de PSI GT2-R en de Eurotech Marcos dat ze zonder problemen het ervan zouden winnen hoor
Zij wel ja. Maar de gebroeders Wauters zou ik nou niet echt in het rijtje Kumpen/Longin zetten. Daar zit toch wel verschil tussen.
Reply With Quote
Old 10-05-2006, 02:30
Jawaddeman's Avatar
Jawaddeman Jawaddeman is offline
De Paddock Regular

@ Viper; spijtig genoeg zullen ze er vandaag niet bij zijn; heel AD-sport team komt pas vrijdag ochtend terug uit Senegal...

@ Bramzel; denk dat er al genoeg discussies over Longin zijn gebeurd, dus laten we daar niet weer over beginnen, heb alleen onlangs in Belcar Endurance gezien dat hij Schreurs niet kon volgen??? En ik denk niet dat Koen en Kris trager zijn...
Reply With Quote
Old 10-05-2006, 10:52
Bramzel's Avatar
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Jawaddeman
@ Bramzel; denk dat er al genoeg discussies over Longin zijn gebeurd, dus laten we daar niet weer over beginnen, heb alleen onlangs in Belcar Endurance gezien dat hij Schreurs niet kon volgen??? En ik denk niet dat Koen en Kris trager zijn...
Niet trager dan Longin misschien, maar Kumpen is toch echt wel wat sneller als de broertjes.
Reply With Quote
Old 13-05-2006, 03:26
Viper GTS-R***'s Avatar
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Jawaddeman
@ Viper; spijtig genoeg zullen ze er vandaag niet bij zijn; heel AD-sport team komt pas vrijdag ochtend terug uit Senegal.
Dan zal het voor komende donderdag zijn, ik hoop dat ze snel aan de Viper gewendt gaan geraken want alleen Koen heeft dus al gereden met hem?
Reply With Quote
Old 13-05-2006, 10:55
Megane Megane is offline
De Paddock Regular

@ Bramzel; denk dat er al genoeg discussies over Longin zijn gebeurd, dus laten we daar niet weer over beginnen, heb alleen onlangs in Belcar Endurance gezien dat hij Schreurs niet kon volgen??? En ik denk niet dat Koen en Kris trager zijn...[/QUOTE]

Ze moeten wel met éénzelfde wagen rijden om vergelijkingen te maken hé.
Uw tijden in de porsche zijn ook niet die van schreurs of longin.
Reply With Quote
Old 14-05-2006, 23:27
Jawaddeman's Avatar
Jawaddeman Jawaddeman is offline
De Paddock Regular

[QUOTE=Megane
Uw tijden in de porsche zijn ook niet die van schreurs of longin.[/QUOTE]

heb ik dat ooit beweerd???
Reply With Quote
Old 03-06-2006, 00:51
Viper GTS-R***'s Avatar
De Paddock Regular

Linkje naar threat ivm Viper GTS-R stamboom: http://forum.depaddock.eu/showthread.php?t=13194

Is er trouwens nog nieuw ivm de Viper van AD?
Heeft deze gisteren (donderdagtraining) op Zolder getest??
En zoja welke piloten...
Reply With Quote
Old 03-06-2006, 11:24
Brecht's Avatar
Brecht Brecht is offline
De Paddock Enthousiast

Afgelopen donderdag was het training voor moto's

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules